radovan Posted June 4, 2016 Share Posted June 4, 2016 Etter det som må ha vore verdens lengst pågåande toppakningsbyte ser det dessverre ut til at bilen framleis kokar når motoren har gått nokre minutt. Dette problemet kom etter at varmeapparatregisteret gjekk tett (det var tett då eg kjøpte bilen og eg sleit lenge med å finne ut av det.) Etterkvart begynte bilen å koke, så eg rekna med at det kunne vere manglande kjølevæskesirkulasjon som hadde skada eitt eller anna. Toppen kom av, men toppakninga var heilt fin og same kor mykje eg pirka og leita med lys og lupe kunne eg ikkje finne noko teikn til sprekker eller noko som helst ureglementert. Det eg kunne sjå var at det var ganske mykje drit og avleiringar i kjølekanalane. Desse vart staka opp og blåst gjennom med både vatn og luft. Hadde derfor eit begrunna håp om at det var dette som var kjelda til problema. Så kom ein lang periode med helseproblem og altfor mykje anna som tok tid. Etterkvart fekk eg montert saman med ny toppakning, nye toppboltar og ny vannpumpe. Etter eit kvarter på tomgong sprutar det igjen friskt ut av overløpet på ekspansjonstanken og eg lurer på kva eg skal gjere no? Burde eg prøve å få tak i ein annan topp? Scorpio 2.3 aut -98Gammal moro - Consul 2.0 -72, Consul 2.0 -73, Taunus stv 1.6 -74 Granada 2.0 -76, Granada 2.3 -77, Granada 2.3 -79, Mondeo 1.8Td -99Støttekontakt for papsens Granada 2.3 -81 Link to comment Share on other sites More sharing options...
xr4ti Posted June 5, 2016 Share Posted June 5, 2016 Luft i kjølesystemet vil jeg anta. Kjenner ikke Scorpio men sikker noen som vet om denne har lufteskrue eller hvordan man lufter anlegget. Link to comment Share on other sites More sharing options...
radovan Posted June 5, 2016 Author Share Posted June 5, 2016 Håp i hengande snøre? Køyrde ein liten tur nettopp og denne gongen heldt han på vatnet. Kan ein håpe? 1 Scorpio 2.3 aut -98Gammal moro - Consul 2.0 -72, Consul 2.0 -73, Taunus stv 1.6 -74 Granada 2.0 -76, Granada 2.3 -77, Granada 2.3 -79, Mondeo 1.8Td -99Støttekontakt for papsens Granada 2.3 -81 Link to comment Share on other sites More sharing options...
xr4ti Posted June 6, 2016 Share Posted June 6, 2016 Får da tro det Link to comment Share on other sites More sharing options...
radovan Posted June 7, 2016 Author Share Posted June 7, 2016 Sende kona på jobben i dag med bilen. Betatest. 1 Scorpio 2.3 aut -98Gammal moro - Consul 2.0 -72, Consul 2.0 -73, Taunus stv 1.6 -74 Granada 2.0 -76, Granada 2.3 -77, Granada 2.3 -79, Mondeo 1.8Td -99Støttekontakt for papsens Granada 2.3 -81 Link to comment Share on other sites More sharing options...
radovan Posted June 7, 2016 Author Share Posted June 7, 2016 Nei, dessverre. Bilen gjekk fint både fram og tilbake, men då han stod på tunet fosskoka han igjen. Merkeleg nok kan motoren gjerne gå heilt ok med normal driftstemp lenge (20 min?) men så plutseleg sprutar kjølevatnet ut. Det skjer gjerne når ein stoppar og motoren går på lavt turtal. Har prøvd med og utan lok på ekspansjonstanken med likt resultat. Det er heller ikkje spesielt høgt trykk i systemet, for slangane er ikkje harde sjølv om ein blokkerer overløpsslangen under springflo. Scorpio 2.3 aut -98Gammal moro - Consul 2.0 -72, Consul 2.0 -73, Taunus stv 1.6 -74 Granada 2.0 -76, Granada 2.3 -77, Granada 2.3 -79, Mondeo 1.8Td -99Støttekontakt for papsens Granada 2.3 -81 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SierraCL Posted June 7, 2016 Share Posted June 7, 2016 Fungerer kjøleviftene da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
radovan Posted June 7, 2016 Author Share Posted June 7, 2016 Jepp, og radiatoren er ikkje blokkert. Har og prøvd med termostaten fjerna. Scorpio 2.3 aut -98Gammal moro - Consul 2.0 -72, Consul 2.0 -73, Taunus stv 1.6 -74 Granada 2.0 -76, Granada 2.3 -77, Granada 2.3 -79, Mondeo 1.8Td -99Støttekontakt for papsens Granada 2.3 -81 Link to comment Share on other sites More sharing options...
escortmk1 Posted June 7, 2016 Share Posted June 7, 2016 si noe om hvilken motor du har så får du kansje flere svar her Link to comment Share on other sites More sharing options...
radovan Posted June 8, 2016 Author Share Posted June 8, 2016 2,3 dohc 16v. Kan ein ikkje få kjøpt noko greier som påviser eksos i kjølevæska? Scorpio 2.3 aut -98Gammal moro - Consul 2.0 -72, Consul 2.0 -73, Taunus stv 1.6 -74 Granada 2.0 -76, Granada 2.3 -77, Granada 2.3 -79, Mondeo 1.8Td -99Støttekontakt for papsens Granada 2.3 -81 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sierraracing Posted June 8, 2016 Share Posted June 8, 2016 Biltema har jo sylinderlekkasjetester. Lite plastskrin med det du trenger. Koster 669,- Hvor bra det funker er en annen sak. Ford Sierra bilcrossbil ´89 Ford Escort MK2 Zakspeed ´76 Peugeot 406 2.0TD Stv ´02 Link to comment Share on other sites More sharing options...
radovan Posted June 8, 2016 Author Share Posted June 8, 2016 Det hjelper kanskje lite når alt er ok ved kald motor? Kan kanskje time det, stå klar når det sprutar? Scorpio 2.3 aut -98Gammal moro - Consul 2.0 -72, Consul 2.0 -73, Taunus stv 1.6 -74 Granada 2.0 -76, Granada 2.3 -77, Granada 2.3 -79, Mondeo 1.8Td -99Støttekontakt for papsens Granada 2.3 -81 Link to comment Share on other sites More sharing options...
k3nn37 Posted June 8, 2016 Share Posted June 8, 2016 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
radovan Posted June 15, 2016 Author Share Posted June 15, 2016 Nei, no kjem det vatn i oljen og kraftig oljerøyk frå eksosen. Får vel leite etter ein annan motor etterkvart. Scorpio 2.3 aut -98Gammal moro - Consul 2.0 -72, Consul 2.0 -73, Taunus stv 1.6 -74 Granada 2.0 -76, Granada 2.3 -77, Granada 2.3 -79, Mondeo 1.8Td -99Støttekontakt for papsens Granada 2.3 -81 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ghiadriver Posted July 6, 2016 Share Posted July 6, 2016 Du må ha noe feil med toppen din, og siden at det er lettmetalltopp så burde den ha vært planet før du monterte den. Etter flere varmkjøringer er den garantert ikke helt rett. Men siden at du nå sier at du har fått vann i oljen, så tyder det nå på en mer alvorlig feil, mest sannsynlig i toppen. Så du burde få deg tak i en annen topp eller motor, det vil selvfølgelig være det billigste. Link to comment Share on other sites More sharing options...
radovan Posted July 7, 2016 Author Share Posted July 7, 2016 Toppen er nok defekt på eitt eller anna vis. Det som var rart var at då eg demonterte motoren var det ikkje noko teikn til lekkasjar eller vatn. Ein skulle jo tru at kjølevæska skulle ha vaska vekk sotlaget på metallflatene. Det er iallfall slik eg har sett det før, med nokre normalt sota stempeltoppar og ein eller fleire som er reinvaska og tydeleg sladrar om at det har vore vaskehjelp innom. Så eg treng nok ny topp eller motor, ja. (Berre å skrike ut om det er nokon som har. Topp går jo i posten, men motor må ikkje vere for langt unna Nordfjord/Sunnmøre om eg skal få henta. ) Heldigvis har eg lang tidhorisont på denne bilen. Håpar det skal bli bil til odelstausa og ho er jo berre elleve enno. Men tida går jo så fort.... Scorpio 2.3 aut -98Gammal moro - Consul 2.0 -72, Consul 2.0 -73, Taunus stv 1.6 -74 Granada 2.0 -76, Granada 2.3 -77, Granada 2.3 -79, Mondeo 1.8Td -99Støttekontakt for papsens Granada 2.3 -81 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now