Jump to content

Utestengt!


Slåstad RS

Recommended Posts

Har fikset det. Skulle likt å vist hvorfor dette skjer. Jeg har lagt inn at du skal være medlem fram til årsskiftet. Men noe overstyrer dette på noen profiler. Har lagt inn noe over 20 stykker på nytt til nå

-Ford Granada 1976 (2.0/ 2.8Inj)4D nå 5.7 V8 prosjekt

-Ford Granada 1978 2.0L 4D Prosjekt/ bruksvetteran

-Jeep Grand Cherokee 2000 konebil og trekkvogn

-Chrysler Voyager 1993 3.3SE

-Ford Granada 76 3.0 Ghia 4D, -Ford Consul 73 3.0 Gt Coupe

Link to comment
Share on other sites

Har fikset det. Skulle likt å vist hvorfor dette skjer. Jeg har lagt inn at du skal være medlem fram til årsskiftet. Men noe overstyrer dette på noen profiler. Har lagt inn noe over 20 stykker på nytt til nå

http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/37489-feil-som-oppdages-her/?p=755572

 

Om du klikker på fanen øverst der det står Medlemskap ser du gjeldene medlemskap med start og utløpsdato. Det er normalt at man kan se det utløpte medlemskapet selv en tid etter det er gått ut. Det er pga. ivertfall inntil vidre så må det gamle slettes manuelt av de som styrer med medlemsservice.

I ditt og mange andres tilfelle så er nytt medlemskap påbegynt lenge før det foregående går ut. Om foregående medlemskap ikke slettes så vil du fortsatt få varsling når det går ut. Vanligvis er det ikke noe problem knyttet til dette, men i sjeldne tilfeller har medlemmer blitt degradert av forumet til gjest, selv om det forsatt står registrert ett gjeldende medlemskap på de.

For meg så ser det ut som det er tilfellet uten problemer er det du har opplevd.

Håper dette forklarer litt. Dette er ikke en ukjent . Har opplevd det fra tid til annen helt siden jeg begynte i medlemsservice stillingen, men det har vel skjedd oftere siden du begynte å  føre opp betalinger manuelt etter betaling med utsendt skiro.

Det er Subscriptions appen som det sansynligvis ligger en "feil" i som gjør at medlemmer nedgraderes selv om det ligger en nyere aktiv med expire senere.

Mulig det kan fikses med en tileggsmodul(?), eller at en annen app ville fungere bedre.

Slik som det er nå så er løsningen for å unngå feilaktig nedgradering av medlemmer å slette de gamleste subscriptions manuelt.

Medlemmene dette gjelder kan eventuelt selv hjelpe til med dette ved å klikke inn på medlemskap fanen og sjekke om det er ført opp mer enn ett medlemskap under Ditt nåværende medlemskap, slik at letingen etter de går raskere.

Jeg kan begyne med noen. Men ettersom gyldigheten på begge gjeldende subscriptions må sjekkes opp mot hverandre så tar det nok litt tid

 

Edit: Ikke slett utgåtte gamle subscriptions på de siste sidene der medlemskap ikke er fornyet, altså gjester. De trengs for å holde orden i medlemslisten, og slettes først etter de er oppdater der.

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal

Link to comment
Share on other sites

http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/37489-feil-som-oppdages-her/?p=755572

 

Håper dette forklarer litt. Dette er ikke en ukjent . Har opplevd det fra tid til annen helt siden jeg begynte i medlemsservice stillingen, men det har vel skjedd oftere siden du begynte å  føre opp betalinger manuelt etter betaling med utsendt skiro.

Det er Subscriptions appen som det sansynligvis ligger en "feil" i som gjør at medlemmer nedgraderes selv om det ligger en nyere aktiv med expire senere.

Mulig det kan fikses med en tileggsmodul(?), eller at en annen app ville fungere bedre.

Slik som det er nå så er løsningen for å unngå feilaktig nedgradering av medlemmer å slette de gamleste subscriptions manuelt.

Medlemmene dette gjelder kan eventuelt selv hjelpe til med dette ved å klikke inn på medlemskap fanen og sjekke om det er ført opp mer enn ett medlemskap under Ditt nåværende medlemskap, slik at letingen etter de går raskere.

Jeg kan begyne med noen. Men ettersom gyldigheten på begge gjeldende subscriptions må sjekkes opp mot hverandre så tar det nok litt tid

 

Edit: Ikke slett utgåtte gamle subscriptions på de siste sidene der medlemskap ikke er fornyet, altså gjester. De trengs for å holde orden i medlemslisten, og slettes først etter de er oppdater der.

Ok, det forklarer litt. Jeg har gått over de som har betalt, og fant en del brukere som var degradert.  Hvis du har mulighet til å se på dette så hadde det vært topp. Tror det gjelder for dem som har betalt mindre en ca 80 kroner, det er dem som blir degradert fram mot nyttår. De som er lagt manuelt inn som klubbmedlem må vell og manuelt settes tilbake til medlem litt over årsskiftet.

 

Hvis det er noen som står som gjester og som har betalt slik at de skal være klubbmedlem, så ta kontakt med meg så ser jeg på det med en gang.

-Ford Granada 1976 (2.0/ 2.8Inj)4D nå 5.7 V8 prosjekt

-Ford Granada 1978 2.0L 4D Prosjekt/ bruksvetteran

-Jeep Grand Cherokee 2000 konebil og trekkvogn

-Chrysler Voyager 1993 3.3SE

-Ford Granada 76 3.0 Ghia 4D, -Ford Consul 73 3.0 Gt Coupe

Link to comment
Share on other sites

 De som er lagt manuelt inn som klubbmedlem må vell og manuelt settes tilbake til medlem litt over årsskiftet.

 

Nei. Så lenge de har en aktiv subscription med expire dato skal de gå ut automatisk, med varsling til medlemmen og alt om funksjonen er aktiver under den subscripton packagen.

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...