Jump to content

Spotted: Ford Focus St


Guest JvhCossie

Recommended Posts

Guest ruslebiffen

Ford på Mysen hade også fått inn en... Var å kikket på den for å se hvordan den var da... Litt kjedelig i fronten syns jeg men ellers grei... Men de skulle ha 480.000 for den da... Syns det var for mye jeg da men. Den var solgt når vi var der, så tok ikke så lang tid å slege den. Hadde vel stått der maks 2 uker tenker jeg...

Link to comment
Share on other sites

At den koster så mye kan du skylde på finansdept med den særnorske volumavgiften. I resten av europa som har en bilkultur ligger den under Vw Gti 2L i pris.

Er bra å se at den selges. Må få hørt den motorlyden snart B)

480K fullspekket med ALT da?

Link to comment
Share on other sites

Guest ruslebiffen

Husker jeg neimen ikke i farta... Den nye eieren fikk ikke no prøvetur da siden de ikke hadde fått lada batteriet på den ennå... hehe... det er salgstriks :D

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

stod i fast ford feb utgaven som jeg fikk i posten i dag at den skulle leveres kun 1300 stk i electric orange sikkert i england bare og den koster £350 ekstra, ellers kan den fåes i colorado red, performance blue, panther black, sea grey, moondust silver eller diamond white.

91' Sierra Cosworth 4x4 Moondust
50% eier av en 74' Consul coupe 2.0L med 80 talls hjemmelaget styling i stål.
 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Blå ST på Autopark, Orkanger! ***** fet lyd, men totalt feil tenningsrekkefølge.... (5syl)! :lol:

287Hk/440Nm på hjulene@1,85bar. Sierra is-Turbo, Garrett T4, Audi S2 WG, Rs500Cooler, Autronic, Spec Stage5 Drag-clutch(716Nm), Siemens Deka 3105 (840cc).

Kommer: FullPreppa Topp m/kvassere kam, Rustfritt Grenrør, rustfritt 3" Magnex. 60mm Wastegate.+++

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...