Jump to content

sommertreff 11


Trones...

Recommended Posts

mange fra midt norge som skal på sommertreffet?

Skal vi prøve å få samlet alle fra klubben på en plass på acr så vi kan bli bedre kjent å hjelpe hverandre vis det trengs? :)

av erfaring så virker det som av det finnes finnes en trønder leir fra klubben og en for de som kommer nordfra de siste treffene på acr.

Så håper at vi kunne fått samlet gjengen en plass og laget en ren ford camp der :D

Lover at vi ikke skal drikke opp kaffekarsken dere har med dere til acr, da vi har også flybensin lengre nord også ;) hehe..

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

 

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.
 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 102
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg kan derimot holde fyr på kaffekjelen utover kvelden, slik som sist treff. Det var en del trøndere som kom å bomma kaffe utover kvelden :D

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal

Link to comment
Share on other sites

Det er opp til sterk vurdering, men jeg hater at biltreff blir til fyllefest med henging over biler osv....

 

Vet noen om det blir en egen camp med vakter ? eller må jeg leie hytte ?

2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk

X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue

X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3

X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk

X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800)

X 88 sierra 2,0 sedan

X 90 sierra 2,0i combi

Link to comment
Share on other sites

sjekk sommertreff.no blir racecamp for førere der.. 0 tolleranse for alco på den plassen..

ingen som snakker om fyllafest å henge over biler.. koselig stemning med en liten i koppen å prate bil osv.. :)

de som vil ha kanomfylla osv. så har de party camp til det :)

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

 

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.
 

Link to comment
Share on other sites

hehe ikke en kjeft får henge over bilen min ihvertfall !! da blir d fort krig i luften :P, men som regel om det er et gjeng fra kanskje ford miljøet\evnt bare kompiser å så som regel blir det respektert,ihvertfall fra min side.

 

bruker å hilse på ratlesnake hvert treff, men i fjor hilsa jeg på Ron og SierraCos2wd mener jeg

 

mulig vi lager en liten stand ved vogna vår . om trones kanskje tar med seg litt effekter om han har fått fra klubben da ???

 

blir ihvertfall jeg,truckdriver,trones,likjevip,bluewave,hunken å muligens et par til som kommer til å være rundt vogna vår :)

 

så det er lov å hilse på :) ingen av oss er så interressert i ha skikkeli fylla fest i nærheta av go bilene vår så d kan vi ta nede på party området,men at det blir litt musikk å litt pilsing å sånn i rolige former i vogna vår er helt sikkert :) samt at vi har med oss et 3*6 m party telt som det er plass til di fleste i om det skulle bli drittvær :)

 

velkommen er dere ihvertfall :D

Merkur XR4TI

85 Sierra xr4x4 2.8i

06 Focus ST
89 Sierra 2.0 i cls ohc turbo 89 Sierra 2.0 i cls dohc 86 Sierra 2.0 isturbo
 

Link to comment
Share on other sites

Even, har du tenkt å prøve å ta det med ro i år? :D

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal

Link to comment
Share on other sites

Har dere med vogn ? eller sover dere i telt ?

 

Vurderer å leie meg hytte den helga, er vell en camping rett nord for Bimbo ? :P

2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk

X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue

X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3

X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk

X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800)

X 88 sierra 2,0 sedan

X 90 sierra 2,0i combi

Link to comment
Share on other sites

Vi har vogn, med gamle FMCN logoen, og noen ganske store Ford merker. Polar Ford edition :D

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal

Link to comment
Share on other sites

hehehehe :P har jo aldri tatt av på mo jeg da ;)

etter siste første treffet i 09 så bestemte jeg meg ALDRI mere telt !! så da ble jeg å truckdriver enig om å kjøpe ei vogn ilag :) å har ikke angra ett sekund på d. så når andre sitter ute søkkvåte i telta sine så sitter vi godt å varmt, å ikke minst tørr inne i vogna ;)

Merkur XR4TI

85 Sierra xr4x4 2.8i

06 Focus ST
89 Sierra 2.0 i cls ohc turbo 89 Sierra 2.0 i cls dohc 86 Sierra 2.0 isturbo
 

Link to comment
Share on other sites

hehehehe :P har jo aldri tatt av på mo jeg da ;)

etter siste første treffet i 09 så bestemte jeg meg ALDRI mere telt !! så da ble jeg å truckdriver enig om å kjøpe ei vogn ilag :) å har ikke angra ett sekund på d. så når andre sitter ute søkkvåte i telta sine så sitter vi godt å varmt, å ikke minst tørr inne i vogna ;)

 

Jaja hotell ftw!! Og stand med stort telt seff!

Link to comment
Share on other sites

vi får ta d når den tid kommer :P ST170'n skal på banen en tur :D

2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk

X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue

X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3

X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk

X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800)

X 88 sierra 2,0 sedan

X 90 sierra 2,0i combi

Link to comment
Share on other sites

Vi har spleisa på Lavvo vi, helt genialt faktisk :)

 

Vi handler inn alt på tur oppover så vi kan være på ACR hele helga, er man på tur så er man på tur. :)

 

Årets høydepunkt sommertreffa på ACR, uten tvil.

Caution, any attempt to overtake will result in a race!
Link to comment
Share on other sites

jeg kommer, regner sterkt med lyrix også skal. så må prøve å samles da ja :)

2 siste åra har jeg kun vært tilskuer omtrent. men i år blir det med egen ekvipasje som forhåpentligvis blir morro å leke med :)

quote graham robson: "you know, we could put that engine in a sierra, with a turbo, and there`s no way anything would beat us on the track"

Link to comment
Share on other sites

Du får slå opp leir ved siden av oss da :)

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...