Jump to content

Recommended Posts

Posted

hei vett dette har vært oppe før men finner ikkje igjen...

det eg lurer på hva gjør folket når man kjører med arp bolter og grp a pakning.

eg har dratt til alle topp boltene med 11 kg når eg monterte motoren etter overhaling.

har hatt endel prøve turer med den og alt virker supert men.

 

så spørsmålet mitt

 

skal eg løsne og teite en og en bolt etter att eg har kjørt den varm (har sett att noen her inne skreiv det)

er dette anbefalt ????

 

eller skal eg bare la den være sånn som den er etter att eg satte den sammen etter ovehaling????

 

 

mvh raymond

RS Cosworth 1990

 

 

Mvh Raymond

Posted

Du skal dra over etter varmkjøring ja. Løsner og drar til en og en i riktig rekkefølge.

'78 Ford Escort Mk2 Gp.2 spec. med YB maskinist

 

eb00ad32.jpg

Posted
Jeg også, myyye bedre enn den org. drittpakningen vertfall :)

 

Jepp, bruker slik på bunnpanna også. Har brukt silicon masse på toppdeksel før, men det er lett for at det kommer litt på innsida, som legger seg i olja. Brukte da Ford sin røde girkassehus tetting, som er laget av loctite

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...