Jump to content

Bilder av min 88" 2WD Cosworth


Bjørn_H

Recommended Posts

Over et år siden siste oppdatering nå og det er ikke bra. Hehe

 

Har ikke skjedd allverden, men litt har skjedd.

Har blitt et 380 oppsett på den med t34 ar 63 turbo, siemens 3102 dyser, 4x4 innsug og en pukkelrygg chip.

Har også blitt 4x4 look på den sammen med et sett med de gode gamle compomotive mo6 felgene :)

 

Lader ca 2 bar nå, går ganske bra syns jeg :) Har ikke bremsa den enda, men håpet er en rundt 360-380 hk.

 

Her er noen bilder av hvordan den ser ut denna sesongen!

 

SierraCosworth005.jpg

SierraCosworth001.jpg

SierraCosworth020.jpg

SierraCosworth022.jpg

SierraCosworth044.jpg

 

Håper den fortsatt faller i smak :)

88 Sierra Cosworth 2wd

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nydelig Bjørn Halvor!! :D

 

Kjekt å høre at det virker bra med .63 hus :) 2bar og T34 .63 byr på mye morro det :D

 

Har du forresten flere bilder av bilen, som motorrom, interiør etc.? :) Ser utrolig bra ut vertfall :)

 

Ja fikk fiksa wastegaten så blei det saker! hehe. Har noen bilder av motor, men ikke så mye å se på egentlig :P Interiør bilder er det værre med :)

 

 

pent! :)

 

kjører du på org innmat, blokk, stempler, topp osv med det oppsettet?

 

Ja motor er helt standard innvendig utenom grp.a toppakning, høytrykk oljepumpe og arp rådebolter :)

 

 

Gråter en tåre her. Bilen er superstrøken og helt perfekt "motorsport-stil" slik den er nå, meeeeen, jeg husker hvordan den så ut ifjor :'(

 

Jeg likte og den 80`talls looken godt. Skulle ikke tatt meg lang tid å bytta tilbake, men denna sesongen kommer bilen til å ha motosport stuket ;)

Kanskje det blir forandring igjen neste år? hehe

88 Sierra Cosworth 2wd

Link to comment
Share on other sites

Ja fikk fiksa wastegaten så blei det saker! hehe. Har noen bilder av motor, men ikke så mye å se på egentlig :P Interiør bilder er det værre med :)

 

Ja motor er helt standard innvendig utenom grp.a toppakning, høytrykk oljepumpe og arp rådebolter :)

 

Jeg likte og den 80`talls looken godt. Skulle ikke tatt meg lang tid å bytta tilbake, men denna sesongen kommer bilen til å ha motosport stuket ;)

Kanskje det blir forandring igjen neste år? hehe

 

Flott!! :D

 

Ja, en bra org. motor er ikke noe å tulle med, kan fungere ypperlig det! :)

 

Syns den passet utrolig godt den nye looken jeg :) Kjekt å kunne ha mulighet til å bare bytte om også :)

Du SKAL si ifra viss du skal selge comp hjula dine hehe :)

Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf               Prosjekttråd her
 

Link to comment
Share on other sites

Flott!! :D

 

Ja, en bra org. motor er ikke noe å tulle med, kan fungere ypperlig det! :)

 

Syns den passet utrolig godt den nye looken jeg :) Kjekt å kunne ha mulighet til å bare bytte om også :)

Du SKAL si ifra viss du skal selge comp hjula dine hehe :)

 

Det skal jeg gjøre :) Men tviler på at jeg kommer til å kvitte meg med dem på en stund :)

 

Ja motor virker bra, vært artig å fått bremsa den i sommer :)

88 Sierra Cosworth 2wd

Link to comment
Share on other sites

Det skal jeg gjøre :) Men tviler på at jeg kommer til å kvitte meg med dem på en stund :)

 

Ja motor virker bra, vært artig å fått bremsa den i sommer :)

 

Ja, det skjønner jeg godt :)

 

 

Hinthint ;)

Her kan du bremse vettu :)

http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/58881-nytt-bremse-og-banekj%C3%B8ringstreff-i-stavanger-reve/page__pid__555185__st__0entry555185

Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf               Prosjekttråd her
 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...