Jump to content

Granada V8


GulenPower

Recommended Posts

Hei!

 

Ein kamerat av meg har ein gammal og fin Granada ståandes. Samtidig har han og ein Dodge Ram Van 250 Custom, 1984 modell. Med 318 cid. Rundt 5,2 liter?. Den motoren hadde jo egna seg forferdelig godt nedi Granadaen. Gjerne med ein turbo, eller to ;) Då eg får kjøpe begge bilane samla for 3000 kroner så er jo ikkje dette noko eg blir blakk av.

Det blir jo sikkert j***a masse arbeid. Men får Granadaen stå trygt og godt i ein garasje, så går det til slutt.

 

Men spørsmålet her er jo om det er nokon her som har gjort noko lignande før?

Granadaen vil jo bli ein smule framtung då. Men det kan vel kompenserast for med nokre sandsekkar i bagasjerommet :P :P

 

Frå spøk til revolver. Om det er nokon som har gjort eller veit korleis ein skal gjere dette.

Kva girkasse egnar seg best til dette? Automatkassa som står i Van'en? Ville folk ha brukt manuell eller automat her? Ein må også tenke på korleis det blir å feste og slikt. Men alt av fester må vel nytt uansett. Eg går ut ifrå at girkassetunnelen må utvidast og?

 

Angåande bakstillinga og bremsene bak. Er det mykje arbeid å hive over bakdiffen og bakbremsene frå van'en? Eg veit ikkje om dette går an altså, eg berre lurer. Men siden van'en har skivebremser bak, så burde jo det vere ideelt å bruke dei til å bygge om granadaen til skivebremser bak.

 

Håpar det er nokon som kan svare meg på desse spørsmåla, gjerne komme med andre forslag, tips og triks :)

Edited by GulenPower
Link to comment
Share on other sites

Den V8ern er vel smallblokk eller? Isåfall er et vel bare å putte den nedi, modifisere motorfester og flytte radiatoren lengre frem. Du må sikkert ha grenrør for å ikke komme borti styringen. Ellers så er girkassetunnellen på Granadaen ganske stor, ville egentlig anta at en automatkasse går rett nedi der.

Det er nok også det enkleste å få godkjent, blir litt mer effekttap i en automatkasse :)

Jeg tror rett og slett jeg ville brukt granada opphenget bak. Det er vel gjerne stiv bakaksling på Vanen, og Granadaen har jo uavhengig. De fleste som har bygget om har brukt granada opphenget med diff fra 2.8.

Hvis du vil ha litt større brems bak, kan du jo gå for 10" tromler fra en stv. Det er flere som har fått godkjent V8 med det.

Mvh. GeirS

Granada 1976, MkI 2.6 GL
Hyundai i40 2011 mod.

Volvo V90 T6 2021

Link to comment
Share on other sites

har sett fleire har brukt v8 302motoren frå ford. den er vel på 5liter og ca200hk eller??

ein får vel godkjent granadaen med 200hk, men er vel ikkje problem med litt "snacks" inni motoren å ta u t meir en dei 200. "stroker kit" feks....men det trenger ikkje nokon å vite da =)

nokon som har erfaring og vil dele dei med meg ang. ombygging osv.

kva en finn en høveleg motor osv??

Link to comment
Share on other sites

Fælt så mange som lurer på granada og v8 da.. hehe, får vel skrive en tråd om det snart.

 

7.1 fra dodge? rai rai, hehe, er vel nok moment og ta av der.

 

Bruk bakakselen fra granada`en du.

 

Har du sjekket vekt på den motoren? Det biltilsynet tenker på først og fremst er økt toppfart og vekt.

 

Mer vekt = Større bremser

 

Vil tro den dodge motoren veier endel

Edited by Gran

 

 

Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded...

Link to comment
Share on other sites

Ja, eg tenker at den motoren veg ein del. Har ikkje sjekka det opp endå. Men det skal eg få gjort. Den veg ein del som du seier, og derfor treng jo eg då større bremser. Har du Gran peiling på kva bremser som egner seg då? Blir dodgegirkassen grei og bruke? Eller skal eg få fatt i ein annan automatkasse?

Ser forresten fram til den tråden din.

 

Gess: jau, det er smallblock.

 

Granadaghia: ja, kan jo gå for ein ford motor istadenfor. men no når eg får både bil og motor "nesten gratis". Så brukar eg det eg har.

Link to comment
Share on other sites

skal du ha en kjangs på å få det der godkjent er det første du bør tenke på å ringe biltilsynet å diskutere med dei,visst ikke kan dei bli veldig vansklige i etter tid,du kan jo bygge om til bremser fra en stor merze for eks.

1982 Ford granada 2,8 Ghia

1979 Ford granada 2,3Gl

2000 Audi A8 2,8 30v quattro

Link to comment
Share on other sites

Ja, eg tenker at den motoren veg ein del. Har ikkje sjekka det opp endå. Men det skal eg få gjort. Den veg ein del som du seier, og derfor treng jo eg då større bremser. Har du Gran peiling på kva bremser som egner seg då? Blir dodgegirkassen grei og bruke? Eller skal eg få fatt i ein annan automatkasse?

Ser forresten fram til den tråden din.

 

Gess: jau, det er smallblock.

 

Granadaghia: ja, kan jo gå for ein ford motor istadenfor. men no når eg får både bil og motor "nesten gratis". Så brukar eg det eg har.

 

 

Som skrevet før, bremser fra større mercedes kan kanskje brukes.

 

Dodgen du skal ta fra, hva heter den mer? Hvilken års modell er det? Hvor mange gir?

Er litt enklere å se for seg størrelser på ting desto mer man vet.

 

Ta gjerne bilder

 

 

Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded...

Link to comment
Share on other sites

eg skal finne ut meir om dodgen og få tatt bilder. passar bremsene frå mercedes rett over ? med tanke på at granada og mercedes har jo same boltsirkel.

 

rene`racing: det er ikkje meininga at det skal bli godkjent egentlig. men den skal byggast slik at det kan bli godkjent. men det blir nok noken år til ei eventuell godkjenning. blir eit lite koseprosjekt å putle med i ny og ned.

Link to comment
Share on other sites

eg skal finne ut meir om dodgen og få tatt bilder. passar bremsene frå mercedes rett over ? med tanke på at granada og mercedes har jo same boltsirkel.

 

rene`racing: det er ikkje meininga at det skal bli godkjent egentlig. men den skal byggast slik at det kan bli godkjent. men det blir nok noken år til ei eventuell godkjenning. blir eit lite koseprosjekt å putle med i ny og ned.

 

Vil tro du må lage nye braketter for caliperene, muligens noe prakk for å få det til å stemme med skive/caliper.. Men det skal jeg ikke si for sikkert. Audi har vel goså noe med samme boltsirkel?

-TurboX-

'91 Sierra IS Turbo *prosjekt*

'79 Capri 2.8 *prosjekt*

'86 BMW E30 320i *kommende prosjekt*

'86 BMW E30 "320i" *kommende prosjekt/delebil*

Link to comment
Share on other sites

Det har blitt godkjent en del Granadaer med V8, og de har vel for det meste brukt originale Granadadeler.

Oppskriften er vel 2.8i bremser, dvs ventilerte skiver med de store caliperne og evt stv bremser(10") tromler bak.

En må huske på at Essex motoren, 3.0l veide temmelig mye og bremsene var godkjent med den på Mk1, med 9" tromler, ventilerte skiver og de små caliperne.

En grei måte å regne på er å ta utg punkt i 3.0 eller 2.8i:

138 Hk *1,15 =158 Hk 15% økning er vel livlig uten ekstra godkjenning

150 Hk *1,15 =172 Hk

Så regner man ut effekttap på automatkasse på V8:

200 Hk, *0,8 = 160 Hk Man regner da med 20% effektap i Converteren.

Da ser man at kraften som kommer ut på hjulene fra en V8 med 200 Hk er mindre enn det man maks

kan ta ut fra en V6.

Da blir det lett å godkjenne :)

Dette er omtrentlig likt regnestykket som brukt for å få godkjent en Granada med V8, jeg leste det i Granadaklubbavisen for en del år siden.

Edited by Gess

Mvh. GeirS

Granada 1976, MkI 2.6 GL
Hyundai i40 2011 mod.

Volvo V90 T6 2021

Link to comment
Share on other sites

audi s6 bremser kan brukes/scoprpio cosworth,du må bygge om litt for å få det til å passe men tror ikke det er en kjempe jobb,hvor mye effekt er det i dodge motoren?kan bli spennende så du får holde oss oppdatert.

1982 Ford granada 2,8 Ghia

1979 Ford granada 2,3Gl

2000 Audi A8 2,8 30v quattro

Link to comment
Share on other sites

En liten oppdatering her, tok litt feil angåande den dodge'n. Det er ein Dodge Ram Van 250 Custom. 1984 modell med ein 318 cid motor. blir vel rundt om 5,2 liter? Det er vel rundt 180-200 hestar i den motoren?? Og då burde det jo gå greit å få det godkjent med automatkasse i følge dine beregninger Gess.

 

Eigaren av Granadaen + Dodge'n får iløpet av neste veke ein veldig stor garasje for seg sjølv. Så det kan bli framgang i greiene :=)

 

Har oppdatert den øverste posten og.

Edited by GulenPower
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...