Jump to content

Ombyggning


Guest Pendell

Recommended Posts

Guest Pendell

Hei.

Hva må til for og få godkjent en ombygning av en sierra 2,0 2wd til cosworth 4x4?

Har papirer på donorbil som er tollet inn, men hva annet må til for at biltilsynet vil godkjenne den?

Link to comment
Share on other sites

Dette finner du nok visst du søker innpå her, men du må få en Ford forhandler til å gå gjennom hele bile, for å se at det er brukt rett deler, deretter må de skrive ut en annbefaling om godkjenning. Dette har jeg gkort på mangen biler etterhvert, ikke alle Ford forhandlere som gjør jobben. Biltilsynet har siste ord.

Link to comment
Share on other sites

Guest Pendell

Okei takker for svar.

Og få godkjenning ifra ford er ikke noe problem, men noen som vet om jeg må inn til biltilsynet? hva gjør biltilsynet?

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal til godkjenning selv nå.

Du må først søke bt om lov til og godkjennebilen. det for og ha en bra dialog med dem.

så må du ha papirer fra ford slik at du kan dokumentere avgasser, dekk type, motor effekt. osv osv. allt dette får du informasjon om i fra biltilsynet. Så er det bare og bestille time hos bt så går dem over bilen. Jeg trur ihvertfall at bilen min er feil fri. alt er så orginalt som mulig. men trur jeg skal innom ford og få et skriv i fra dem på dette.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...