Jump to content

1987 Ombygd Sierra Cosworth 4x4 stjålet i Bergen


AndersN

Recommended Posts

  • Replies 67
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Blir nok dessverre henlagt, det er mangen som kan være innblandet i dette.( trolig narko betaling )

 

så.... ingenting kommer til å skje med noen?  til tross for at bilen stod på tomten til fyren og han prøvde å selge bilen i deler......  fantastisk

 

ja slik info om folk etc burde vært delt på forumet, kanskje kun for betalende. Da blir det raskt mer interessant å vare medlem :P

Link to comment
Share on other sites

Skulle gitt disse folka skikkelig bank. Og torturert dem litt. Har testa ut åssen det er og så en kar i halv svimme og trkke trynet til idioten på turboen i bilen som jeg tror var temmelig varm. Han fikk vertfall et stort merke og turboen hadde litt svid hud på seg. Siste gang han prøvde og voldta venninna mi da gitt.

Dette skulle også blitt gjort med disse idiotene

 

Om det hadde vert min bil, hadde karen "stikki av" og aldri gitt en lyd fra seg igjen vertfall.

Mittsubishi colt mk1 (Drept 2 stk motorer, og hugd)

Mercedes benz 89 modell. (drept motor og karoserri)

Golf 3 94 (et karoserri drept, en gearkasse drept, en motor Drep så hugd)

Golf 3 96 (En motor drept og så solgt)

Smart Roadster Brabus (solgt)

Ford Focus ST225 DSCI Stage 4 (En motor blok drept)

Link to comment
Share on other sites

hvem drar og banker han da?

HAHAHAHAAHAHAH. Nettopp

Jeg skal si hvem som gjør det.  Ingen. Det blir eventuelt å banke i tastaturet.

Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler

Link to comment
Share on other sites

Dægen å flaks at den kom frem igjen, og kanskje flaks det var en nordmann ellers hadde den vell vært smelta i polen for 2 år siden :P

Kan bare ikke fatte og begripe at folk klarer og holde på sånn, må være ****** flaut og ha sånt på seg for vedkomne, idiotisk.

 

Så det var en annen som også hadde flaks i stjelinga denne måneden også https://www.facebook.com/photo.php?fbid=515639425183736&set=pb.100002130499258.-2207520000.1379520635.&type=3&theater noe info rundt den eller hvem?

 

 

Link to comment
Share on other sites

Så det var en annen som også hadde flaks i stjelinga denne måneden også https://www.facebook.com/photo.php?fbid=515639425183736&set=pb.100002130499258.-2207520000.1379520635.&type=3&theater noe info rundt den eller hvem?

Alt jeg veit er at den blei funnet igjen i Fon, Re her i Vestfold. Jeg antar at det er samma folka som stjelte vingebilen til bror min for en del år sia. De hadde vist funnet en del biler hos samma folka før..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...