Jump to content

Cosworth?


Smistad

Recommended Posts

Trenger heldigvis ikke kjøpe cosworth nå, men er lykkelig over min egen sierra cosworth som bruksbil og banebil som "aldri" svikter meg. Finnes ikke no mer lykke enn å sette seg inn i en cosworth, sommer, som -25 vinter å bare cruise avgårde og ha "350 oppsett" som alltid fungerer.

Link to comment
Share on other sites

hmm jeg kjøpte min i fjord. den er helt orginal minus eksos, byttet ut orignal spillerpå gunn av en kabel bak spillern (har de enda, de skal inn) altså når det kommer til orginal deler så er noe du må handle inn og lurt å starte nå :) jeg har endel ekstra orginal deler til min og det er kjekt. meen får man ikke tak i så finner man garantert uorginalt. jeg syntes det er greit å ha bilen orginal, men samtidig ha muligheten til å ha ett såkaldt bane oppsett. jeg samler litt deler til den dagen jeg er lei av å pusse og gnikke på bilen. skal iallfall stille den ut i noen år for jeg endrer motor ytelse :) min mening vell å merke :)

TbwraZY.jpg
Link to comment
Share on other sites

Jeg hadde og, noe jeg også gjorde... Kjøpt en som var så orginal som mulig, med så mange orginal deler som mulig..

Tror trenden er på vei til å snu litt i norge, virker som orginalbiler selger mye bedre og fortere enn modifiserte, selvom de modifiserte kanskje er i bedre stand, så er en orginal mer verdt..:)

Link to comment
Share on other sites

My dream, utv: "orginal look" Moonstone vingebil bortsett fra rs500 fanger m/gitter og BBS hjul. org innv. orginal 500/Gr.A look i motorrom. ala` ahmed bayjoo bak stilling + litt Gr.A her og der

og eit solid chassi :wub:

Edited by r2d2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...