Jump to content

mer til (h)jul


bige

Recommended Posts

du er ein carbon mann du!

 

skjønner det godt, for det er sinnsykt pent med carbon detaljer rundt om.

det var en her på forumet som "fortalte" meg att til cosw var alt gjort minst en gang før ........... og det tente meg . Så jeg har "pratet" med han som støper , og det kan hende det kommer NOE nytt i carbon ...................kansje front fanger 4x4 , komplett instrument bord .........?????????? inner trekk dører er under produksjon . ferdig tildlig 05 .

Link to comment
Share on other sites

Så jeg har "pratet" med han som støper , og det kan hende det kommer NOE nytt i carbon ...................kansje front fanger 4x4 , komplett instrument bord .........??????????

komplett instrument bord hadde vært fantastisk!!

du må gi beskjed når/hvis det blir klar !

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

man kan vel ikke lage bærende karrosseri i carbon.. eller kan man?

ford-forum.jpg

'95 Mercedes C200 | x'97 Mercedes C230 | x'85 Mercedes 190E | x'97 Mercedes E280 | x'90 Nissan 200SX S13 | x'94 Mercedes E220 | x'91 Ford Sierra CLX Sedan (savner)

Link to comment
Share on other sites

man kan vel ikke lage bærende karrosseri i carbon.. eller kan man?

Mener å ha hørt at Lamborghini Murcielago har kaross i carbon? :blink:

-TurboX-

'91 Sierra IS Turbo *prosjekt*

'79 Capri 2.8 *prosjekt*

'86 BMW E30 320i *kommende prosjekt*

'86 BMW E30 "320i" *kommende prosjekt/delebil*

Link to comment
Share on other sites

Guest Ford Gnomen

Standard Sierra er 1000-1100kg og cossie er 1240-1290kg.

Langt på vei med panser, interiør og litt småtterier.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...