Jump to content

Kjøpt meg Focus RS :D Hva trenger jeg?


Guest alieu

Recommended Posts

Jess, blir bra det. Skal ha vanlig sort splitter. Selv om carbon kanskje hadde vært kult. Når det gjelder felger, er jeg fortsatt litt usikker. Står mellom hvite compomotive mo, oz superturismo, braid eller lingnende.

Hva med mørke felger...? Slipper og stå og vaske bremsestøv hele tiden da... ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
Guest Compom
jepp, det var meg! Hadde akkurat parkert evoen :P

 

HæHæ... Det ser jeg for meg.... Har Evomann kommet hjem fra Italien nå eller?

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
Guest Compom

Masa lenge på bilder nå, Alex.......

 

Og endelig fikk undertegnede rast fra seg i detta gliset! Fantastisk morsom bil, og denne gikk BRA! Si fra når du skal selge..........

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
hvor mye kommer det i avgifter på en sånn bil etter det nye avgifts systemet?

Bilen til trådstarter er vel importert før jul i fjor, så da gjaldt vel det gamle regelverket.

Med bluefin og Miltek eksos, går bilen nå så bra at den vistnok holder følge med en Evo 6 som har bremsa 330 hk på motor.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...
Guest Compom
Er grom den bilen ja! =)

 

Faktisk så grom at jeg også vil ha!!

 

Den ligger litt "halvveis" til salgs, så du kan jo høre litt med banken.... :ph34r:

Og personlig har jeg ikke annet enn lovord å si om denne bilen! Den går vansinnigt bra!!! Ble ekstremt overrasket for å si det sånn...

Link to comment
Share on other sites

Guest Compom
Sinnssyk respons i slike biler, da spesielt med litt ekstra trim!

 

Denne sparker hvertfall meget greit ifra seg... Den er en hårsbredd fra å holde følge med Evoen til en felles kamerat av meg og Alieu, og den har vel bremset en 330hk...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ettersom jeg regner med dette er den eneste Focus RS'en i Larvik, må jeg si meg imponert over bilen og ikke minst lyden, etter at du i 20-tida i går kveld "tok noen drag" forbi huset mitt i Brunlanes. Hehe. jeg hørte bilen leeeeeeeeeeenge før jeg så den for å si det sånn!

Er det mongoose anlegg som er på bilen?

 

Blei en ekstra inspirasjon til en stakkars ***** som lå under bilen og kuker med ledningsnettet for å bli ferdig og få bilen på veien igjen.

jokeft8.jpg
Link to comment
Share on other sites

Ettersom jeg regner med dette er den eneste Focus RS'en i Larvik, må jeg si meg imponert over bilen og ikke minst lyden, etter at du i 20-tida i går kveld "tok noen drag" forbi huset mitt i Brunlanes. Hehe. jeg hørte bilen leeeeeeeeeeenge før jeg så den for å si det sånn!

Er det mongoose anlegg som er på bilen?

 

Blei en ekstra inspirasjon til en stakkars ***** som lå under bilen og kuker med ledningsnettet for å bli ferdig og få bilen på veien igjen.

 

Hmm :blush:

er redd det var meg som var ute en testrunde eller to for å justere ladetrykk osv, holdt på å "velte" en kar på rollerblades et par ganger der under tømming av fjerde gir. Hvilken av gårdene holde du til ved ?

Er komplett Miltek 3" rustfritt eksosanlegg og Bluefin på bilen.

 

Edit: er foresten en Focus RS til i byen.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...