Jump to content

Ford sierra 2.0 OHC -89 DELER.


EEH

Recommended Posts

Hei, har en hel bil som jeg skal plukke en del deler fra men det er også mye jeg ikke trenger.

 

Så alt utenom følgende vil bli solgt til billig penge ved rask avgjørelse:

 

(DETTE ER LISTEN OVER DELER JEG SELV SKAL HA, ALT ANNET ER TIL SALGS)

Komplett understell bak (dempere, fjærer, tromler osv)

Komplett forstilling forran (dempere, fjærer, bremser osv)

Komplett drivlinje (Girkasse, clutch, mellomaksel, diff, stikkakslinger osv)

Taket skal kappes av og tas vare på

 

 

Litt om bilen:

 

-Alle dørene utenom passasjerside foran er greie og rustfri

 

-Alle vinduene er greie

 

-Bagasjeluke ser bra ut

 

-Motoren er uvisst km, går godt og starter veldig lett uansett tempratur og vær men ryker blått like etter oppstart men bruker ingen store mengder olje, bruker ikke kjølevæske

 

-Interiøret er lysebrunt for det meste med unntak av hanskeromluka som er marine blå.

 

-Dashbordet er type kort uten turteller

 

-Midtkonsoll er av type kort som kun går rundt girstanga

 

-Alle setene er hele og fine men bærer preg av over 20 års bruk

 

-Fanger forran og bak er vrak

 

21112009.jpg

 

211120093.jpg

 

211120092.jpg

 

 

Bilen vil bli totalt strippa forhåpentligvis innen helga og vraka i starten av neste uke! Bilen var med i en kraftig kolisjon av forrige eier og fester til understell foran på førersiden er totalvrak så dette er ikke noe vits og selge som karosseri!!

 

Om det er noe mer noen lurer på så ta kontakt på enten PM, eller enda bedre send SMS eller ring til 90956650. Delene befinner seg mellom i Akershus 30 min kjøring sør for oslo retning moss, mellom Drøbak og Ås. Deler kan sendes mot forhåndsbetaling eller hentes i Drøbaks område for en rimelig pris.

 

Mvh Espen

Edited by EEH
Link to comment
Share on other sites

Morn du!

 

Baksetelåsene, de som holder bakseteryggen fast i karossen? og de svarte rammene til døråpnerne har du disse?

 

Pris? Kan komme å hente i dag :)

 

Edit: Er intr i toppen på motoren også hvis du selger denne :)

Edited by Mskrinde

- 2008 Ford Focus <-- Nåværende

- 2002 Skoda Fabia (Solgt)

- 2019 Ford Mondeo <-- Nåværende

- 2012 Ford Focus (Solgt)

- 2010 Citroën Berlingo (Solgt)

- 2004 Bmw 316i (Solgt)

- 1989 Ford Sierra 2.0 CL(Solgt)

- 2001 Ford Mondeo 1.8 Trend(Solgt)

- 1985 Volvo 240 GL(Solgt)

- 1990 Ford Sierra Dohc GT(Solgt. Senere død...)

Link to comment
Share on other sites

Morn du!

 

Baksetelåsene, de som holder bakseteryggen fast i karossen? og de svarte rammene til døråpnerne har du disse?

 

Pris? Kan komme å hente i dag :)

 

Edit: Er intr i toppen på motoren også hvis du selger denne :)

 

Tror jeg har en topp liggende fra en annen gasser du kan få billig som er ferdig demontert, den er ikke noen pryd men den funka når jeg demonterte den. Tenkte og prøve og selge motoren i bilen hel hvis mulig.

 

Baksetelåsene var jeg ute og sjekka nå, de funka fint. Og de svarte rammene har jeg om det er de jeg tror du mener. Ta med deg alt verktøy du trenger for og demontere alt samma, prisen kan du nesten få lov til og bestemme selv frem til et visst punkt, men kan garantere deg at du blir fornøyd med prisen.

 

Har ikke verktøy her hvor bilen står akkurat nå, for alt er på verkstedet så det må du som sagt ha med selv så kan vi demontere det sammen her.

 

Tlf: 90956650, bare og ringe.

 

Mvh Espen

Link to comment
Share on other sites

Ville vel tro det. Kunne du tatt et bilde, så ser jeg fort om det er rett :)

 

Skal få tatt bilde i morra regner jeg med, er om dagen veldig opptatt med og skru sammen den andre bilen. Så står stort sett opp på morran, flyr ut døra og forsvinner til langt på natt. :P hehe..

 

Dynamo? envt pris?

 

Dynamo har jeg! Pris har jeg derimot ikke. Bare legg igjen et bud så blir vi enige om noe, krever ikke mye for detta så bare si en pris du syntes virker rettferdig.

Link to comment
Share on other sites

hei du :)

 

Bra initiativ dette her!

Du har vel ikke tilfeldigvis kapsler til bilen?? Kunne tenkt meg slike:

531876.jpeg

 

Evt andre som har??

 

Mvh Stian :)

Edited by SierraStian

Ford Sierra 2,0 CL 1987 :)

Ford Sierra 2.0L 1986 is-lookalike

Ford Sierra XR4i 1985

Ford Anglia 1959

Ford Mondeo 2013..

Tempo Corvette 1981 og 1967

Link to comment
Share on other sites

Ville vel tro det. Kunne du tatt et bilde, så ser jeg fort om det er rett :)

 

Hei, beklager sent svar. Men den bilen jeg hadde stående mangla det dekslet desverre.

 

Mvh Espen

 

hei du :)

 

Bra initiativ dette her!

Du har vel ikke tilfeldigvis kapsler til bilen?? Kunne tenkt meg slike:

531876.jpeg

 

Evt andre som har??

 

Mvh Stian :)

 

Hei hei.. Takk. ;) Men nei, har ikke kapsler desverre. Lykke til med jakten. :)

 

Mvh Espen

Link to comment
Share on other sites

Ønsker filterboks, spyletank og oljelokket:)

Hva vil du ha for det?

 

Vil også ha forgasseren hvis Kjellcorp ikke trenger den ;)

 

Har alle de 3 nevnte tingene øverst, er i kontakt med Kjell nå pr PM angående gasseren så får se hva han sier.

 

Pris kan du komme med bud på, krever ikke mye for detta. Skal ikke bruke noe som helst fra den utenom de nevnte tinga, vil bare ha litt småpenger og hjelpe folk med deler i stede for og sende den direkte til spiker uten og la folk så sjansen til og holde go'bila på veien. :P

 

Mvh Espen

 

hehe. flere som har "rusk i forgassern" ? :P hahah

 

Men funker den choke drite på gasseren ? og funker steg 2 ?

 

 

Sendte deg PM. Alt skal være greit med den gassern, aldri hatt noe problemer med den. Går godt, starter fort og alltid, minimalt med fusk.

Link to comment
Share on other sites

selger du taktrekket da?

 

Trekket kan du få kjøpe, skal bare ha metall delen av taket. :P Det er uten takluke da?

 

Mvh Espen

 

Hei,

Jeg trenger en ECU, om du selger den, tror du denne er brukende til en 1987 2.0 CL ?

I så fall hva skal du ha for den?

 

.g

 

Hei,

Den kan du få kjøpe, om den passer eller ikke det vet jeg ikke. Men dette er gasseren med bensinfordeler som du ser på bildet, og ikke typen med bensinslangen direkte på den mekaniske pumpa. Så har du samme på din så funker det sikkert. Om den funker på den andre gassern vet jeg ikke. Men ledningsnetta på disse bilene er så og si like ut ifra hva jeg ser med øyet.

 

Mvh Espen

Link to comment
Share on other sites

Hei,

Den kan du få kjøpe, om den passer eller ikke det vet jeg ikke. Men dette er gasseren med bensinfordeler som du ser på bildet, og ikke typen med bensinslangen direkte på den mekaniske pumpa. Så har du samme på din så funker det sikkert. Om den funker på den andre gassern vet jeg ikke. Men ledningsnetta på disse bilene er så og si like ut ifra hva jeg ser med øyet.

 

Mvh Espen

 

Er veldig usikker, motor er ikke min sterkeste side.

Har derfor opprettet en egen ønsket kjøpt annonse med bilder av det jeg trenger.

Men ser den noe slik ut?: http://www.dropbox.com/gallery/1339276/1/ECU?h=c28a2a

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Er veldig usikker, motor er ikke min sterkeste side.

Har derfor opprettet en egen ønsket kjøpt annonse med bilder av det jeg trenger.

Men ser den noe slik ut?: http://www.dropbox.com/gallery/1339276/1/ECU?h=c28a2a

 

 

Beklager altfor sent svar. Er du fortsatt på utkikk etter dette? I såfall kan jeg sjekke når jeg kommer hjem fra reisen jeg er på nå. Hjemme igjen mandag.

 

Alt annet er også fortsatt til salgs!

 

Utenom master bremse sylinder!

 

Mvh Espen

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...