Jump to content

Capri MKI


Taunus S

Recommended Posts

Ja, da står det endelig ein Capri i garasjen igjenn! :D

1300 XL i orginal stand. Nå er dette riktig nok bilen til junior, men da han har ca. 16 år igjenn før han kan kjøre bil på lovlig vis, anser er bilen litt for min også ;) .

Bilen er ikkje noko glans-bilde, hvilket den heller ikkje blir, iallefall ikkje med det første. Planen og håpet er å få bilen godkjent og forhåpentlig vis klar til landstreffet på Gol.

Bilen blei kjørt på plass i "ny" garasje for eigen maskin, starta som eit skudd, sjølv om den har stått i ca 1-1,5 år.

AHH! Kjenner det bobler i kroppen, merkelig det der, korleis "ny" bil altid er bensin på bålet!

 

I morgon kommer forhåpentlig vis enda ein MKI på tunet, min x 1600 GT kjem heim igjenn.Denne er i utgangspunktet tenkt som delebil, men kven veit... ;)

Link to comment
Share on other sites

Ja, da var 1600 GT`n kommet hjem igjenn også! :rolleyes:

Er nok litt å henge fingrene i på 1300Xl`n også, så me får sjå kor langt eg kjem før landstreffet, blir ingen "gullforgylling" i allefall..

Ja, bilder har eg tatt et par av, men å legge ut dei her blir litt for komplisert for meg... Kan evnt. sende dei på mail, dersom det er nokon vil hjelpe med å legge ut her..

Link to comment
Share on other sites

Takk for det!

Er nok ein del jobb for å få denne i topp stand. Som sagt er det i første omgang kun snakk om ei bruks restaurering og få bilen gjennom EU.

Fulgt med 2 NYE forskjermer til XL`n. Disse blir ikkje montert i første omgang. Har ein ekstra venstre forskjerm som hører til GT`n. Denne blir lakka i tilnærma lik brun metallic og montert. Høgre framskjerm skal få litt forpleining, så får den være god nok i første omgang.

Begge skjermer har vært byttet før og mest sansynleg aldri vært behandla på baksiden... :angry2:

Er nok litt rust i gulvet også, så her må sveiseapparatet frem. Videre må bremser gåast over, da disse henger etter å vert ute av bruk så lenge. Tannstang/styreledd må også fikses.

Er jo sugen på å lakke og montere panseret med "power bulb" frå GT`n samt montere extra GT instrumentering eg fekk med XL`n, men trur det for bli seinere... Har ikkje alt for mykje tid til bilhobbyen lenger..

Dei tre extra lysa i fronten ryker nok av, så trur eg at fristelsen for å montere eit sett flett nye 7x13" Starmag felger med 205/60x13 gummi, må sjå korleis det tar seg ut i allefall :wub: . (Har jo bakrute-sjalusi også... B) ).

Trur nok også at "deep dish" Springalex ratte eg har liggende må inn på besøk..

 

GT`n må prøves å finne ein garasje til før vinteren, blir nok sansynlig vis ingen hogging.. ^_^

Edited by Taunus S
Link to comment
Share on other sites

NICE...

 

Blir bra denne.

 

Var du på vårmønstringen med en grønn taunus coupe?

Sto inne under taket?

Sto en stund med bilen men du dukket ikke opp.

 

Flott bil det også :)

Granada MK1 Sta.Vogn Chevy V8 1977mod

Capri MK1 1300GT 2.0 Cosworth 1969mod

Chevy Silverado pickup 6.6TDI 2001mod

Chevy Corvette Stingray L82 1976mod

Link to comment
Share on other sites

Flott bil!

 

Takker Rune. Du har vel sett denne før??

 

NICE...

 

Blir bra denne.

 

Var du på vårmønstringen med en grønn taunus coupe?

Sto inne under taket?

Sto en stund med bilen men du dukket ikke opp.

 

Flott bil det også :)

 

Hei.

Ja, håper den blir grei, Blir nok i første omgang holdt rimelig orginal..

Ja, den grønne Taunus coupè`n er FIN.

Desverre er ikkje min. Den bor nok på Vaksdal i lag med ein Capri MKIII 2.8i.

Link to comment
Share on other sites

Den nevnte Taunusen her har eg studert etter saumane på Vaksdal :) Det var faktisk på 17. mai i fjor -meget fin. Og det må seiast om desse Capriane også, dæven så lyst eg har på mk1 :wub: Korhen i Hordaland heldt du til, Taunus S?

Link to comment
Share on other sites

Den nevnte Taunusen her har eg studert etter saumane på Vaksdal :) Det var faktisk på 17. mai i fjor -meget fin. Og det må seiast om desse Capriane også, dæven så lyst eg har på mk1 :wub: Korhen i Hordaland heldt du til, Taunus S?

 

Taunus Coupp`n på Vaksdal er strøken ja. Premiert på treff x-antall ganger, kjenner eiger godt eg. Du var på Vaksdal 17 Mai i fjor?? Første året på 3-4 år eg ikkje var der 17`nde.

 

Holder til i området rundt Voss eg ser du. Hender eg er nedover i fjorden også, er jo halvt haring :blush: Var å kjikka litt på MKII`n din ved REMA 1000 et par ganger i forbi fartene, hadde sansen for den. Synd den er solgt..

 

(Han som har Taunusen på Vaksdal er foresten god kompis med han som har den oransje MKII Caprien på Øystese mek.).

 

Ingen av desse Capri`n er STRØKNE, ei heller den tredje av dei, som er ein fern-grønn 1.3XL, (fatter sin), blir det vel heller ikkje... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Eg prøvde meg frampå med 17. mai der ifjor ja, er ikkje berre-berre det når dei set igang :lol: Madammen bur der og snart bur vel eg der også. Også er det jo ein flott rød Taunus (eller Cortina mk3?) der også. Eg har stått og sikla litt på diverse Capriar der inne ja, artigt det at dei står i utstillinga på Mekken sånn at allmugen får studera dei litt nermare :) Eg har ein Capri også, men den er berre ein liten meter lang og radiostyrt, det er vel det nermaste eg kjem på ei stund, hehe!

 

Fann ut eg måtte selga den Escorten ja, den hadde eg ikkje samvittighet til å la stå der ein vinter til. Hadde verken energi, pengar eller plass til å vøla på den.

 

Ta det heilt med ro med at dei ikkje er strøkne, når dei blir strøkne har dei ein tendens til å ikkje bli brukte eingong, og DET er for gale.

Link to comment
Share on other sites

UFF!

Meir rust enn forventa/for håpa, men, men skal vel få ein bukt med det..

 

Skifter v.s. forskjerm og sveise rust i gulv på h.s. Dette er vel det som trengst av rust rep før godkjenning.. Resten for bli en annen gang.

Etter dette er det bremse heng forran, defekt eksos anlegg så er den rimelig klar for EU. Blir "enkel lakering" av skjermen før montering for å få tilnærma rett farge på den. Skal byttes ut med nye på både v og h side etter kvart.

Videre er målet litt kosmetisk tutch up og teknisk gjennomgang av bilen etter EU.

 

Har skifta til metriske hjulbolter og prøvemontert 7x13 starmag. Det ble grise-gromt :P .

Ellers så har bilen fått ny tenningslås p.g.a. defekt bakstykke. Da fann eg ut at 72 og 69 ikkje har samme verken tenningslås eller rattstamme :mad2: .

Men, nå er da alt på stell! :)

Håper å få montert oppigjenn tannstang i morgen, da denne har vert demontert for å få nye gummibelger og fått fiksa ei knekt skrue på "oppstramminga".

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...