Jump to content

kjøpe ny Frontrute ?


cossi1

Recommended Posts

Sånn skulle jeg hatt tak i til dohcen min og.. Mener det koster rundt elve tusen kroner for de med varmetråder.

88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br />

92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br />

Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a>

Link to comment
Share on other sites

skaff deg naf medlemskap og gå til hurtigruta carglass eller riis bilglass og si du har avtale med naf så får du rabatter, husker ikke hvem som hadde avtale med naf men fikk god avtale med de, din lokale "glassmester" kan også være billigere enn riis feks :) bare høre rundt det

Mvh Morten

 

2005 focus 2.0 sport combi MS design

1995 mondeo 2.0 4x4 SOLGT

3 stk 1996 mondeo delebiler HUGD

1993 corolla 1,3 SPIKER! KJØPES PÅ COOP OBS ;)

Link to comment
Share on other sites

Her var det mye vranglære å lese!

Hadde jeg skulla solgt deg rute så hadde den kommet på rundt 3500,- med varmetråder.

Spør pent hos en Riis forhandler så får du gjerne litt rabatt. Vet den er på lager hos Bilglassgruppen på Hvam.

Jeg jobber selv hos Riis.

Motor uten turbo SUGER!

Link to comment
Share on other sites

Hadde jeg skulla solgt deg rute så hadde den kommet på rundt 3500,- med varmetråder.

Hmm... Jeg må være grovt feilinnformert! Er du helt sikker på dette? Jeg fikk nemlig beskjed om at den ruta kostet 11 lapper. Jeg gadd jo naturligvis ikke det.

88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br />

92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br />

Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a>

Link to comment
Share on other sites

Ja, det koster 10-11tusen for forsikringsselskapet. Men da er arbeid etc. innregnet i prisen.

Dette vet jeg godt, siden jeg har tatt 2stk ruter til Cosworth på forsikringen :)

 

Men prisen på selve ruta er som nevnt over her ikke så dyr :)

Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf               Prosjekttråd her
 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...