Jump to content

Styling Til Focus


Guest gica

Recommended Posts

tja, sjekket litt på ford sine sider. Og jeg vurderer sterkt å kjøpe meg en splitter ny focus neste år. Har hørt noen rykter om at ford selger ferdig lakkert styling til nybiler for en fornuftig pris ? veit noen hva slags styling dette er og hvor fornuftig denne prisen er?

 

ialfall så sjekket jeg ford.no og fant ingen info om dette. Men jeg hadde lest noe om dette på enten bilforumet.net eller her på fmcn.no en eller annen gang.

 

noen som kan si noe om dette ? evt som har litt info som de kan dele med meg ??

 

Takker på forhånd

Link to comment
Share on other sites

ok, fant ikke mye på ms design sine sider til de nyeste focusene, arg :(, tysk forstår jo ikke noe.. trykker på en så står det forsatt på tysk, men men..

 

Noen som veit ??

Link to comment
Share on other sites

De har kommet med et tilbud, husker ikke prisen i hodet, men montering kommer i tillegg, så da var jeg ikke så imponert lenger. Kitet ser fint ut det altså, men typisk ford å ikke levere komplett produktpakke...

Mvh. GeirS

Granada 1976, MkI 2.6 GL
Hyundai i40 2011 mod.

Volvo V90 T6 2021

Link to comment
Share on other sites

ooooh, ja akkurat den stylinga der jeg mente. Den er skikkelig fresh. Lurer på hvor mye dette vil koste inkl, skal ialfall prute som **** da jeg kjøper bilen :) Takk for god respons ialfall :D

Link to comment
Share on other sites

Mener prisen for ny Focus med komplett stylingpakke ligger på ca. 310.000. En jeg kjenner kjøpte en ny 5-dørs med styling, og det kom på 310k mener jeg å huske. Står en her til salgs her i Kongsberg nå for 295k - gått som demobil hos auto-park. Den har jeg kjørt, digg som juling :D Navigasjon, 18" felger ++.

Link to comment
Share on other sites

Kjøres et tilbud på MS-designpakken til stv nå http://www.ford.no/ie/promos/-/serv_offer_winter05/-/-/-/-# Så er det bare vite prisen på hvor mye det koster å skifte ut og montere.

 

Stv kan bli rått http://www.fmcn.no/forum/index.php?showtopic=7024&hl=

Link to comment
Share on other sites

ååå utrolig digg... fy den bilen er så nydelig hehe..

 

blir en 1.8 tdci 115 hk 3 dørs sport version med 18 felg. Prisen ble stiv med den stylingpakka, men så for vi se hvor mye rabatter jeg for der.

 

Takk for gode linker :D

Link to comment
Share on other sites

Det har vært sterkt rabbaterte priser på MS settet, i kombinasjon med 18" felger og H&R senkefjærer, men jeg tror den perioden er over nå. Jeg har montert et sett på 5-dørs combi, det kommer ferdig lakkert, og er enkelt og montere selv! Fronntspoiler og hekkskjørt kan bare presses på plass, sideskjørt må limes, men ikke noe hokus pokus

Over til fienden...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...