Jump to content

Legg ut bildene du har lyst å dele med oss! Her?


Anders

Recommended Posts

Peeent! B) jaggu på tide du fikk den ut av garasjen igjen :whistling:

Edited by mr_scorpio

1968 Mercury Montego MX wagon 390,1969 Mercury Cyclone Fastback 351w
1977 Ford Granada 2,3L Automatic 
1986 Ford Scorpio 2,9i GL,1993 Ford Scorpio 2,9i Ghia Estate, 1993 Ford Scorpio 2,0 GLX, 1994 Ford Scorpio 2,0i , 1998 Ford Scorpio 2,5 TD
1998 Ford Explorer 4,0

Link to comment
Share on other sites

Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf               Prosjekttråd her
 

Link to comment
Share on other sites

siden sedanen har oppført seg som ei annen hore i hele år, og værken kjøre eller eier glede er til stede..

så børsta jeg like gjærne støve av vingebilen.

ikke vært på skilt siden 09, så nå var det på tide =)

 

 

283694_10151933494250099_1507946653_n.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jadda, å dra på rudskogen som publikum var kjedelig selvom eg fikk skrudd nok, men til neste år stiller eg med egen drifte bil :D

 

Nissan S13 med S15 front uten motor og girkasse, tror eg hiver nedi en RB26 motor :)

2012-07-21150608.jpg?t=1342896676

 

Tror eg du får mer glede av å kjøre en 2jz oppi der fremfor en RB maskin.

Billig å trimme og veldig drift sikkert :-)

Har tilgode å se en RB maskin som har holdt lenge i en drifte bil :-/

4x4 cosworth

E46 Touring

Link to comment
Share on other sites

Tror eg du får mer glede av å kjøre en 2jz oppi der fremfor en RB maskin.

Billig å trimme og veldig drift sikkert :-)

Har tilgode å se en RB maskin som har holdt lenge i en drifte bil :-/

 

Helt enig. Hvis man bygger på stramt budsjett, så vurdere 1jz. Billig og bra.

Link to comment
Share on other sites

Da må hele torpedoveggen flyttes, lager en liten prosjekt tråd så kan vi snakke der istedenfor, dette er helt nytt for meg og og aldri vært borti nissan 200sx så trenger tips og triks, men igjen lager en prosjekt tråd i løpet av dagen! ;)

 

Håper du har bra budsjett, snakker her av erfaring, kronene flyger avgårde på et slikt bygge.

 

Men tøff bil ja :)

Caution, any attempt to overtake will result in a race!
Link to comment
Share on other sites

sr20det: til nærmet bolt on, drift sikker, og et haaaaaav av billige deler.

 

eventuellt kjøp deg en nøkkel klar 400+ hk v8`er, til en slikk og ingenting.

 

kompis har rb25 i s13`n sin, og i følge ham selv, så har ombygginga kosta bortimot 100 000 +-

Link to comment
Share on other sites

Nysenket med KAW 75-45mm fjærer og GAZ dempere rundt om. :)

 

Ja, BHen sitter fortsatt på. :whistling:

 

IMG_20120723_165507.jpg

IMG_20120723_165529.jpg

IMG_20120723_165555.jpg

IMG_20120723_165644.jpg

 

Har også montert på igjen hengerfestet som raskt ble avmontert da bilen ble kjøpt i 2008. Så ikke nytteverdien i det før nå. :P

Edited by eivi91

'86 Sierra 2.0i S
'13 Subaru Forester 2.0i
'09 Subaru Legacy Outback 2.0D
x - '08 Fiesta ST150
x - '92 Sierra DOHC

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...