Jump to content

hjulmutter utenfor felgen


harruz

Recommended Posts

har akkurat vært på Biltema og kjøpt noen nye blanke hjulmuttere. Det var ingen som fulgte med dekksettet, så det måtte til. Men var skikkelig i stuss på om jeg skulle ta 35 eller 45 mm(høye). Havnet på sistenevnte men ser at jeg antagelig skulle ha valgt 35. Disse stikker dermed litt ut av hullet? Har det noen praktisk betydning, eller er det noen som har noen synspunkter. Har ennå ikke satt dem på, bare prøvd en hjulmutter i felgen. Vurder å bytte, men fikk beskjed om at dette ikke er byttevare

 

Hva sier dere Ford-orakler?

Edited by harruz
Link to comment
Share on other sites

På orginalfelger ville jeg absolutt ha brukt orginalbolter, da de har korrekt passform iforhold til hullet.. Men det er nå min mening :)

[] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.

[] 15 Ford Fiesta 1.0 Ecooboost titanium, candy blue

[x]10 VW Golf 1.6 TDi shark blue "sommerblå"

[x]11 Ford Focus 1.6TDCi Titanium, Candy Red

[x]01 Ford Mondeo 2.0L GHIA, pepper red

Link to comment
Share on other sites

Mine hjulmuttere vil altså stikke ut av disse hullene

Og jeg sier igjen. Det har ingenting å si funksjonsmessig om hjulmutterne stikker utenfor hullene.

Edited by Breda

Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler

Link to comment
Share on other sites

På orginalfelger ville jeg absolutt ha brukt orginalbolter, da de har korrekt passform iforhold til hullet.. Men det er nå min mening :)

 

Enig med deg, har sett mange ødelagte felger pga. u-org muttrer

Link to comment
Share on other sites

Det er sant, men det har noe å si for det visuelle. :)

Det er helt sant, men han spør jo om det praktiske :)

 

Enig med deg, har sett mange ødelagte felger pga. u-org muttrer

Har du hjulbolter/muttere med riktig gjenger og anleggsflate mot felg, så er det ikke noe problem å bruke uorginalt.

Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...