OleK Posted September 3, 2005 Author Share Posted September 3, 2005 wrapen brukes til å begrense varmestrålinga ut i motorrommet, og for å holde manifold/turbo/eksos varmt innvendig, har vistnok noe å gjøre med hastigheten på eksosen.... på rst bør man også surre inn eksosrøret som går under bunnpanna, ettersom varmen fra eksosrøret der vil virke som en diger stråleovn mot olja di.....og i tillegg så sparer du starteren din :D :D Cosworth! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarnis Posted September 3, 2005 Share Posted September 3, 2005 ok Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Julle Posted September 3, 2005 Share Posted September 3, 2005 hvor kjøper man sånn wrap a? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kindher Posted September 3, 2005 Share Posted September 3, 2005 statoil selger jo kyllingwrap eller tacowrap :P! hehe 87 orion 2.0 Zetec: http://www.fmcn.no/forum/index.php?showtopic=7430 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarnis Posted September 3, 2005 Share Posted September 3, 2005 hehe Ja kjøp 2-3 sånne å smør på manifoilen, vill anbefale å kjøpe en wondebaum i samme slengen da dette får en intresanng duft når motoren blit varm Link to comment Share on other sites More sharing options...
OleK Posted September 3, 2005 Author Share Posted September 3, 2005 jeg, alibaba og liero kjøpte samlet fra summit racing i statene... Cosworth! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robox Posted September 3, 2005 Share Posted September 3, 2005 jeg, alibaba og liero kjøpte samlet fra summit racing i statene...<{POST_SNAPBACK}> hvor mye måtte dere ut med i frakt og sånt derfra? sitter på nippet til å bestille endel deler derfra, men er litt usikker på detta med frakt og sånt helt fra usa.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
OleK Posted September 4, 2005 Author Share Posted September 4, 2005 send en pm til alibaba, var han som styra med alt sammen.... Cosworth! Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS 1000 Posted September 5, 2005 Share Posted September 5, 2005 Hva er forskjellen på 2wd og 4wd turbo? Olek har 2wd, Pelle Væck.<{POST_SNAPBACK}> 2 wd har litt mindre kompressor enn 4x4 og pinnbolter for å feste turbinhuset til manifolden. 4x4 har pinnbolter i manifolden sånn som RST. Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now