Jump to content

Legg ut bilder av Din MONDEO


dohcen

Recommended Posts

9 hours ago, xr4ti said:

Den holder seg godt da. Sjeldent man ser disse S-éne

Det er en og annen, men har inntrykk av at de fleste har 2-literen. Ikke d at 2.2-literen er en voldsom maskin, men det er nå i hvert fall ørlite mer sjeldent… 🤪 Maskinisten har passert vel 200.000 nå, og det har vært uten et eneste feilslag. Jevnlig service har vært eneste utgift. Det har vært litt småtterier utenom, men egentlig ikke det helt store. 

Edited by audun-eg
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Var på utkikk etter en S selv i lang tid. Holdt på å kjøpe en i Hordaland, lik din (trodde først det var din men fikk sjekket bilder her på forumet og så at det ikke var din 🥺).

Ble til at jeg kjøpte en 2-liter 🤫 Fylle diesel og kjøre er stort sett det jeg gjør 👍

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, xr4ti said:

Var på utkikk etter en S selv i lang tid. Holdt på å kjøpe en i Hordaland, lik din (trodde først det var din men fikk sjekket bilder her på forumet og så at det ikke var din 🥺).

Ble til at jeg kjøpte en 2-liter 🤫 Fylle diesel og kjøre er stort sett det jeg gjør 👍

Det kom jo 2-litere i Titanium S også, faktisk ganske mange etter hvert. Spesielt 163-hesteren etter 2010. Hvor mange S utgaver av 2-liter 140-hester kontra 2.2-liter 175-hester pre 2010 som kom, er jeg veldig usikker på. Vet at da jeg kjøpte denne, var en ganske så snau 2009 Trend 2.2 tdci combi til vurdering, men glad jeg endte opp med denne. 🙂

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
  • 3 weeks later...
24 minutter siden, skrev xr4ti:

Trygt og godt å være bil hos deg ser det ut som 😉 Bilen ser veldig bra ut, nice and clean 👍

Ja med dagens regjering og økonomi må man ivareta bila våre.

Dagens jobb blir å bytte motorolje med filter. Se over understellet, rengjøre bremsene før sommerdekk skal på om et par uker. Tross for bilens alder og 240000 km på telleren, så har det vært lite problem med den, bare byttet slitedeler og oljer.

Såpe og vann pluss olje er jo hva som gjør til at vi har bila lengre 🧽🧼🪣

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...