Jump to content

ØK GRØFTELYS


Cosworth_ftw

Recommended Posts

Trenger ett nytt(eller i go stand uten slakk) rattakselkryss og ny rattaksel-gjennomføring i en farlig fart da jeg ikke gikk gjennom eu med dette og 2-3 andre håpløst enkle feil som sprekk i grøftelys.Har ford dette kanskje?

 

Bergen

PC : 97032415 eller pm

 

EDIT: AKSELKRYSS Skaffet :) trenger grøftelyset

Edited by Cosworth_ftw
Link to comment
Share on other sites

Ford har den ratt-aksel-gjennomføring-foringa, (trur den har et enkelt navn faktisk :P )

 

Om jeg ikke husker helt feil kosta den 72kr, er 3 deler.

Caution, any attempt to overtake will result in a race!
Link to comment
Share on other sites

Trenger ett nytt(eller i go stand uten slakk) rattakselkryss og ny rattaksel-gjennomføring i en farlig fart da jeg ikke gikk gjennom eu med dette og 2-3 andre håpløst enkle feil.Har ford dette kanskje?

 

Bergen

PC : 97032415 eller pm

Tror du får tak i rattaksel-krysset der også.. Kunne iallefall det for halv-annet år siden veit jeg :)

- Sierra RS Cosworth -

Link to comment
Share on other sites

shait..då burde det ikke være noen feil på eu`en heller.er denne vanskelig å få tak i?

 

tåkelys finner du på ebay innimellom, så noen helt nye der for ikke lenge siden

 

rattaksel krysse kjøpte jeg nettopp fra graham good racing :D

Link to comment
Share on other sites

Ja man lærer noe nytt hele tiden tydeligvis, om du ikke blir overbydd, noe du sikkert blir,

så er nok disse lettsolgt her hjemme på berge :)

 

Søk rundt etter sapphire fog lamp, da kan det umulig bli feil.

Caution, any attempt to overtake will result in a race!
Link to comment
Share on other sites

Tåkelys/grøftelys etc er ikke påbudt men er dette synlig montert skal det virke! Hvorfor ikke bare ta dem vekk før PKK eller koble dem ut og tape over glassene med hvit tape? Om det er dette som hindrer at bilen skal bli godkjent....

Link to comment
Share on other sites

som forventet så kostet IKKE krysset under 100 lappen ,nærmere 3 blåe derimot ,så det var glemmesak!!! gjennomføringen kostet 97 då :) !!

 

Er det krysset på ratt stammen til 4wd du skal ha? jeg har 2 stk liggende, send pm om du trenger.

Caution, any attempt to overtake will result in a race!
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...