Jump to content

Treff/Sammenkomster 2013


Recommended Posts

DU er en raspeball Rune ;)

 

 

Nei vi må få til noe, men vitkig at de som er interessert i et treff, melder seg så vi kan avgjøre dato, og sted. Er alle ganske nærmt der vi bor, tar vi det selvfølgelig i nærheten.

 

Jeg er interessert :)

 

Bowle på bergen bowling på sandsli og få peppes levert der, billigt å bowle der ganske greit faktisk

 

Pizza med raspeballer :lol:

1990 Sierra RS Cosworth 4x4

1990 Sierra 2.0 Doch 4x4

2004 Passat tdi 4-motion

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Kom an igjen, vi tar'n på Peppes på Bryggen. Kun en liten spasertur for meg da... :smartass:

Bil:      Ford Sierra xr4i               1984 mod.

            Ford Scorpio 2,8i Ghia   1985   "

           Toyota Corolla stv.             2002   "

            VW LT 31 Sven Hedin      1981   "

 

Mc:     Yamaha FZ 750                1986 mod.

            Vespa GTS 300ie             2012   "

            Vespa GTS 250ie             2008   "

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

hei. er d nogen treff/banekjøring her på vestlande fremover :)?

 

Hei!

 

Er forferdelig dårlig banemuligheter på denne siden av landet. Det er jo selvfølgelig Eikås, men den banen er jo veldig liten.. Det er vel eneste banen som er i nærheten av Vestlandet.

 

Jeg tenkte å reise til Rudskogen og kjøre. Trackday.no har mange treff der alle kan få kjøre :)

 

Ellers er det Street Legal på Eikås 8 juni :)

2008 VW Transporter 2,5 4motion

1991 Sierra Cosworth 4x4

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tidliger gikk det ann å leie den militære rullebanen på Flesland flyplass for banekjøring.

Vet at politiet bruker den ennå. Kanskje noen som vet om den forsatt kan leies?

Bil:      Ford Sierra xr4i               1984 mod.

            Ford Scorpio 2,8i Ghia   1985   "

           Toyota Corolla stv.             2002   "

            VW LT 31 Sven Hedin      1981   "

 

Mc:     Yamaha FZ 750                1986 mod.

            Vespa GTS 300ie             2012   "

            Vespa GTS 250ie             2008   "

Link to comment
Share on other sites

Tidliger gikk det ann å leie den militære rullebanen på Flesland flyplass for banekjøring.

Vet at politiet bruker den ennå. Kanskje noen som vet om den forsatt kan leies?

 

Jeg vet at Polly har prøvd å leie før, men var ikke lett å få ordnet det..

2008 VW Transporter 2,5 4motion

1991 Sierra Cosworth 4x4

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Som du ser så er det ikke enkelt dette :)

 

Litt spent på hvor det blir av alle som etterlyste noe mere fra FCN sin side på vestlandet?

 

Blir et møte samme helga som siste SS2 kjøringen ( 5okt) så håper at du kan komme ditt, så vi kan legge en plan fremover for vest regionen :)

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

 

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.
 

Link to comment
Share on other sites

Eg har etterlyst litt mere på vestlandet, men for tida så står mine Forder..  <_< Kan forsåvidt møte opp i annen bil men uten noe banekjøring. Og heller ikkje med for lang reisevei fra stavanger. Blir gjerne bedre når forden er oppe og går.

Ford sierra coupe v6 - Bruksbil/hverdag

Ford sierra sedan 2.0 - Restaurerings-prosjekt

Link to comment
Share on other sites

Hva med å lage dere et lite julebord i vest da? bare for og bli bedre kjent og ha det litt sosialt sammen :)

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

 

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.
 

Link to comment
Share on other sites

Det e så lite aktivitet generelt på hele forumet kjenner jeg, gidder ikke å oppdatere prosjekt tråden min engang fordi det er ingen som bruker tid på forumet lengre virker det ihvertfall som...

 

Jeg er med på et treff uansett, vi kan jo starte med en kveld der bare møtes og viser bilene uten at det trenger å koste noe, møtes på lagunen eller noe slikt... 

Link to comment
Share on other sites

litt av problemet er vell, at et stort distrikt, skaper avstander og reisertid, som gjør det vanskelig å sammle mye folk. Jeg har selv vært og kjørt go-cart i Kinsarvik i 22 grader idag, var helt topp, men nesten ingen folk der. Nå er dette siste åpningshelga for sesongen der, mulig det går ann å best for grupper. Dette hadde evt vært morsomt å sammle en gjeng på

Link to comment
Share on other sites

litt av problemet er vell, at et stort distrikt, skaper avstander og reisertid, som gjør det vanskelig å sammle mye folk. Jeg har selv vært og kjørt go-cart i Kinsarvik i 22 grader idag, var helt topp, men nesten ingen folk der. Nå er dette siste åpningshelga for sesongen der, mulig det går ann å best for grupper. Dette hadde evt vært morsomt å sammle en gjeng på

 

Ja kunne vært kjekt det! Men som Geir sier, Vestlandet er stort, så blir dessverre en del avstander for enkelte.

2008 VW Transporter 2,5 4motion

1991 Sierra Cosworth 4x4

Link to comment
Share on other sites

Stemmer at vestlandet er stort og vanskelig å få til noe.. Men dere har ikke den værste nøtta å knekke.. Nord har både Nordland, Troms og Finnmark.. så klag ikke :lol:

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

 

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.
 

Link to comment
Share on other sites

Dere er vant til store avstander hehe

 

Det har du helt rett i... Etter å ha budd noen år i Årdal kommune innerst i sognefjorden, så vet jeg at det er langt mellom plassene på vest også ;)

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

 

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.
 

Link to comment
Share on other sites

 

Det har du helt rett i... Etter å ha budd noen år i Årdal kommune innerst i sognefjorden, så vet jeg at det er langt mellom plassene på vest også ;)

 

Så sant, og etter å ha vært et år i Finnmark, så lærer man at avstander ikke har noen betydning

Link to comment
Share on other sites

litt av problemet er vell, at et stort distrikt, skaper avstander og reisertid, som gjør det vanskelig å sammle mye folk. Jeg har selv vært og kjørt go-cart i Kinsarvik i 22 grader idag, var helt topp, men nesten ingen folk der. Nå er dette siste åpningshelga for sesongen der, mulig det går ann å best for grupper. Dette hadde evt vært morsomt å sammle en gjeng på

Hehe, jeg var ei runde i de trakter i sommer og da så jeg en og annen gammal Ford i veikanten, gjerne Taunus og Granada. Var vel mellom Voss og Gaularfjellet(?) jeg registrerte detta ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...