Jump to content

Capri- treff Gol 21/8


Caprimaniac

Recommended Posts

Vil minne om Capri Club Norge's landstreff på Gol camping 20.- 22. august.

 

Om du ikke vil overnatte er det lørdag 21. det skjer, med utstilling fra kl.11, cruising og premieutdeling. Klubben tar en avgift for innkjøring på sletta (50- 100 NOK).

 

Publikum er selvfølgelig velkommen, men alt annet enn Capri må parkere utenfor utstillingsområdet.

 

MVH RS

Caprimaniac- "RS Euroford". Facebook-1.png Ny online Speedshop:RSEuroford nettbutikk

Link to comment
Share on other sites

Det ble vel oppjustert i fjor. 100kr pr Capri som skal inn på treffplassen.

 

Det er gratis parkering/inngang for publikum hvis noen skulle være i tvil...

 

Det blir også salg av Capri effekter på treffet!

 

T-skjorter, gensere, og jakker med Capri logo/bilder på, klistermerker, modellbiler osv..

 

Nytt av året er Capribøker, skiltplater med klubblogo og ny-designede nøkkelringer.

 

 

Er det noen som har lyst til å komme men ikke fått seg hytte kan dere forsøke å kontakte oss i styret så skal vi forsøke å hjelpe til med overnatting..

Link to comment
Share on other sites

er jo et håp om at jeg kan komme meg på capri treff denne gangen sist gang holdt jeg jo forsatt på og sette bilen sammen men nå har jeg hatt den på god turer og alt ser ut til og funger bortesett fra litt bremse feil men dette blir fikset til helga

Link to comment
Share on other sites

er jo et håp om at jeg kan komme meg på capri treff denne gangen sist gang holdt jeg jo forsatt på og sette bilen sammen men nå har jeg hatt den på god turer og alt ser ut til og funger bortesett fra litt bremse feil men dette blir fikset til helga

 

Det er bare å kommesmile.gif

 

Kai kan ikke komme, men jeg kommerlaugh.gif

94' Mondeo 2.0GLX Stv

01' Mondeo 1.8 125hk

78' Capri Mk3 2.3S

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...