Jump to content

brest i fronturta


Guest Sierraxr4x4

Recommended Posts

Guest Sierraxr4x4

ka sier di til bresta frontrute på eu kontroll, er helt nede, so går ikkje utover synsfeltet men den er ganske lang da,

Link to comment
Share on other sites

Skal jeg bestille ny rute til deg altså?

<!--fonto:Comic Sans Ms--><span style="font-family:Comic Sans Ms"><!--/fonto--><!--sizeo:1--><span style="font-size:8pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#3333ff--><span style="color:#3333ff"><!--/coloro-->-86 Sierra xr4x4 2.8i - Momo Tuner Ratt - Gule Koni - Sparco tårnstag - Custom Green - Shortshift - Recaro. SOLGT<!--colorc--></span><!--/colorc-->



Jobbet på Ford, med Ford:)<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc-->

Link to comment
Share on other sites

Guest Sierraxr4x4
Nettopp fått min mk3 mondeo eu ok med halvmåneforma sprekk nederst på midten av frontruta

stor sprekk da?

Link to comment
Share on other sites

Det eg har hørt er at du skal kunna legga et A4-ark i senter av der du ser ut ruta,der skal det vera ripefritt (eller ikkje sjenerande riper).Men det er sikkert lika mange meiningar om dette som det er frontruter :blink:

 

det stemmer.. satt akkurat å snakka om det med ein so jobber med eu-kontrolla..

Link to comment
Share on other sites

Modern hadde en svææær sprekk på høyre side av ruta på mondeon sin Mk3, Hun fikk den godkjent, pga steinspruten var ikke i synsfeltet, eller noe sånt.. Har du derimot steinsprut på venstre side av ruta, tror jeg ikke den blir så godkjent..

- Mondeo 97 2.0 Ghia Sedan

Kjøpes: Frontfanger til Mondeo Mk2 97 Modell

 

x- Mondeo 94 2.0 Sedan

Link to comment
Share on other sites

Så lenge sikt feltet på ca A4 ark framfor fører er bra, så kan ruta være sprukken helt over uten at det er mangel. Audi A8 er et unntak, der ruta er bærende

Rutene er laminert dvs glass/plast/glass , så om ruten er sprukket er det en av sidene som er sprukket

Hørt at rutene i sierran bærende ,siden disse er limt til karosseriet :mellow:

Link to comment
Share on other sites

jeg fikk god kjent min sierra med en sprekk over hele ruta som var i samme høyde som vidus pusserne står.

 

har enn del kasko eller kasko på bilen er det vel glass forsikring med... betaler 500 kr i egenanndel for ny rute... var sånn på forsikringa mi i allefall.

Edited by BeReal

- 88 Ford sierra ist busbil ;)

- 90 Ford sierra cosworth 4x4 :D http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=24271376

- 98 Audi A3

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...