Jump to content

Forsikring


jk_racing

Recommended Posts

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg fikk en veldig grei pris av han syntes nå jeg ! 10 lapper ca i året på FULL Kasko med 12000 i kjørelengde.. 25 år og 30% bonus ! IKKE Dårlig :D

Regner med du er obs på at den ikke er forsikret som cosworth da? :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg fikk en veldig grei pris av han syntes nå jeg ! 10 lapper ca i året på FULL Kasko med 12000 i kjørelengde.. 25 år og 30% bonus ! IKKE Dårlig :D

Hehe, det er jo det jeg betaler for min Cosworth 91mod, huset med innbo og reiseforsikring i gjensidige. Jeg er 28

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Det kan nok være, er ikke akkurat storby her.. 3500 innbyggere. men er mange cosworther her da.

Lykke til med forsikringene deres...

Det som er dumt, er at folk ikke skjønner at kriteriene (hos If hvertfall), for å forsikre cosworth, er at man må være over 28 år, samt ha totalpakke med villa osv. Hvis man oppfyller disse kravene, så blir faktisk ikke prisen såå gæli.. Jeg har møtt på mange som tilfredstiller kravene, men som jeg sliter veldig med å få overtalt til å skjønne at det går helt fint.. I tillegg har jeg klart en bedre pris enn hva de har i dag, som for dem sin del er litt leit siden de er helt uintr.

 

Det som er, er at visse selgere bare gir blanke i enkelte kunder som har cosworth og sier at vi ikke forsikrer cosworth, noe som gjør at kundene blir helt uinteressert ifh til If.

 

Dette syns jeg er ganske leit, da jeg bl.a har gitt personer som fyller kriteriene, en pris på 1950,- i året for ansvarsforsikring på cosworth, noe som er en ganske bra pris vil jeg si...

 

Og nei, det er ikke noe unntak, selv om man er ansatt i If...det vet jeg og har fått erfare, hehe...

 

Måtte bare få det ut, slik at de som ikke skjønner dette, skjønner det litt bedre :)

Link to comment
Share on other sites

Det som er dumt, er at folk ikke skjønner at kriteriene (hos If hvertfall), for å forsikre cosworth, er at man må være over 28 år, samt ha totalpakke med villa osv. Hvis man oppfyller disse kravene, så blir faktisk ikke prisen såå gæli.. Jeg har møtt på mange som tilfredstiller kravene, men som jeg sliter veldig med å få overtalt til å skjønne at det går helt fint.. I tillegg har jeg klart en bedre pris enn hva de har i dag, som for dem sin del er litt leit siden de er helt uintr.

 

Det som er, er at visse selgere bare gir blanke i enkelte kunder som har cosworth og sier at vi ikke forsikrer cosworth, noe som gjør at kundene blir helt uinteressert ifh til If.

 

Dette syns jeg er ganske leit, da jeg bl.a har gitt personer som fyller kriteriene, en pris på 1950,- i året for ansvarsforsikring på cosworth, noe som er en ganske bra pris vil jeg si...

 

Og nei, det er ikke noe unntak, selv om man er ansatt i If...det vet jeg og har fått erfare, hehe...

 

Måtte bare få det ut, slik at de som ikke skjønner dette, skjønner det litt bedre :)

 

Sist eg sjekket IF så var de hvertfall dyre... å eg er over 30 med full bonus...forsåvidt totalkunde og...

I tillegg så hadde If mangen rare krav som eg ikkje hørte noe om hos gjensidige der eg havna...

Link to comment
Share on other sites

Sist eg sjekket IF så var de hvertfall dyre... å eg er over 30 med full bonus...forsåvidt totalkunde og...

I tillegg så hadde If mangen rare krav som eg ikkje hørte noe om hos gjensidige der eg havna...

 

Jeg har IF, betaler cirka 6500 kr for full kasko, og ingen "rare" krav ;)

2008 VW Transporter 2,5 4motion

1991 Sierra Cosworth 4x4

Link to comment
Share on other sites

tviler litt på den men. Har du totalpakke der? eller bare bilforsikring??? den er forsikra som cosworth oxo eller? isåfall har du fått en knallpris, som er bedre enn alle jeg kjenner som har cosworth, og da er 2 av dem over 40 år. men men, noen får det til!!

Link to comment
Share on other sites

det der har alt med hvilken person du snakker med å gjøre..

Det stemmer nok godt det ja, har møtt på mange som har fått hørt noe helt annet enn hva som faktisk er rett, hvis du skjønner..

 

Det har veldig mye å si på prisen hvor du befinner deg i landet såklart.

 

Joe, skjønner godt at du ser det som et dårlig tegn, det gjør jeg selv også. Irriterer meg på slike folk som bare sier rett ut at "nei vi forsikrer ikke cosworth", selv om man f eks er over 30 og er totalkunde, slik som du er...

Link to comment
Share on other sites

wtf, er ikke minimumsgrensen 27 ? i tillegg til å være totalkunde.. :huh: fikk jeg bekjed på når jeg nevnte cosworth til IF

er egentlig litt om og men på det der.. har med skadehistorikk å gjøre, hvor lenge du har vært forsikringskunde, bonusen du har, totalkunde osv..

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...