Jump to content

FMCN Bremsetreff Midt-Norge lørdag 25 april -09


2.8i TIC

Recommended Posts

Ford Motorsport Club Norway arrangerer nå for første gang bremsetreff i Midt-Norge.

 

 

Bremsetreffet finner sted hos Bjørnstad Bil, Orkanger.. 25.04.09

Kart til Bjørnstad Bil

Bjørnstad Bil hjemmeside

 

Vi starter treffet med å sende første bil på rullene kl 09.00 og holder på til ca kl 17.00.

Bremsing vil foregå med Dynopack, 99.9% nøyaktighet, måleresultat er måling på hjul, men de regner ut til effekt i motor.

Det spiller ingen rolle om du kommer på vinter eller sommerdekk, men biler som skal bremses må være i teknisk bra stand, ingen lekkasjer, feil på bil da dette tar laaang tid hvis det skjer noe mens bil er på dyno, og blir da til hinder for andre i kø.

Vi vil først og fremst konsentrere oss om kun effektmåling, men er det noen som trenger justering, si ifra.

 

Butikken hos Bjørnstad Bil vil være bemannet, så her kan man få fyllt opp bilen med godsaker til gode priser.

Det vil også bli salg av FMCN reklameartikler denne dagen, t-skjorter, capser, kopper + div snæks..

 

Priser Kun for denne dagen!

20% Rabatt på chiptuning.

Gode rabatter på alt i butikk

(Har dere deler dere er spesielt på utkikk etter, kan de skaffe det til denne dagen, si ifra til meg på PM)

Har gleden å melde at Dekkteam er på plass i det nye bygget deres, og det er gode muligheter for å få gode tilbud på deres produkt denne dagen. Sjekk gjerne siden deres www.dekkteam.no. Send mail til arne.li@dekkteam.no eller ring 73108080 mob 91577255. Avklar pris og evt tid for montering på forhånd for å unngå at ting ikke er på lager osv. (ikke glem å si dere er FMCN medlem, og at det gjelder for denne dagen.

Pris pr bil 2wd(medlem: 700kr

Pris pr bil 4x4(medlem):1100kr

Pris pr bil 2wd(ikke medlem)800kr

Pris pr bil 4x4(ikke medlem)1200kr

Pris for justering, pr time: 950kr

Gyldig klubbmedlemskort må fremvises.

Vi setter ei foreløbig grense på 12 biler til bremsing, da det var dette Bjørnstad trodde de skulle få igjennom. Så her er det første mann til mølla.. Men møt opp så kanskje det er plass til flere..

 

Kantine vil være åpen fra kl 12.00 – 14.00, så her kan man få kjøpt seg mat iløpet av dagen.

 

Påmelding starter nå.

Send meg PM med navn, biltype, samt litt spec.

For dere som har justeringsbehov(! :P ) si ifra om dette.

 

Da vil jeg ønske dere velkommne til midt-norges første bremsetreff.!!

 

Påmeldte:

TurboX - bremsing

EvenAas - bremsing

Kenneth - bremsing

hår ball - bremsing

2.8i TIC - bremsing og chip

Fezworth - bremsing

Flinkis - bremsing

KNAa Racing - bremsing

 

Påmelding slutt.

Om det er evt flere som er intr i å få bilen sin bremsa så gi meg et hint,men dette må taes på slutten av dagen om det blir tid til flere... Mest sannsynlig blir det tid til noen flere, men for å ikke love vekk noe man evt ikke greier å holde (pga feks uhell i dyno, andre problem), legges det en slutt ved påmelding for sikret bremsing her.

 

Håpar det dukker opp andre og til skue, da dette er duket for et treff med ikke kun bremsing.. Kom gjerne og still ut bilen, kjøp dine gromdeler hos Bjørnstad til go` pris, og ellers bare for hyggelig samvær for klubbens medlemmer.

Edited by 2.8i TIC
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Kan ikke si det er et så imponerende antall påmeldte her.. <_>

Var mye sutring om at det ikke er noe treff etc før vi fikk i gang lokal/region inndelingene. Tydelig at mange er flinkere til og sutre enn og stille opp når det skjer noe :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Litt TrixMix for å prøve å hjelpe, for de som ikke vet hvor Bjønstad Bil har flyttet!..

HELT til Høyre er E39.. BjrnstadBil-kart.jpg

Edited by Ronny

287Hk/440Nm på hjulene@1,85bar. Sierra is-Turbo, Garrett T4, Audi S2 WG, Rs500Cooler, Autronic, Spec Stage5 Drag-clutch(716Nm), Siemens Deka 3105 (840cc).

Kommer: FullPreppa Topp m/kvassere kam, Rustfritt Grenrør, rustfritt 3" Magnex. 60mm Wastegate.+++

Link to comment
Share on other sites

Var mye sutring om at det ikke er noe treff etc før vi fikk i gang lokal/region inndelingene. Tydelig at mange er flinkere til og sutre enn og stille opp når det skjer noe :rolleyes:

 

 

er jo tross alt 2,5 mnd igjen ennå da :P ikke rart at folk ikke har bitt seg merke i denne..

og jeg har nå linka den til regions vår, da jeg tror mange overser disse sticky trådene..

Link to comment
Share on other sites

Skal se om jeg ikke får lurt meg nedover da vis jeg får lurt meg fri fra arbeid.. Eller Tic`en.. Har ikke en CAT motor i det området som du trenger hjelp med? Kan da dra med glede å hjelper deg :D

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

 

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.
 

Link to comment
Share on other sites

Skal se om jeg ikke får lurt meg nedover da vis jeg får lurt meg fri fra arbeid.. Eller Tic`en.. Har ikke en CAT motor i det området som du trenger hjelp med? Kan da dra med glede å hjelper deg :D

Altså.... Du trenger itj nå hotell da,når vi bor en pisse lengde unna BB....

Hjertli velkommen..

*993Ståle*

Besøk min nettside

Link to comment
Share on other sites

Guest Erik Braseth

Litt uheldig med datoen, Nordmøre gatebilklubb arrangerer kjøring på lånkebanen samme dag.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

mulig å stille med ikke Ford?

 

Har en 1993 Mazda Rx7 som jeg har singel turbo

konventert nå i vinter, ikke noe problem om jeg

får et nei, tenkte bare høre :)

Caution, any attempt to overtake will result in a race!
Link to comment
Share on other sites

mulig å stille med ikke Ford?

 

Har en 1993 Mazda Rx7 som jeg har singel turbo

konventert nå i vinter, ikke noe problem om jeg

får et nei, tenkte bare høre :)

 

 

send en PM te 2.8i TIC du ronny, får endelig håp du får lov te å vær me :) sje gammle biln gruse ny bilen :P

å du e jo klubb medlem, skjer itj helt probleme i såfall :)

Link to comment
Share on other sites

Nå nærmer det seg folkens.. Alle klare??

 

 

Klar?!

Så langt i fra. <_<

-TurboX-

'91 Sierra IS Turbo *prosjekt*

'79 Capri 2.8 *prosjekt*

'86 BMW E30 320i *kommende prosjekt*

'86 BMW E30 "320i" *kommende prosjekt/delebil*

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...