Smistad Posted March 21, 2013 Share Posted March 21, 2013 Lurer litt på hva folk er ute etter i dag!Om DU skulle kjøpt deg en sierra i dag hvordan skulle den hvert? Kom gjerne med oppsett, felger, farge, ombygd, orginal etc!! Del gjerne med bilder og info! Busskort. Link to comment Share on other sites More sharing options...
grcossie Posted March 21, 2013 Share Posted March 21, 2013 Orginal svart eller blå vingebil er noe jeg alltid har hatt lyst på Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smistad Posted March 21, 2013 Author Share Posted March 21, 2013 Moonstone vingebil med bbs felger og originalt motorrom! Busskort. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth_ftw Posted March 21, 2013 Share Posted March 21, 2013 Venter på ? Det perfekte eksemplar? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smistad Posted March 21, 2013 Author Share Posted March 21, 2013 Venter på ? Det perfekte eksemplar?Finne det perfekte frøet for pengetree! Busskort. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth_ftw Posted March 21, 2013 Share Posted March 21, 2013 Hehe. Men tenkte på grcossie Link to comment Share on other sites More sharing options...
kleppemachine Posted March 22, 2013 Share Posted March 22, 2013 Trenger heldigvis ikke kjøpe cosworth nå, men er lykkelig over min egen sierra cosworth som bruksbil og banebil som "aldri" svikter meg. Finnes ikke no mer lykke enn å sette seg inn i en cosworth, sommer, som -25 vinter å bare cruise avgårde og ha "350 oppsett" som alltid fungerer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alelys Posted March 22, 2013 Share Posted March 22, 2013 Tenker mer og mer på orginale Ford'er da og mye annet enn cosworth Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ghost00 Posted March 22, 2013 Share Posted March 22, 2013 hmm jeg kjøpte min i fjord. den er helt orginal minus eksos, byttet ut orignal spillerpå gunn av en kabel bak spillern (har de enda, de skal inn) altså når det kommer til orginal deler så er noe du må handle inn og lurt å starte nå jeg har endel ekstra orginal deler til min og det er kjekt. meen får man ikke tak i så finner man garantert uorginalt. jeg syntes det er greit å ha bilen orginal, men samtidig ha muligheten til å ha ett såkaldt bane oppsett. jeg samler litt deler til den dagen jeg er lei av å pusse og gnikke på bilen. skal iallfall stille den ut i noen år for jeg endrer motor ytelse min mening vell å merke Link to comment Share on other sites More sharing options...
2.8i TIC Posted March 22, 2013 Share Posted March 22, 2013 Jeg hadde og, noe jeg også gjorde... Kjøpt en som var så orginal som mulig, med så mange orginal deler som mulig..Tror trenden er på vei til å snu litt i norge, virker som orginalbiler selger mye bedre og fortere enn modifiserte, selvom de modifiserte kanskje er i bedre stand, så er en orginal mer verdt.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smistad Posted March 22, 2013 Author Share Posted March 22, 2013 Blir spennende å se hva som stilles ut av biler i år! Det er vel noen som sitter på noe spennende! Busskort. Link to comment Share on other sites More sharing options...
r2d2 Posted March 22, 2013 Share Posted March 22, 2013 (edited) My dream, utv: "orginal look" Moonstone vingebil bortsett fra rs500 fanger m/gitter og BBS hjul. org innv. orginal 500/Gr.A look i motorrom. ala` ahmed bayjoo bak stilling + litt Gr.A her og derog eit solid chassi Edited March 22, 2013 by r2d2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts