xr4ti Report post Posted Sunday at 08:55 PM (edited) The Hoonicorn's Last Ride? Ken Block's Final Drive in the 1400hp AWD Mustang Hoonicorn V2 - YouTube Eller.........? Edited Sunday at 09:00 PM by xr4ti Quote Share this post Link to post Share on other sites
Afr Report post Posted Sunday at 09:32 PM Jeg tror nok, Eller..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
and Report post Posted Sunday at 11:46 PM Den er såpass unik at den blir nok ikke borte selv om det skal ryddes i garasjen. Focus RSRX ble solgt i høst for det er jo ingen kjøremuligheter nå som GRC er nedlagt. Ford har ingenting å tilby lengre av personbiler, men det har Hyundai. Som selger i Nord-Amerika det de kjører i WRC, TCR og IMSA. Lancer er historie og Subaru Nord-Amerika har Pastrana. Så Ken Block og Hyundai burde ha felles interesser. Bare det å få være med på å dra opp satsingen på N må da friste? Eller ta utgangspunkt i konseptet RM19 som fører arven videre fra Renault 5 og Clio til neste gymkhana innspilling? Når jeg roter rundt på nettsiden til Hyundai så finner jeg en 50 kg lettere Project C versjon! https://www.hyundai-n.com/en/models/n/i30-n.do Quote Mediatråd SS5 6 september https://www.fordclubnorway.no/forum/topic/82042-mediatråd-ss5-6920/ Mediatråd SS5 Pro-Touring 2 august https://www.fordclubnorway.no/forum/topic/82043-mediatråd-ss5-pro-touring-2820/ Mediatråd SS5 19 juli https://www.fordclubnorway.no/forum/topic/81935-mediatråd-ss5-19720/ Share this post Link to post Share on other sites
grcossie Report post Posted Monday at 06:29 AM Ser han sikler litt på Audi og, om det er bare for å kjøre gammel grpB eller noe mer hvet jeg ikke Quote Share this post Link to post Share on other sites
xr4ti Report post Posted Monday at 07:45 AM Selv om jeg ikke er noe fan av K.Block så har han nok vært et av Ford sitt store vindu utad og han har hatt stor suksess med Fordbaserte biler både som show og i konkurranse. Synes Ford (særlig europeisk Ford) har mistet litt grepet de siste årene men det er nok fordi jeg har blitt gammel og nostalgisk. 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
and Report post Posted Monday at 10:23 PM 15 hours ago, grcossie said: Ser han sikler litt på Audi og, om det er bare for å kjøre gammel grpB eller noe mer hvet jeg ikke Er litt friere regelverk i USA så er mulig å lage en "EVO" av en Ur/Sport Quattro slik som Escort RS Coworthen. Den kan også kjøres i feks slike Rallylegendløp, men spørs om Audi klatrer ombord på et slikt prosjekt med støtte for noe som bare kjøres i USA. Lenge siden de var i rallysporten, og i år er det kun Formula E og kunderacere. Kan se han kjører en Audi EVO i eget team slik som i fjor, men tror han hadde Fordstøtte på speeddial i bakhånd. For det var jo i begges interesse at Escorten gjennomførte. Hyundai er WRCmestere så der er det allerede en nøkkelklar WRCbil som kan kjøres i WRC og løp over hele verden. Både WRC og TCR er globale serier så det er jo mulig å få reist litt. Så er det jo RM19 da. Den dukker litt for ofte frem i media til at den ikke en gang skal debutere på racerbanen, og kanskje også på gaten? Blir spennende å se hva Block har av planer for fremtiden. Quote Mediatråd SS5 6 september https://www.fordclubnorway.no/forum/topic/82042-mediatråd-ss5-6920/ Mediatråd SS5 Pro-Touring 2 august https://www.fordclubnorway.no/forum/topic/82043-mediatråd-ss5-pro-touring-2820/ Mediatråd SS5 19 juli https://www.fordclubnorway.no/forum/topic/81935-mediatråd-ss5-19720/ Share this post Link to post Share on other sites
and Report post Posted Monday at 10:40 PM 14 hours ago, xr4ti said: Selv om jeg ikke er noe fan av K.Block så har han nok vært et av Ford sitt store vindu utad og han har hatt stor suksess med Fordbaserte biler både som show og i konkurranse. Synes Ford (særlig europeisk Ford) har mistet litt grepet de siste årene men det er nok fordi jeg har blitt gammel og nostalgisk. Jeg må vel innrømme at jeg er stor fan av Block, og han kom med i rette tid etter at Alan Mulally tok over som Ford CEO i 2006. Det var han som fikk snudd skuta med Way Forwardstrategien som også gjorde Focus og Fiesta med flere globale. 2006-2014 var tiden da alt bare var riktig. Nå er vi på tredje CEO etter at Alan Mulally sluttet i 2014, og det er lite med personbiler på tapeten. 1 Quote Mediatråd SS5 6 september https://www.fordclubnorway.no/forum/topic/82042-mediatråd-ss5-6920/ Mediatråd SS5 Pro-Touring 2 august https://www.fordclubnorway.no/forum/topic/82043-mediatråd-ss5-pro-touring-2820/ Mediatråd SS5 19 juli https://www.fordclubnorway.no/forum/topic/81935-mediatråd-ss5-19720/ Share this post Link to post Share on other sites