Jump to content

Ford Motorsport felger 8x18 et 15-45


Nytro

Recommended Posts

hehe det var da stor forskjell :)

 

La oss være litt særiøs her... de felgen koster 1.200£

 

Regnestykke blir da 1.200

+stikker/emblem 60

frakt 260

sum 1.520

 

Norske kroner 14.050,-

MVA 3.512,-

17.562,-

Tollavgift 852,-

Sum felger 18.414,-

 

Så hvis noen sier at forskjellen er voldsom stor.... tja da veit ikke jeg

 

Jeg har vært i kontakt med både toll og frakt selskap..

 

Frakten er regnet ut til Oslo, frakt videre kommer i tillegg....

 

 

Her kan dere lese at disse felgene spesialbestilles, og jeg har snakket med firmaet i dag og de sier at disse prelanseres i en kort periode.. http://www.comp.co.uk/wheels/wheels.asp?range=TTD_0065

Edited by Nytro
Link to comment
Share on other sites

hvis det er "monte"-felgene så koster disse felgene med merker og frakt 11500,- + evnt mva fra reyland.

 

ikke noe toll.

 

Reyland har ikke disse felgen, og det er ikke MONTE felger, det er MOTORSPORT felger..helt annen kvalitet på de, ifølge Compomotive...

Link to comment
Share on other sites

La oss være litt særiøs her... de felgen koster 1.200£

 

Regnestykke blir da 1.200

+stikker/emblem 60

frakt 260

sum 1.520

 

Norske kroner 14.050,-

MVA 3.512,-

17.562,-

Tollavgift 852,-

Sum felger 18.414,-

 

Så hvis noen sier at forskjellen er voldsom stor.... tja da veit ikke jeg

 

Jeg har vært i kontakt med både toll og frakt selskap..

 

Frakten er regnet ut til Oslo, frakt videre kommer i tillegg....

 

 

Her kan dere lese at disse felgene spesialbestilles, og jeg har snakket med firmaet i dag og de sier at disse prelanseres i en kort periode.. http://www.comp.co.uk/wheels/wheels.asp?range=TTD_0065

Hva mener du med prelanseres...? Dette er felger som Paul Ripley fikk Compomotive til og lage, han hadde enerett på disse. Han solgte sine rettigheter til TTD. Men Reyland har også lov til og selge disse felgene, og har som sagt gjort det i lang tid nå. Så det er ingen store nyheter ute og går her.

Angående frakt prisene dine så er du vel også ute på tur, jeg har fått flere sett med 18" felger fra England og har enda ikke betalt mer enn £90 for ett sett med 4 stk.

Mulig du trodde du kom over en ukjent gullgruve nå, virker hvertfall sånn på formuleringen din. Forøvrig så er massesalg av egen-/produserte eller importerte deler ikke tillatt uten klubbavtale ;)

Link to comment
Share on other sites

Denne tråden var faktisk å drite seg skikkelig ut.

word :lol:

 

Dette er Compomotive TH felger fra TTD motorsport. Desse kommer på rundt 12.000,- hjem på døra. ;)

12000 hjem på døra??

er dem så billig...fra hvor er dette..er det reyland som da selger dem til den prisen med frakt og moms ?

 

på forhånd takk:)

Link to comment
Share on other sites

word :lol:

 

 

12000 hjem på døra??

er dem så billig...fra hvor er dette..er det reyland som da selger dem til den prisen med frakt og moms ?

 

på forhånd takk:)

 

Dette er TTD motorsport i spania. Det er inkludert frakt og moms ja. Reyland har ikkje rettighetene lengre.

Her har du mailen adiaz@ttdmotorsport.com

Link to comment
Share on other sites

Dette er TTD motorsport i spania. Det er inkludert frakt og moms ja. Reyland har ikkje rettighetene lengre.

Her har du mailen adiaz@ttdmotorsport.com

 

Hvis du kan skaffe meg de felgen for kr 12.000 hjem på døra hos meg, så bestill 4 stk og jeg betaler deg 1.000,- for jobben....

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...