Jump to content

problem med regreim fra woodford?


HUSNES MOTORSPORT

Recommended Posts

Noken som har opplevd at regreim ryker, som har fått reim fra woodford garage?? har ein kompis oppi Evensjer som har montert 5 reimer på 5 forsjellige biler og på 3 av dem so har vist taggene i reima løsnet ??kjekt og høyre om noken andre har hatt uforklarlige reg reim ras da han skulle ta kontakt med woodford på mandag.......

Link to comment
Share on other sites

Samme fyren som har montert alle gangene?

Er ikke noe han gjør galt da?

 

Har opplevd det før, men det var ikke reimene som var skyld i det.

 

Hvor kjøper du dine da Raimond, og hvilket merke?

er samme fyren som har montert men han jobber på ford so sku tru han kan det.......

 

eg kjøper alle reimene mine hos amber i england det er gates so kalla gruppe A...

 

 

Se link. Tar du det videre med han du kjenner Husnes ?

 

http://passionford.com/forum/showthread.php?t=283326

det ska eg videre formidle vetdu...:)

Link to comment
Share on other sites

er Gates 5248XS som er den "uoffisielle" "gr.a" -reima ihvertfall.

 

jeg har en Gates Powergrip HTD 58144x1 B210, kjøpt som gr a reim fra woodford.

Men tror jeg venter litt til med å bytte :)

 

5248xs er vel bare en standard reim som rodin og sørensen & balchen leverer (og ellers de som har gates reimer)

Edited by viggo

Ford Taunus mk1 2dr sedan 73modell.

Link to comment
Share on other sites

Er det Gates reima som er samme til en Peugeot Diesel motor?

 

Når jeg kjøpte min Gates reim, sto det at den var til Ford og Peugeot. Kjøpt på Mekonomen.

 

Det kan vell stemme det, Jon Jamtvedt sa det ikke var noe vits i grpA reim, bare å kjøpe Peugeot diesel reima. Har kunn brukt org Ford reimer selv

Link to comment
Share on other sites

Det kan vell stemme det, Jon Jamtvedt sa det ikke var noe vits i grpA reim, bare å kjøpe Peugeot diesel reima. Har kunn brukt org Ford reimer selv

 

nå er vel den diesel reima den såkalte gr.a reima? det jeg har fått beskjed av når jeg har kjøpt av folk som driver med det i allefall...

Link to comment
Share on other sites

sikkert delte meninger om dette,men jeg har kjørt med piper,og kent reimer.. kjøpt hos KRB,å jeg er veldig fornøyd... men det har utrolig mye å si hvor stram reima er,når motoren er varm.... tror mange her bør ta en titt på reima si når motoren er skikkelig varm... (kent reima strekker seg ikke med motoren.. den kan ryke i stede) !

Link to comment
Share on other sites

sikkert delte meninger om dette,men jeg har kjørt med piper,og kent reimer.. kjøpt hos KRB,å jeg er veldig fornøyd... men det har utrolig mye å si hvor stram reima er,når motoren er varm.... tror mange her bør ta en titt på reima si når motoren er skikkelig varm... (kent reima strekker seg ikke med motoren.. den kan ryke i stede) !

 

må si meg enig i den, det kan være fort gjort å stramme reima for mye,

ser på passionford at det er tvilsomt at det er no feil på reimene.

Ford Taunus mk1 2dr sedan 73modell.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...