Jump to content

Feil på navigasjon.


Kjenil

Recommended Posts

Har en 11 mod med den store stereoen med nav og ryggekamera.

Bruker ikke nav ofte, men oppdaget at den ikke viste rett posisjon.

Og når jeg la inn en adr så viste det seg at jo nærmere jeg kom adr jo lenger bort kom jeg i kart og tid.

Noen som har vært borti dette? 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...
  • 11 months later...
On 3/8/2021 at 11:36 AM, grcossie said:

Da monterer du en slik på dashbordet, billigere å enklere enn ombyggingsatsen fra Ford. Jeg har slik på min egen

 

https://bilradiospes.no/connected/edun1502/universal-gps-antenne-fakra-kontakt?gclid=EAIaIQobChMIorL8y7-g7wIVREiRBR1IOAY6EAQYAiABEgId4vD_BwE

Er ikkje denne samme ulla som bilradiospesialisten si? Eg røska av antennefoten ein dag eg skulle måka snø av taket på bilen. Må aldri stryka pelsen mothårs på villdyr 😄 FM fins jo knapt lenger så å bala seg opp med ny antennefot og greier veit eg ikkje om eg giddar. DAB har eg tilkobla aux-inngangen. Står berre ein eira metallkladd igjen på taket no. Har dashbord med oppbevaringsrom på toppen som eg ikkje brukar til noko, går det ikkje fint å putta antenna oppi der?

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, grcossie said:

Ja det er mangen som selger tilsvarende, går fint med den der. Jeg limte den bare oppå dashbodet på høyre siden, var lettere å tre ledningen der, men var inne på samme tanken som du

Er allerede hol frå sigarettennaruttak der så det er kort vei ned til radioen. Skal kanskje prøve ei sånn då. Lurte på om det hindra/svekka signalet å ha den inni bilen. Så lurer eg på å berre fjerna alt innen antenne på taket og blenda holet på ein vakker måte. 

Link to comment
Share on other sites

20 hours ago, grcossie said:

Har en sånn til 70kr kjøpt på ebay. Har den bare liggende inni dashbord på toppen av spilleren.

Får inn 8-10 satelitter hele tiden. Ingen problem med den. Hatt den i over 3år nå.

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...