Jump to content

and

Admin
  • Content Count

    6859
  • Joined

  • Last visited

About and

  • Rank
    Klubbleder

Medlemsinfo

  • Bosted
    oslo
  • Medlemskort
    Tilsendt i posten og digitalt

Contact Methods

  • Hjemmeside
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Kjønn
    Male
  • Interesser
    Ford?

Recent Profile Visitors

14959 profile views
  1. and

    SEMA 2019.

    After movie som denne sjangeren kalles. Denne har litt høyere nivå enn de fleste andre som ligger ute. 1 sekund med Escort Mk1 å finne her også.
  2. and

    SEMA 2019.

    69 har disse hjulbuene som her dratt i slik som Ring Brothers gjør. Den er vel rød fordi det er mange nok Chevymotorer fra før som er oransj? Fargevalgene på denne er ikke helt meg, men det var vel helt riktig for kunden som har gitt Ring Brothers noen 100K USD å bygge for. Synes den blå 69 Mustang Mach 1 var bedre bygd. https://www.instagram.com/ringbrothers/?hl=nb Roadster Shop kan ramme, og når de har kunder med sedler så blir det litt mer enn normalt. IFS og 3.5L Ecoboost med litt ekstra. Rå den back dateingen på motoren.
  3. and

    Escort Cosworth

    Rullet ned for å se bilde av gulvteppet. Jeg trenger nok mer enn WD 4 på mitt.
  4. and

    SEMA 2019.

    Batteribil fra Chevrolet https://media.chevrolet.com/media/us/en/chevrolet/home.detail.html/content/Pages/news/us/en/2019/nov/sema/1104-e10.html 58 Apache er min favoritt. https://www.theblock.com/article/2019/november/2019-chevy-sema-design-award-winners.html Cratehimmelen.
  5. and

    SEMA 2019.

    Litihum er faktisk en svær greie som ble bygget bak lukkede verkstedporter. BOM! Der står den på SEMA, og det er vanskelig å hate så riktig den er bygd. Manuell med clutchpedal som sitter der de kom fra samlebåndet. Jeg vil vite mer som rekkevidde, kostnader, hva er flyttet om for å få den elektrisk med mer. Dette er bare en prototype bygd for å vise mulighetene. Men så riktig om man ser bort fra at det ikke er en Coyote 5.0 under panseret. Litihum er bygd uten tanke på kostnad med komponenter fra øverste hylle, men hva om den stod i nybilhallen med 2.3Lytelse? Bruksbil med batteridrift som det meste av deler fra Ford Performance, RTR, Anderson Composite med fler passer rett på! Tesla som koster fra 500K til 1 million kan ikke dette. Ei heller Audi, Jaguar og andre dølle Crossover CUV. Selv Ford egen "Mustanginspirerte" CUV er bare en Tesla X/Y klone uten noe ettermarked. Litihum er det Ford og Mustangvaremerket trenger inn i fremtiden. Den Mustanginspirerte CUV har ingenting å tilby Mustang. Den låner alt samtidig som den drar Mustang ned i søla. Som den vennen du kuttet ut fordi det bare var en enveiskjørt gate. Litihum hører til på en topp X liste fra SEMA, men den røde 93 som står ved Ford Performancestanden rager nok høyere på min toppliste.
  6. and

    SEMA 2019.

    GT500 automat eller Litihum manuell? Kjøre gjennom bommene mens man gir velferdsnorge fingeren med viten om at mesteparten av pengene forblir i lommeboken er jo en lokkende tanke. Litihum er ikke noe Mustanginspirert CUV. Den er faktisk ganske så riktig modifisert på utsiden. Gir en 10er for stilen og manuell girkasse.
  7. Orker jeg dette var det første jeg tenkte, men der ble jeg overrasket! Neil Cole gjør jobben istedenfor mediacrewet til Block. Så ingen grunn til å spole her.
  8. and

    SEMA 2019.

    MOPAR pressekonferanse. Manuell gira Cummins.
  9. and

    SEMA 2019.

    Da er han i gang med torsdagsøkten. Begynte for 30 minutter siden. https://www.youtube.com/watch?v=EtpXUYlhl_Q
  10. Nå er det på tide å få tilbake varebilreglene fra 80tallet. Kan leve med at bakre sideruter byttes ut med svarte plater. Kan ikke leve med en 5dørs hvor skilleveggen presser førerstolen inn under dashen. 3dørsversjonen er akkurat passe stor. En Mustang 4x4.
  11. and

    SEMA 2019.

    Og med all bakgrunnstøyen også. Padadakis er en rolig fyr som vet hva han gjør. Selv om Zupra ikke er så hett å følge med på så er motorjobbene hans verdt å se. Sjekk feks den råe toolbox touren hans. https://www.youtube.com/user/PapadakisRacing/videos
  12. and

    SEMA 2019.

    Papadakis bygger 1000hk Zupr4motor live på SEMA https://www.youtube.com/watch?v=SgT9XexUtdc
  13. and

    SEMA 2019.

    Batteridrevet Mustanginspirert Mustang! Stancen/stuket her er riktig. Senket 1" på smidde 20". Det som er spennende her er at den orginale manuellkassen fortsatt sitter på plass. Den kan gires manuelt eller kjøres som automat i tredje gir. 900hk og 1355nm er tallene. Men hva er rekkevidden på dette konseptet? Tekst og bilder her https://performance.ford.com/enthusiasts/media-room/2019/11/webasto-mustang.html?fbclid=IwAR0Zo7DFIypQ0eHbU2yMbQ5pSKKvSmS0UL0ynYHq6oQQeggdgmSOkI9Z-Sk
  14. and

    SEMA 2019.

    Anderson kan carbon. Men kan det bli for mye av det? Er svaret nei så blir det en lang handleliste til nye GT500.
×
×
  • Create New...