Jump to content

Min Mondeo mk3 tddi 01/02 mod.


esten

Recommended Posts

  • Replies 388
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Da var det kommet chromet list på bakfangeren også.. Må gi mæ snart no...

 

03092009029.jpg

Den listen som du har kjøpt bakpå der, ser veldig bra ut, og er kjempegrei å ha hvis du skal ha ting inn og ut av bilen med litt kanter på, du ser det ikke så godt hvis du får en liten ripe i den, siden den er ruglete. Jobber på delelageret på Ford, har sikkert solgt 10-20 stk i år, de er veldig populære :rolleyes:

03` Focus RS #3436

85` MB 190D US

Link to comment
Share on other sites

Hvor mye er det for den chrome-listen?

 

Har du bomma litt med fargen på plasten nederst på fangerene?

 

 

Listen bak kostet rundt 500 kr kvernland bil i Trondheim.

 

Ettersom den nederste plasten på fangeren var litt deffekt, ble ikke den grunnet, blir bedre når jeg får bestilt meg en ny.

 

Mener å huske den ligger på rundt 1100, tror ikke jeg er så langt unna da, men kan sjekke det for å være sikker

 

Hvar stor prisforsjell på denne listen fant jeg ut, mener de skulle ha ca 800 kr, mens i trondheim betalte jeg rundt 500.

Esten

Link to comment
Share on other sites

Listen bak kostet rundt 500 kr kvernland bil i Trondheim.

 

Ettersom den nederste plasten på fangeren var litt deffekt, ble ikke den grunnet, blir bedre når jeg får bestilt meg en ny.

 

 

 

Hvar stor prisforsjell på denne listen fant jeg ut, mener de skulle ha ca 800 kr, mens i trondheim betalte jeg rundt 500.

 

Såpass ja, du har nok helt rett, har vært syk lenge jeg, så husker nok ikke det lenge :P

03` Focus RS #3436

85` MB 190D US

Link to comment
Share on other sites

blir ikke noe baking her nei, men vinge bak står på ønskelisten..

 

blir vel heller ikke senk, da jeg drar en del vogn og bilhenger, å nivådemperne som sitter på er geniale..

Godt å se at det ikke er bare meg som står imot "senkepresset"... fin bil... vil hat titanium x front jeg også :)

Link to comment
Share on other sites

Da har jeg fått liv i diodene og speilet..

007-2.jpg

 

006-1.jpg

 

 

Jeg lurer virkelig på hvor du/dere finner ting til Mondeo mk3, har en 04 sedan selv og jeg sliter med å finne stæsj til min bil!!

Er det noen som kan gi meg noen tips om hvor jeg kan finne utstyr????

Link to comment
Share on other sites

Jeg lurer virkelig på hvor du/dere finner ting til Mondeo mk3, har en 04 sedan selv og jeg sliter med å finne stæsj til min bil!!

Er det noen som kan gi meg noen tips om hvor jeg kan finne utstyr????

 

 

Si hva du vil ha, så skal jeg se hva jeg kan hjelpe med.

Send en melding!!!

Esten

Link to comment
Share on other sites

Jeg lurer virkelig på hvor du/dere finner ting til Mondeo mk3, har en 04 sedan selv og jeg sliter med å finne stæsj til min bil!!

Er det noen som kan gi meg noen tips om hvor jeg kan finne utstyr????

 

 

Bare og søke etter det du leiter etter her inne

 

Sjekk også til salgs delen nede på forumet der ligg der mye løye te salgs

 

Men ta også å gå inn på ebay.com og skriv inn mondeo mk3 så blir du sitti der noen timer og leter frem go stoffe men pass på og sjekk selgeren nøye og vis du kjøpe noe der heller legg ut link inne på forume og spør vis du e usikker om kjøp.men er best og lage en paypal konto med masterkorte ditt

pga da kan du gå til masterkortet firma og dekke tapet vis du ikke he fått tingene og he blitt lurt

 

kan jo også skrive inn på sol.no og rote deg frem til diverse linker ang mondeo sider slik de fleste gjør.

 

vis du vil ha bruktdeler er dette en god side www.nbfbildeler.no men sjekk her inne på salgs siden før du kjøpe. pga mangen så he ting te salgs her inne.

 

ellers er det bare og spør når du ser hva andre he fått til. så spør du han/hun som har profilen. men bare spør pent så får du nokk svar.

Link to comment
Share on other sites

Kødder??? er 12 på bensin og over 10 på diesen på toten :S

Link to comment
Share on other sites

Har kjørt ganske mye sør for Trondheim den siste måneden, å det er ganske rart, at den billigste dieselen over tid, er helt ute i havgapet hos oss.. Men vi klager ikke.. B)

 

Men er jo selvfølgelig litt kjedelig når du kommer med bilhenger å skal fylle sørpå, å du føler man er heldig når du får den for 10,70... Når den er 9,69 heim...

Esten

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...