Jump to content

2,8 k-jetronik sprut selges


Guest fordgutten

Recommended Posts

Guest fordgutten

prøver å bumpe denne jeg:P får vel ikke solgt *porshe mengdemåleren* fra frode men :P

Edited by fordgutten
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest fordgutten

er jo ikkje så rart da. trodde lissom br-racing skulle være litt seriøs jeg. han er jo trossalt en litt eldre kar da.. jeg bare en ung gutt. jeg ga trosalt 8000, for denne spruten, å vis den er så mye vert kunne han vel tatt den spruten tilbake for 3000 som jeg spør om han vill gi. men han er såpass kremmer at han vill ikkje det en gang så...dårlig erfararing med br.-racing;)

Link to comment
Share on other sites

Igjen, da stopper diskusjonen rundt dette i denne salgstråden! Det er synd å måtte stenge en salgstråd av slike grunner. Dere (fordgutten og BR.) får evt. ta videre diskusjon rundt dette på PM, mail, TLF, SMS osv. :)

 

mvh

Arne

'03 Silverado, Duramax
'11 VW transporter
'06 Land Cruiser konebil
X'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT Lightning
X...osv...

Link to comment
Share on other sites

Er vel neppe en tilfeldighet at de samme folka dukker opp hver gang det er snakk om problemer ved et kjøp/salg, det er rett og slett enkelte som har fått sydd lommeboka fast der oppe hjernen skulle vært, og dette vil til stadighet dessverre gå ut over andre :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Hvis din oppfatning av å være seriøs motorbygger er å ta blodpriser for alt du gjør kommer du neppe langt da det er opptil xx-antall motorverksteder som kan gjøre jobben billigere enn deg. All denne negative reklamen du pådrar deg selv gjør at jeg aldri kommer til å vurdere deg, BR.

 

Det skal også nevnes at kjøper har et visst ansvar å undersøke hva han kjøper. Null medlidenhet fra meg da dette er ditt ansvar. Du har hatt mulighet fra dag 1 til å undersøke hva delene er verdt. Videre skjønner jeg ikke at folk vurderer "useriøse" motorbyggere som BR som ikke engang gir kvitteringer. ALLE seriøse motorverksteder skriver kvitteringer.

Edited by armani

2wd sierra cosworth

Link to comment
Share on other sites

alle 'seriøse' motorverksteder (sarpsborg, sylinderservice etc.) tar nå godt over det dobbelte for arbeidet da ;)

'84 Sierra 2.3 GL Sjølpustende V6 prosjekt.

'03 Honda CR-V

 

If I could get back all the money I've ever spent on cars...I'd spend it ALL on cars!!!!

Link to comment
Share on other sites

Da har man enten valget om man vil ha det gjort skikkelig, eller om man tørr å prøve seg selv. Skulle jeg satt det bort ville jeg satt det til et sted som vet hva de driver med, har godt rykte på seg og leverer kvitteringer. Det er lov å undersøke litt før man handler.

2wd sierra cosworth

Link to comment
Share on other sites

haha

 

er så dumt at det er til og grine av hele greiene.. bare og holde SEG LANGT UNNA DENNE FYREN så slipper du og alle andre mer tull fra br racing, du er vell ikke den første og heller ikke den siste som har gått på limpinnen hans...når folk er så latterlige at dei handler med han og ikke tenker på og sjekke opp litt først så er man dømt til og sitte med sjegget i loppekassa...

 

har snakket me han på tlf et par ganger og han kunne skaffe meg nytt forsterka komlett pakningsett til

2,9i v6 som tålet turbo.dette skulle e få for 4000kr...

sjekka på sarpsborg motor og der fikk e samma for 1300KR :) så folks om dere vil kaste penga ut glasset er d bare og handle med fyren dei som vill....

 

 

ha en trivelig helg og slutt og krangle*!!!!!!!

 

Hei din fjerne man. du vet ikke hva du snakker om en gang. tror du jeg har vanlige pakninger som selges som forsterka?

 

er du ikke fornøyd med hva jeg tilbyr deg. bortsett fra suge ut info ang trimming av v6 over tlf. jeg skjønte ganske fort du var en luring. for du sa over en 4ukers periode at du

 

sku ha deler. og ringte ofte .og til slutt gadd jeg ikke ta tlf lengre. så er sikkert derfor du prøver å vise din misnøye. <_<

 

 

Hehe, hvorfor? Redd for sånne resksjoner som du har fått nå? :)

 

Skal slutte å blande meg jeg nå også :) , men syntes jo det var en utrolig rar avtale å ha da..

 

 

Ja du synes vel det! Er akkuratt dette som skjer jeg ikke ønsker skal brettes ut på et offenltig forum. det var avtalen. en privat avtale mellom eks deg og noen andre.synes du er

helt greit skal stå på offenlig forum. om eks han du solgte noe til sier.,at han angrer seg etter nesten 2år og truer med å presse deg med å få masse folk mot deg.

 

hurra-

 

Hvis din oppfatning av å være seriøs motorbygger er å ta blodpriser for alt du gjør kommer du neppe langt da det er opptil xx-antall motorverksteder som kan gjøre jobben billigere enn deg. All denne negative reklamen du pådrar deg selv gjør at jeg aldri kommer til å vurdere deg, BR.

 

Det skal også nevnes at kjøper har et visst ansvar å undersøke hva han kjøper. Null medlidenhet fra meg da dette er ditt ansvar. Du har hatt mulighet fra dag 1 til å undersøke hva delene er verdt. Videre skjønner jeg ikke at folk vurderer "useriøse" motorbyggere som BR som ikke engang gir kvitteringer. ALLE seriøse motorverksteder skriver kvitteringer.

 

Min oppfattning er å ikke la hvem som helst herse med meg !!!! Ja det er fint det finnes billigere motorveksteder der ute. anbefaler Deg å bruke et av disse.

 

Jeg takker for å slippe å gjøre en handel med deg!

 

Jeg er privat person. skriver gjerne et slutt oppsett på hva motoren inneholder og bilder av hele oppbyggingen. det gjør jeg med alt.

 

I tilfeller hvor avtaler brytes.ønsker jeg ikke å være grei tilbake. Fint Du snur andre kinnet til evt da.

 

At jeg la frem sak fra Sarpsborg verksted. var for å vise hva en langt dårligere motor med mindre gromme deler faktisk kostet fra Norsk forhandler.

 

Ingen regler tilsier at Privat handler må være billigere. men ofte kan det hende.

 

 

 

 

 

 

Og dermed syns jeg egentlig denne tråden har eskalert så til de grader ut av proporsjoner.

Ærlig talt folkens, vi er ikke her for å spre kvalme hverken på den ene eller andre måten, har vi noe uoppgjort med noen tar vi det med vedkommende, ikke på ei interaktiv oppslagstavle.

 

Forresten tror jeg at om denne tråden hadde omhandlet noen annen enn Frode hadde den vært stengt for lenge siden.. :shutup:

 

 

Hei. ja du sier noe der:)

 

Med tanke på at et slikt sprut orginalt LEVERER cirka 250hk uten ekstra bensintrykk med turbo ( kan skanne data og legge ut den dagen jeg bli klubbmedlem ), samt med annen bensinpumpa opptil 350hk.

Så er ikke salgstråden ille den, han selger hva han selger.

 

Men kanskje kjøper skulle ha litt PEILING på hva han driver med før et kjøp!

 

Selger har solgt et sprut, kjøper har betalr overpris, Dyrt JA: Men sjekk litt før man kjøper da.

 

Har kjøpt ting av selger selv og har fått det jeg ville ha til rett pris !!!

 

Har man trampet i salaten, så for guds skyld stå stille da!!!!!!

Ikke legg skylden på annen folk for at man selv er en uviteten kjøper.............

 

 

Hva Du nå mener med dette?

 

 

det er ingen som har trampet i salaten. problemet er heller at en del er hverdt mere for en person i et øyeblikk en andre.

 

men som ikke typisk er hverdt mere ved et senere salg. fordi folk ikke vet hva dette er.

83 merkur xr4ti widebody,langtidsprosject.start ca 2015

85 sierra xr4x4 orginal 3dørs. 2.8 v6 turbo,utstilling/bane.sikte på shine på denne her start 2014

85 sierra xr4x4 isbil .v6 3.0(2.8base) rally sugemotor E85/Nos.halvbur.isdekk.fortsetter høsten 2013,kjøre vinter 14:)

88 sierra sedan cosworth replica. sohc 2.0 motor under bygging..E85.høsten 2013

88 Sierra cosworth banebil bredda sedan.kjøre 2014.mye gjennstår.Motor pinto E85 2.0 eller Lima 2.5

Link to comment
Share on other sites

Hei din fjerne man. du vet ikke hva du snakker om en gang. tror du jeg har vanlige pakninger som selges som forsterka?

 

er du ikke fornøyd med hva jeg tilbyr deg. bortsett fra suge ut info ang trimming av v6 over tlf. jeg skjønte ganske fort du var en luring. for du sa over en 4ukers periode at du

 

sku ha deler. og ringte ofte .og til slutt gadd jeg ikke ta tlf lengre. så er sikkert derfor du prøver å vise din misnøye. <_<

 

 

 

 

 

Ja du synes vel det! Er akkuratt dette som skjer jeg ikke ønsker skal brettes ut på et offenltig forum. det var avtalen. en privat avtale mellom eks deg og noen andre.synes du er

helt greit skal stå på offenlig forum. om eks han du solgte noe til sier.,at han angrer seg etter nesten 2år og truer med å presse deg med å få masse folk mot deg.

 

hurra-

 

 

 

Min oppfattning er å ikke la hvem som helst herse med meg !!!! Ja det er fint det finnes billigere motorveksteder der ute. anbefaler Deg å bruke et av disse.

 

Jeg takker for å slippe å gjøre en handel med deg!

 

Jeg er privat person. skriver gjerne et slutt oppsett på hva motoren inneholder og bilder av hele oppbyggingen. det gjør jeg med alt.

 

I tilfeller hvor avtaler brytes.ønsker jeg ikke å være grei tilbake. Fint Du snur andre kinnet til evt da.

 

At jeg la frem sak fra Sarpsborg verksted. var for å vise hva en langt dårligere motor med mindre gromme deler faktisk kostet fra Norsk forhandler.

 

Ingen regler tilsier at Privat handler må være billigere. men ofte kan det hende.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hei. ja du sier noe der:)

 

 

 

 

Hva Du nå mener med dette?

 

 

det er ingen som har trampet i salaten. problemet er heller at en del er hverdt mere for en person i et øyeblikk en andre.

 

men som ikke typisk er hverdt mere ved et senere salg. fordi folk ikke vet hva dette er.

 

 

Hehe, du eier ikke skam du... Nå som folk veit alt om hva dette faktisk er, vil de IALLEFALL ikke ha det...

-05 Ford Focus 1.6 tdci

-88 Ford Sierra Cosworth

Link to comment
Share on other sites

Hehe, du eier ikke skam du... Nå som folk veit alt om hva dette faktisk er, vil de IALLEFALL ikke ha det...

 

Det er jeg nesten bare glad for. for så mye dritprating så kan kjøper beholde dette å slutte å plage andre uintreserte som kun skal lage krøll.

 

håper tråden blir stengt nå.

83 merkur xr4ti widebody,langtidsprosject.start ca 2015

85 sierra xr4x4 orginal 3dørs. 2.8 v6 turbo,utstilling/bane.sikte på shine på denne her start 2014

85 sierra xr4x4 isbil .v6 3.0(2.8base) rally sugemotor E85/Nos.halvbur.isdekk.fortsetter høsten 2013,kjøre vinter 14:)

88 sierra sedan cosworth replica. sohc 2.0 motor under bygging..E85.høsten 2013

88 Sierra cosworth banebil bredda sedan.kjøre 2014.mye gjennstår.Motor pinto E85 2.0 eller Lima 2.5

Link to comment
Share on other sites

Det er jeg nesten bare glad for. for så mye dritprating så kan kjøper beholde dette å slutte å plage andre uintreserte som kun skal lage krøll.

 

håper tråden blir stengt nå.

 

Dette blir mitt siste innlegg. Makan til såpeopera.

 

Tydelig at du ikke klarer og holde dine ord...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...