Jump to content

håndbrems/breks wire


Guest blocker

Recommended Posts

Guest blocker

har bestilt på mekonomen ...men er stygt red for at den er feil ...har en 94 mod STV noen som kan målene på den ...så det sto masse tall der ?

Link to comment
Share on other sites

Guest ball3

What's not to understand?

 

Håndbremswire bakre -04.1991, 3724/1020+920mm

Håndbremswire bakre 05.1991-01.1992, 3720/921+819 mm

Håndbremswire bakre 02.1992-, 3760/960x1028 mm

Link to comment
Share on other sites

Guest blocker
What's not to understand?

 

Håndbremswire bakre -04.1991, 3724/1020+920mm

Håndbremswire bakre 05.1991-01.1992, 3720/921+819 mm

Håndbremswire bakre 02.1992-, 3760/960x1028 mm

 

men inne på MECA fant eg noen andre tall 3760/1025x960?

Link to comment
Share on other sites

Guest ball3

Du sa jo at du har bestilt på Mekonomen, hva har det med MECA å gjøre? Er vel uansett ikke verdens undergang om du får feil første gangen, går da fint å kjøre uten håndbrekk et par dager.

Link to comment
Share on other sites

Guest blocker
Du sa jo at du har bestilt på Mekonomen, hva har det med MECA å gjøre? Er vel uansett ikke verdens undergang om du får feil første gangen, går da fint å kjøre uten håndbrekk et par dager.

 

har ikke bestilt der men så på meca sin side for meca sine sider var mye mer orden på ....har kjørt uten det 1 år no så problem er det ikke ,men drit lei er eg :) hadde bare vert bedre og få rett på første

Edited by blocker
Link to comment
Share on other sites

har ikke bestilt der men så på meca sin side for meca sine sider var mye mer orden på ....har kjørt uten det 1 år no så problem er det ikke ,men drit lei er eg :) hadde bare vert bedre og få rett på første

er jo akkurat samme på meca og mekonomen på den til 94 modell se en gang til vil du se at talla er like ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest blocker

takker for svar var rett den :) men siden det virker som dere kan det om de wirene ...passer del 2 speedometerwire fra en 2,9 på min 2l?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...