Jump to content

...


alelys

Recommended Posts

trur i har ford motorsport bensinstrykk måler liggende alex.. kan sjå om i finn den når i kjem heim onsdagen...

men, ei enda lettare løsning, e jo at du bære selge bilen billig t me ;)

 

 

Vegard

"Jeg brukte utallige summer på damer, fyll og raske biler. Resten sløste jeg bort!"

George Best

Link to comment
Share on other sites

neineinei, trykket er nå tett på 4bar uten vakum,

fikk dobbelt sjekket bensintrykket med et bilverksted men de gikk ikke godt for at deres måler viste riktig :S

Hvor kan jeg få kjøpt veskefylte bensintrykksmålere?

Det var ikke enkelt å lese seg til, ;) Hvordan ble drukningen fjernet?

Dessverre ett vanlig eksempel på moderne kompetanse.

Det spørs hvor du vil plassere måleren. Hvis du vil ha denne inne i bilen, så kan du f.eks satse på en elektrisk oljetrykksmåler, og de selges overalt.

Tess og slike har de nødvendige overganger for å koble denne til en plass mellom bensinfilter og dysegalleriet.

 

er det mulig at det er rusk i bensinsystemet mitt, og at det struper sei/tetter dysen(e)?

Det er sannsynligvis på tide å skifte bensinfilter og sørge for at bensinpumpen får en ny og seriøs strømforsyning og skikkelig jording uansett, så du kan vurdere å gjøre en innsats der.

Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...