Jump to content

Den store "vinteruhell" tråden...2009-2010


Pusur_

Recommended Posts

Heldigvis aleine ja.

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 95
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

dæven steike.. trudde du bare måtte bytte motor eller noe når du så at bilen hadde blitt startet for siste gang jeg.. ikke at du hadde vert ute etter ved fear6wi.gif

flaks at det gikk bra med deg da..

Edited by k3nn37
Link to comment
Share on other sites

liten lakkstift og forstilings kontroll så syntes d ikke engang :D

 

Hehe. Du kan få kjøpe den for 15000,- Dag ;) Vist du får start da :unsure: Tror det er et ihjelklemt bensinrør en plass. Men du må regne med litt skjeiv sittestilling på tur sørover :P

 

DSC00204.jpg

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal

Link to comment
Share on other sites

Hehe. Har sett på bjørka når jeg kjørte forbi i dag. Har ikke sett noen kjøttsår :P Men vurderer å sette på brøyteskjæret på F350en til brodern, og ta hevn over bjørka :evil:

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
ser artig ut Vidar :D

ingen uhell denne vinteren altså? :P

har IKKE flere bakfangere til deg :D

Vinteren er ikke over enda hehe... har en front fanger som henger litt hehe.etter jeg matte lage vei inn på en plass som hadde brøytekant opp til front lyktene mine hehe full gass igjennom den så hadde vi det gøy:-)

VSD RACING

http://www.hordaland-cosworth-club.com

sierra cosworth 4x4 sedan 91mod

sierra cosworth stv 92mod

Toyota Supra twin turbo 94 mod

Link to comment
Share on other sites

Vinteren er ikke over enda hehe... har en front fanger som henger litt hehe.etter jeg matte lage vei inn på en plass som hadde brøytekant opp til front lyktene mine hehe full gass igjennom den så hadde vi det gøy:-)

 

hehehehe.

stakkars bil :P

Link to comment
Share on other sites

ja det er i grunn sant :P

godt noen bruker potensialet, men ikke la det gå for langt..

gjerne påtide å lufte stv`en nå snart? :D

hehe skal prøve å la være:-) nei stv"en skal ikke ut før alllllllllll snø er vekk.. ligger 4 nye felger å venter på å komme på den :-)

VSD RACING

http://www.hordaland-cosworth-club.com

sierra cosworth 4x4 sedan 91mod

sierra cosworth stv 92mod

Toyota Supra twin turbo 94 mod

Link to comment
Share on other sites

Lagg å logra med halen på 4 giret henover en rett slette, så fikk plutselig bakhjula grep eller noe sånt, mista kontrollen og rett i snøfonda og snurra e henover veien, så på veien dagen etter på så ser man merkene i snøfonda henover veien og masse røde plastikk biter overalt :P

DSC00140.jpg

DSC00141-1.jpg

DSC00142.jpg

Enten du tror du får det til eller ikke, har du som regel rett.



- 1993 Ford sierra Cosworth sleeper

- 1976 Ford Taunus 2l automat

Link to comment
Share on other sites

Fort gjort ;)

mhm ikke sant, nå må e på teknisk kontroll også <_< purken likte ikke åssen bilen så ut nå, må bare bytte eksosen, baklysa, og montere på nye blinklys, bak og for fanger da :)

Enten du tror du får det til eller ikke, har du som regel rett.



- 1993 Ford sierra Cosworth sleeper

- 1976 Ford Taunus 2l automat

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...