Jump to content

1987 Ombygd Sierra Cosworth 4x4 stjålet i Bergen


AndersN

Recommended Posts

284956_10150740156600472_816670471_19986

Regisreringsnummer: xxxxxxxx

Denne bilen blei stjelt mellom kl.20.00 Fredag den 04.11-2011 og 11.00 Lørdag den 05.11-2011 fra Vilhelm Bjerknes vei i Bergen
Eg fant dørlåsen til bilen, den er brekt av, mest sansynlig på høyre side.
Bilen står på 16"oz felger med nokian hakkapelita piggfrie vinterhjul.
Bilen er Moonstone blue.
Den har svart skinninteriør, øvre luftdyse er fjernet og erstattet med en turbotrykksmåler og en innovate MTX-L Bredbåndslambda.
Sota bakruter, rust på hjulbue på høyre forskjerm. svarte riller i panser.
Motoren er orginal med grønt toppdeksel, orginale mørkeblå dyser, power boost valve fra Burton Power, bensintrykksmåler montert på brakkert til gasswire, orginal turbo GARRETT TB0384, 4x4 eksosmanifold, 3" Mongoose med 3,5" stuss og eksosbandasje på downpipe.

Tips meg eller politiet om du har sett eller hørt noe.
TLF. xxxxxxxx

post-7091-132056562109_thumb.jpg

Edited by AndersN
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 67
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

post-7091-132056562109_thumb.jpg

 

Regisreringsnummer: BC69031

 

Denne bilen blei stjelt mellom kl.20.00 Fredag den 04.11-2011 og 11.00 Lørdag den 05.11-2011 fra Vilhelm Bjerknes vei i Bergen

Eg fant dørlåsen til bilen, den er brekt av, mest sansynlig på høyre side.

Bilen står på 16"oz felger med nokian hakkapelita piggfrie vinterhjul.

Bilen er Moonstone blue.

Den har svart skinninteriør, øvre luftdyse er fjernet og erstattet med en turbotrykksmåler og en innovate MTX-L Bredbåndslambda.

Sota bakruter, rust på hjulbue på høyre forskjerm. svarte riller i panser.

Motoren er orginal med grønt toppdeksel, orginale mørkeblå dyser, power boost valve fra Burton Power, bensintrykksmåler montert på brakkert til gasswire, orginal turbo GARRETT TB0384, 4x4 eksosmanifold, 3" Mongoose med 3,5" stuss og eksosbandasje på downpipe.

 

Tips meg eller politiet om du har sett eller hørt noe.

TLF. 99 29 93 19

 

 

Bilder da?

2008 VW Transporter 2,5 4motion

1991 Sierra Cosworth 4x4

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Han fikk tilbud om å kjøpe noe deler billig. Eier hadde ikke peiling på pris på noenting, han visste ingenting om Cosworh. Påsto han hadde kjøpt bilen av en annen jeg kjenner..

De kontaktet den egentlige eieren, som var og så på bilen nå. Det var riktig bil, så den ble hentet på henger nå nettopp og tatt hjem.

2008 VW Transporter 2,5 4motion

1991 Sierra Cosworth 4x4

Link to comment
Share on other sites

***** bra, gratulerer!!  godt å høre! :D  ting virker å vare i stand enda? :o

 

politianmeldelse eller, og va sa "selger" ?

 

Manglet litt deksler, dørlås på ene siden, og noen vannslanger. Pluss et knust vindu. Ellers tror jeg alt virket greit.

 

"Selger" var ikke hjemme, så tipper han blir overrasket når han kommer hjem og finner ut at bilen er vekke.. hehe..

Ka skjer med klovnen?

 

Sikkert det vanlige: "Saken er henlagt pga bevisets stilling". Har mange sånne skjema liggende på Politistasjonene rundtom.

2008 VW Transporter 2,5 4motion

1991 Sierra Cosworth 4x4

Link to comment
Share on other sites

Eg va med å fant bilen med smidstad og konstaterte fort at det va bilen i tråden her, så vi va med eier å hente bilen.

Han som sku selge delene var ikke hjemme, men politiet skulle no kontakte han for å finne ut kordan bilen hadde havnet hos han, tror nok ikke det er vedkommende som satt på bilen som har stjålet den, men han ville tydeligvis bli kvitt den i deler. Bilen sto utenfor et hus synlig fra veien. Og den sto på en kjent adresse for politiet.

Utrolig at bilen va så hel med tanke på at den har vært på av veie i så lang tid.

Eier va lykkelig over å ha fått bilen igjen og i den stand som den var :-)

4x4 cosworth

E46 Touring

Link to comment
Share on other sites

Eg er kjempe lykkelig! Tusen takk til smistad og carbon som fant bilen og hjelpte til med å få bilen tilbake!!! Og alle andre som har hjelpt. Eg skal se over bilen i morgen og se hvor store skader det er, men den ser veldig bra ut og nesten komplett

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...