Jump to content

ombygging av min cos motor?


DochTurbo2.0

Recommended Posts

hei har fått meg en motor nå men det er 2 brente sylindere i den... hva kan jeg gjøre og hvor kan jeg få kjøpt nye sylindere? har ikke stort peil eller kontakter når det gjelder dette så håper dere her inne kan hjelpe meg litt på vei:)

Det er en 205 blokk det er snakk om og er den med rød topp.. fra tohjulsdriften..

Link to comment
Share on other sites

borring og nye stempler.

men vet du hvor mye originalt målet på den er og hva max målet er? sånn at jeg kan sjekke med min:) hvor kan jeg få kjøpt dette? ellers takk for svar

 

Spørs om den er borret før. Er den mye borret ville jeg ikke brukt den..

det er det jeg prøver og finne ut nå og om hvilken mål er det som er originalt og hva so er max borring..

Link to comment
Share on other sites

ja har det , men begynne å koste på en 205 blokk er vell som og kaste penga ut vindu vis du skal ha over 400 hk

ja skal si meg enig i det og det frister ganske mye med den motoren din.. men det spørs hvor lenge du har den til:) må samle sammen kr til den også.. litt blakk om dagen grunnet bil kjøpet hehehe. men hvem er det og bruke når det gjelder og få sjekket toppen min da? har en 95 eskort stv med org cossi hjul på vis det kan friste i bytte hehhehehehehe..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...