Jump to content

Alle bilder/media fra Ford Treffet 2006


Guest Alex_86

Recommended Posts

  • Replies 228
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Sierra4x4: Du må være den eneste som har sett interesse i bilen.. Litt rart egentlig siden det bare finnes rundt 30 stykk igjen av Rouse Sporten..:)

Jeg syns hverfall den er dritlekker, fargen, stylingen, felgene og finishen er perfekt :) Det sto faktisk en original Rouse Sport 304-R til salgs på eBay i går, men finner den ikke igjen nå.

Link to comment
Share on other sites

Sierra4x4: Du må være den eneste som har sett interesse i bilen.. Litt rart egentlig siden det bare finnes rundt 30 stykk igjen av Rouse Sporten..:)

Han er nok ikke den eneste nei ;)

Tok bilder fra alle vinkler av den bakfangern din, lurte på å montere fullt Rouse sett på stasjonsvogna, unntatt bakspoiler da selvfølgelig. Rous skjørtene er de aller peneste jeg noen gang har sett montert på sierra. Men den bakfangern lurer jeg egentlig på hva som er gjort med, er det en modda orginalfanger, eller er hele fangern Rouse ?

Link to comment
Share on other sites

Skulle ikke dere møte på Gullaug a kl 8? :P

Jo, skulle egentlig det, men så blei det litt endringer i planene kvelden før. Var en gjeng fra Notodden/Bø jeg kjenner som skulle nedover også, så da slo jeg følge med dem.

 

Edit: Ojoj, morro å se bilder av min egen bil og jeg i action :D Sjekk forskjermen på bilde nr. 2 :(

Link to comment
Share on other sites

Tok noen få bilder under treffet jeg og :)

Her er Sierra4x4 in action:) Første gang på banen på Rudskogen:

 

 

Litt flere bilder finnes på denne siden.

 

my god for en fin bil.kikka endel på den på treffe ja.får nesten lyst på sedan igjen:)

Edited by FOCUS
Link to comment
Share on other sites

my god for en fin bil.kikka endel på den på treffe ja.får nesten lyst på sedan igjen:)

Takk for det du :) Veldig fornøyd med bilen, er litt småtteri i lakken på panser, fanger og vinge som må fikses, men er jo en gammal bil så. Er faktisk ikke byttet en eneste karosseridel siden den var ny i '87, holdt seg bra da syns jeg. Har jo en god historikk bilen også, til å være ombygd.

Link to comment
Share on other sites

Guest Michal

Hva skjedde med skjermen din sierra 4X4? for myke fjører? dekket subbet og bøyde den lille kanten ut?

det skjedde ofte med gamle cosworthen min på vinter hjulene :angry: gikk litt vell sidlengs i svingene da og for hvert søkk i veien kom den fæle subbe lyden av at skjermen vrenges ut :( men det var heldigvis bare å dytte tilbake den lille kanten :)

Edited by Michal
Link to comment
Share on other sites

Nå har jeg splitter nye Bilstein Sprint-dempere og Eibach-fjærer, så myk skulle den egentlig ikke vært men. Trur dekket subber i kanten helt framme og deretter bare drar resten av skjermen oppover også ut. Kjipt å måtte bøye inn skjermen hver gang en har det litt morro da. Kan ikke være sånn, må få fiksa det på en eller annen måte. Kan ikke dra rundinger heller for da subber det jo også. Dumt jeg ikke tok noen bilder av skjermene etter kjøringa, for det så seriøst ikke bra ut. No ***** drit egentlig!

Link to comment
Share on other sites

Guest Michal
Nå har jeg splitter nye Bilstein Sprint-dempere og Eibach-fjærer, så myk skulle den egentlig ikke vært men. Trur dekket subber i kanten helt framme og deretter bare drar resten av skjermen oppover også ut. Kjipt å måtte bøye inn skjermen hver gang en har det litt morro da. Kan ikke være sånn, må få fiksa det på en eller annen måte. Kan ikke dra rundinger heller for da subber det jo også. Dumt jeg ikke tok noen bilder av skjermene etter kjøringa, for det så seriøst ikke bra ut. No ***** drit egentlig!

 

 

Skjønner ser ikke bra ut er er drit kipt!!! :angry: du kan valse hjulbuene da det har jeg gjort på min forran nå, funker utmerket nå! subber ikke uansett hvor mye bilen legger seg over.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...