Dolk
Gjest-
Posts
721 -
Joined
-
Last visited
Content Type
Profiles
Forums
Events
Downloads
Everything posted by Dolk
-
Du kommer i allefall ingen vei med og kreve noe på garanti, det toget er gått for lenge siden. Så da sitter du der med valget om å reparere det eller fikse det, du får riktignok ett nytt valg, gjøre det selv eller la andre fikse det. Gjør du det selv er det jo greit, lar du andre gjøre det kan du ikke kreve at dem skal reparere feilen gratis. Det har vist seg å være en vanskelig feil å finne men det er ikke verksted sitt feil. Noen feil er vanskelig med symptomer som man antar kan være siden det har vist seg å være korrekt på andre biler, men uansett så er det du som kunde som må ta regningen. Du kan se det positive i det, du får mange nye deler på bilen din.
-
Nei, Ford solgte Volvo i 2009 eller no. Volvo er kinesisk idag.
-
Spotta min egen bil i hagen, og jeg kjører 09mod Volvo S40, det er jo nesten Ford det.
-
Men med moms og frakt så er det korrekt å gange med ti, da har man sånn ca hva det vil koste å få den over til Norge.
-
Hvorfor prøve deg på å støpe? Det kommer ikke til å bli bra uansett. Den plata der koster neppe mange kronene på Ford. Til f.eks VW Touran så koster den 290.- og den er minst like stor som den på Ford.
-
Hvorfor ikke bare slette hele tråden? Gjør som de fleste andre seriøse forum i utlandet gjør, slett slike tåpelige tråder og gi dem som har laget en slik tråd en advarsel.
-
Jeg er enig med deg når det kommer til f.eks gamle bilen til SierraTIC, men der var det noe rart med understell. JEg kan ikke se at selger i den her tråden skal prøve å svindle noe, jeg reagerer på maset om prisen. Det er jo kjipt for eier av bilen, og eventuelt kjøper om han finner en tråd som omhandler bil han har kjøpt, og det blir diskutert pris av fjortiser som ikke har en anelse om hva ting koster, det eneste refferansepunkt disse fjortisene har er priser fra en Biltema katalog. Når jeg ser det som er skrevet her, og jeg er voksen, så reagerer i allefall jeg på hva disse "trimmings spesialistene" med blinkende Love Hearts i frontruta har skrevet.
-
Nå må dere slutte å klage på en bil dere ikke har til hensikt å kjøpe, vær litt voksne og la han selge bilen i fred. Hvis det finnes en her i Norge som vil betale prisforlangende så er det jo bare bra for selger, og bra for kjøper som eventuelt har funnet drømmebilen. Det er jo kjedelig for kjøper om han finner en tråd som omtaler drømmen hans. Hadde det vært forsøk på svindel er det en annen sak, men jeg kan ikke se at selger skal prøve å svindle noen.
-
Trollings på gang?
-
Høyrestyrte orginale Cosworther er ikke noe problem å få skilt her i Norge, de bilene er jo allerede typegodkjent her. Problemet med japanske "super" biler er at dem ikke er typegodkjent. Du kan typegodkjenne det selv hvis du vil, men det koster mye penger og du må ha to/tre ekstra biler som er nøyaktik lik den du vil ha registrert opp, for dem skal gå igjennom endel tester, blandt annet kollisjonstest.
-
Du kan begynne med og oppsøke den her profilen, så kan du jo si hvor tulling han er der, og du som er så beintøff kan jo stikke å besøke han. http://www.fordclubnorway.no/forum/user/7480-ruud/ Du kan begynne med og oppsøke den her profilen, så kan du jo si hvor tulling han er der, og du som er så beintøff kan jo stikke å besøke han. http://www.fordclubnorway.no/forum/user/7480-ruud/
-
Det sitter vel strekkbolter som orginalt, ARP studs er vel ikke strekk?
-
MB 190E 2.3 16V og 2.5 16V er f.eks Cosworth bygd motor, og i England blir dem sett på som ekte Cosworth, nyere Mitsu har Cosworth bygd motor så Cosworth finner du i flere merker.
-
Stikk opp til Østfold bildemontering oppe på Grålum og bank ut en bolt der.
-
Ny striglet.
-
Kanskje jeg også skal prøve meg med svart tak, men hvem kan sette på folie her i Østfold? Det må være noen proffe, gidder ikke halv amatører skal klå på bilen min.
-
Sjekk disse ABS ringene som er rundt drivaksel/spindel foran, samt rundt spindel bak. Ofte så finner du disse sprekt opp og det mangler biter av disse og da får du sånne symptomer som du nevner.
-
Viper motoren er ikke så stor, den er mye mindre enn du tror. Dumt jeg aldri tok mål på motor på min Viper. Flytter du radiator bak så ser jeg ikke noe problem med og tilpasse en sånn motor.
-
Ja, det er visst 108/5 på Ford. http://www.martins.no/felger/felgguide/Ford-Focus-DA3-cab(07-).aspx?get=wheel&id=1207
-
Noen som vet hva boltsirkelen til en Ford Focus 2009mod er for noe? Er det 112/5?
-
Olek, bra observert, det er denne ja. Den her er jo tunet opp, så helt orginal er den jo ikke, men men.
-
Gnagern ute i snøværet.
-
Den passer ikke rett over nei, man må modde den med orginalfanger. Skal sette på RS panser så blir den mere "ekte"
-
Vel, det er ikke en ekte RS men en som har lyst til å se ut som RS, så derfor RS i gåseøyne. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=26242333
-
Tøff bil. Jeg har en 09mod Focus "RS" hvis noen er interessert i en ferdig bygget.
