Jump to content

Ford sierra


Chriscross

Recommended Posts

Heisann.

Har sett på sierra i en god stund nå, og har endelig funnet en jeg liker veldig godt.

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=24699707

 

Står 20 minutter unna meg, så da slipper vi å kjøre langt for å hente bil, noe mine foreldre synes er veldig greit.

Vil dere si det er et bra kjøp?

Noen ulemper/ noe negativt med denne?

Sånn som rust kan jeg ta på skolen, evt. på jobb, så det skal ikke være noe problem vil jeg tro.

 

Takk for svar :)

89' Ford Sierra 2,0 Dohc

Type Stanced!

Link to comment
Share on other sites

den rusta som sto nevnt var jo ikke ille. men prisen var som vanlig med sierra litt høy. men det er vel ikke ulovlig å komme med bud etter man har vært å sett på bilen. var jo mye fint på den da. hvis den bare er 20 min unna så hadde jeg reist å sett først. man må ikke kjøpe bilen bare fordi man kommer å kikker.

Sideways is the new forward

 

17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio)

Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd

Link to comment
Share on other sites

den rusta som sto nevnt var jo ikke ille. men prisen var som vanlig med sierra litt høy. men det er vel ikke ulovlig å komme med bud etter man har vært å sett på bilen. var jo mye fint på den da. hvis den bare er 20 min unna så hadde jeg reist å sett først. man må ikke kjøpe bilen bare fordi man kommer å kikker.

Sant det, vi stikker selvfølgelig ut å kikker først :)

 

åå, pappa er så skeptisk til alt som har vært tatt i før, så det blir vel ikke denne alikevel da :(

89' Ford Sierra 2,0 Dohc

Type Stanced!

Link to comment
Share on other sites

den skepsisen skjønner jeg godt. kan være gjort mye dårlig rep og forskjellig arbeid på sånne biler. men det betyr jo ikke at denne er dårlig

Sant som du sier.

Men synes det virka som om dette ble gjort ordentlig og fint.

 

Får sette meg ned sammen med pappa å kikke videre da, takk for svar alle sammen :)

89' Ford Sierra 2,0 Dohc

Type Stanced!

Link to comment
Share on other sites

Tror den bilen er bygd av en her inne på forumet. I utgangspungtet rimelig dyrt for en vanlig Sierra, men så koster det litt å sugetrimme da :P

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal

Link to comment
Share on other sites

Viktig og sjekke alt, eg ga 12 for min Sierra, og det var masse feil eg fant ut i etter tid som eg ikkje tenkte over i heile tatt, So ta deg god tid vertfall, Eg bare handla den i fullfart for eg måtte komme meg av gårde, so tja, no er Anonsen sletta da, men bare huks og se godt etter, Bare eit lite tips:)

91 Sierra Sedan 2L Doch! <33

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...