Jump to content

XR4i 1983 - 18000,- på Finn


Jon Anders

Recommended Posts

Står 2, 9 v6 i titelen på annonse

2.8 fra skorpio. Jeg har montert den motoren. Bilen gikk i Trondheim for noen år siden.

motor skal være i topp stand, kom ifra en bil med meget lav km som var taket.

Nå veit ikke jeg hvordan behandling den har fått av nåværende eier da..

 

mvh Tom

Link to comment
Share on other sites

2.8 fra skorpio. Jeg har montert den motoren. Bilen gikk i Trondheim for noen år siden.

motor skal være i topp stand, kom ifra en bil med meget lav km som var taket.

Nå veit ikke jeg hvordan behandling den har fått av nåværende eier da..

 

mvh Tom

Når han skriver at planen var å bygge banebil av den så er det vel en liten sjans for at han har prøvd den litt...

1978 Ford Taunus Turnier 1.6L

1984 Suzuki SJ410 A person who never made a mistake never tried anything new.

1996 Toyota Carina 1.6(Godbilen) -Albert Einstein

1997 Toyota Camry 2.2

Link to comment
Share on other sites

Står 2, 9 v6 i titelen på annonse

Kjøpte denne bilen i 1983 og hadde den   i 15 - 20 år år  , den var en av de 8 som Ford tok til Norge, samen med den du har som du kjøpte av meg.

Bilen ble resturert etter  at jeg solgte den og  ble meget pen med bla nytt dach bord, mener den nye  eieren kjørte lastebil på Eggsentralen. Usikker på hva som skjedde etterpå , rykter sier  den ble vraka etter påkjørsel bakfra.

Den du har og en jeg har  + denne er de tre som  kom nordover og ble fordelt til Ford disponentene , 

Denne ble solgt av Gaden og Larsen i TR.heim  for Ford sin disponent i Mo i Rana , derfor YA nummer.

Link to comment
Share on other sites

Hei:) Jeg har en BC sølv xr4i selv og har tatt vare på alle skiltnummer og understellsnummer av xr4i her i landet. men det er vel tatt inn en del flere slike biler til 85. Du reff evt kun til 8stk i 83 eller 8stk sølv i 83?

83 merkur xr4ti widebody,langtidsprosject.start ca 2015

85 sierra xr4x4 orginal 3dørs. 2.8 v6 turbo,utstilling/bane.sikte på shine på denne her start 2014

85 sierra xr4x4 isbil .v6 3.0(2.8base) rally sugemotor E85/Nos.halvbur.isdekk.fortsetter høsten 2013,kjøre vinter 14:)

88 sierra sedan cosworth replica. sohc 2.0 motor under bygging..E85.høsten 2013

88 Sierra cosworth banebil bredda sedan.kjøre 2014.mye gjennstår.Motor pinto E85 2.0 eller Lima 2.5

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...