Jump to content

bremsing


OleK

Recommended Posts

wrapen brukes til å begrense varmestrålinga ut i motorrommet, og for å holde manifold/turbo/eksos varmt innvendig, har vistnok noe å gjøre med hastigheten på eksosen....

 

på rst bør man også surre inn eksosrøret som går under bunnpanna, ettersom varmen fra eksosrøret der vil virke som en diger stråleovn mot olja di.....og i tillegg så sparer du starteren din :D :D :D :D

Cosworth!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 108
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hva er forskjellen på 2wd og 4wd turbo? Olek har 2wd, Pelle Væck.

 

 

2 wd har litt mindre kompressor enn 4x4 og pinnbolter for å feste turbinhuset til manifolden. 4x4 har pinnbolter i manifolden sånn som RST.

Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...