Jump to content

1998 Scorpio 2,3 register - kjede - innstilling


Recommended Posts

HJELP!

 

Har etter lang tids opphald pga helseproblem begynt på å få saman motoren som var delvis demontert. Toppen var av og alle deler strødde for alle vindar, men eg trur eg har fått orden på det meste.

 

Det store problemet no er at eg ikkje veit om registerkjedet står rett på veiva. Eg mødest veldig med å få løyst reimhjulet for å kome til for å sjekke, og det er jo eigentleg ikkje noko anna eg skal der, så derfor hadde det vore veldig greitt å sleppe det.

 

Finnast det ikkje ein grei måte å stille inn kammane i høve til veiva ved hjelp av øvre dødpunkt, tenningsmerke, vindretning eller noko anna lurt? 

 

Er redd for at bilen berre blir ståande til han blir skrota om eg ikkje snart får orden på dette, for no må eg snart ta ei avgjerdsle på kva det skal bli til.

Scorpio 2.3 aut -98

Gammal moro - Consul 2.0 -72, Consul 2.0 -73, Taunus stv 1.6 -74 Granada 2.0 -76, Granada 2.3 -77, Granada 2.3 -79, Mondeo 1.8Td -99
Støttekontakt for papsens Granada 2.3 -81

Link to post
Share on other sites

OK, takk! :) Kanskje eg skal sende han ein PM.

 

Viss nokon andre har gode innspel tek eg imot med takk. :)

Scorpio 2.3 aut -98

Gammal moro - Consul 2.0 -72, Consul 2.0 -73, Taunus stv 1.6 -74 Granada 2.0 -76, Granada 2.3 -77, Granada 2.3 -79, Mondeo 1.8Td -99
Støttekontakt for papsens Granada 2.3 -81

Link to post
Share on other sites

Takk, skal prøve om eg får det til! :)

Scorpio 2.3 aut -98

Gammal moro - Consul 2.0 -72, Consul 2.0 -73, Taunus stv 1.6 -74 Granada 2.0 -76, Granada 2.3 -77, Granada 2.3 -79, Mondeo 1.8Td -99
Støttekontakt for papsens Granada 2.3 -81

Link to post
Share on other sites

Oppsettet av selve registeret er ganske greit og er helt likt som feks sierra 2L dohc. Har satt sammen flere sånne register en hva jeg kan huske, men 2.3n har balanseaksler i bunnpanna og der er jeg helt blank.

Link to post
Share on other sites

Er ikkje balanseakslane  drivne med drev frå veiva og dermed på rett plass uansett?

Scorpio 2.3 aut -98

Gammal moro - Consul 2.0 -72, Consul 2.0 -73, Taunus stv 1.6 -74 Granada 2.0 -76, Granada 2.3 -77, Granada 2.3 -79, Mondeo 1.8Td -99
Støttekontakt for papsens Granada 2.3 -81

Link to post
Share on other sites

Men likevel uavhengig av kamkjedet?

Edited by radovan

Scorpio 2.3 aut -98

Gammal moro - Consul 2.0 -72, Consul 2.0 -73, Taunus stv 1.6 -74 Granada 2.0 -76, Granada 2.3 -77, Granada 2.3 -79, Mondeo 1.8Td -99
Støttekontakt for papsens Granada 2.3 -81

Link to post
Share on other sites

Fekk klemt inn ei lita økt og fekk ordna oppsettet ganske greitt. Aberet er at den hydrauliske strammaren til kamkjedet ikkje lar seg komprimere. Bestilte ein ny. :)

Scorpio 2.3 aut -98

Gammal moro - Consul 2.0 -72, Consul 2.0 -73, Taunus stv 1.6 -74 Granada 2.0 -76, Granada 2.3 -77, Granada 2.3 -79, Mondeo 1.8Td -99
Støttekontakt for papsens Granada 2.3 -81

Link to post
Share on other sites

Er ei oppskrift på hvordan du kan bruke den opp igjen her på forumet et sted.

For seint no... :lol:

 

Leita litt etter den tråden, men fann den ikkje. Berre andre trådar med henvisning til at ein slik skulle finnast.

 

Link? :)

Edited by radovan

Scorpio 2.3 aut -98

Gammal moro - Consul 2.0 -72, Consul 2.0 -73, Taunus stv 1.6 -74 Granada 2.0 -76, Granada 2.3 -77, Granada 2.3 -79, Mondeo 1.8Td -99
Støttekontakt for papsens Granada 2.3 -81

Link to post
Share on other sites

Mykje kjekt ein kan drive med. :lol:

Skal lese grundig.

Scorpio 2.3 aut -98

Gammal moro - Consul 2.0 -72, Consul 2.0 -73, Taunus stv 1.6 -74 Granada 2.0 -76, Granada 2.3 -77, Granada 2.3 -79, Mondeo 1.8Td -99
Støttekontakt for papsens Granada 2.3 -81

Link to post
Share on other sites
  • 5 weeks later...

Kor stort slingringsmonn har ein på registerinnstillinga? Synest ikkje det blir heilt optimalt same korleis eg stiller inn kjedehjul og kjede. Blir liksom ei halv tann feil uansett.

Scorpio 2.3 aut -98

Gammal moro - Consul 2.0 -72, Consul 2.0 -73, Taunus stv 1.6 -74 Granada 2.0 -76, Granada 2.3 -77, Granada 2.3 -79, Mondeo 1.8Td -99
Støttekontakt for papsens Granada 2.3 -81

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Etter laaaange pauser har eg no fått sett saman greiene såpass at eg fekk prøvestarta. Det gjekk heldigvis fint, ingen ulydar og det ser ut til at sjølve motoren umiddelbart kan ha håp. Må få testa og prøvd litt meir før eg veit korleis det blir.

 

Strammaren på kamkjedet var berre barnemat når ein visst kva ein skulle gjere. Eg måtte faktisk "restarte" den nye eg hadde kjøpt då eg klønte litt med monteringa. Kunne heilt sikkert brukt den gamle, for det var eigentleg ingen skildnad på den nye og gamle når alt kom til alt.

 

 

Dessverre bestemte bilen seg for å lage meir kødd; Giret (automat) var veldig stivt og vanskeleg å betjene. Stanga var nesten umogeleg å flytte. Kanskje ikkje så rart sidan han har stått i eit år. Med mykje list og lempe og forsiktig jukking fekk eg han i nøytral, starta bilen og konstatert at motoren iallfall ikkje eksploderte umiddelbart.

 

Så fekk eg lirka han i revers, som slo inn som det skulle, og så fram i D som også fungerte. Så vart stanga heilt laus og utan funksjon. Har prøvd å sjekke litt kva som kan ha skjedd, men har ikkje mykje erfaring med dette. No står han framleis i drive slik at eg ikkje eingong får starta og flytt han. Kan ein kople ut startsperra via sikringar  eller noko slik at eg kan få køyrt han inn igjen for eigen maskin?

 

Er det truleg at feilen ligg i girveljarmekanismen slik at ein kjem til frå kupéen, eller må ein under bilen?

Scorpio 2.3 aut -98

Gammal moro - Consul 2.0 -72, Consul 2.0 -73, Taunus stv 1.6 -74 Granada 2.0 -76, Granada 2.3 -77, Granada 2.3 -79, Mondeo 1.8Td -99
Støttekontakt for papsens Granada 2.3 -81

Link to post
Share on other sites

Fekk bilen opp og meg under og fann feilen umiddelbart. Det går eit stag mellom girspaken og girkassa, ikkje wire slik eg kanskje tenkte.

Hengsla/kuleleddet mellom spaken på girkassa og staget stod heilt fast, med det resultatet at staget knakk då vridninga vart for stor. Låg ei stund og prøvde å få det laust, men det sat heilt blegg. 

Spraya med lurium og så får vi prøve på nytt i morgon.

  • Like 1

Scorpio 2.3 aut -98

Gammal moro - Consul 2.0 -72, Consul 2.0 -73, Taunus stv 1.6 -74 Granada 2.0 -76, Granada 2.3 -77, Granada 2.3 -79, Mondeo 1.8Td -99
Støttekontakt for papsens Granada 2.3 -81

Link to post
Share on other sites

Nei, det vart det nok ikkje. Kula på girkassearmen knakk av. Har allereie banka restane ut av armen slik at det no berre er eit hol der. Så får eg konstruere meg ein gaffel å sveise på staget og finne ein passande bolt til å smette gjennom gaffelen og armen.. 

 

Har modifisert plenklipparen medan eg kontemplerte fram ei grei løysning, så aldri så gale at det ikkje er godt for noko. :)

  • Like 1

Scorpio 2.3 aut -98

Gammal moro - Consul 2.0 -72, Consul 2.0 -73, Taunus stv 1.6 -74 Granada 2.0 -76, Granada 2.3 -77, Granada 2.3 -79, Mondeo 1.8Td -99
Støttekontakt for papsens Granada 2.3 -81

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...