Jump to content

Felger til Focus 2010


Someone

Recommended Posts

Hei, er det noen her inne som har gode tips til felger på en Frozen White Ford Focus Titanium.

 

I utgangspunktet er det 19" jeg ønsker. Jeg har lekt litt med tanken på hvite felger(helst med kromkant) på hvit bil. Tror det kunne blitt stilig. Men sliter med å finne bilder av den kombinasjonen..

 

Håper noen har gode tips. Jeg setter en maksgrense på 15.000.- Jeg kan gjerne kjøpe brukt også, så lenge felgene er i god stand.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Det blir sikkert bra.

Post noen bilder når hjula er på bilen. Så store felger har jeg aldri sett på en vanlig Focus før.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har bestilt meg originale hvite 19" RS felger til min nye hvite Focus. Får felger og bil ila. september!

Edited by Espen

Mvh

 

Espen

 

 

- Ford Focus Titanium 2.0 TDCi 163hk stv. 2012 -

 

- Ford Focus Titanium Sport 2010 - SOLGT FEBRUAR 2012 -

Link to comment
Share on other sites

Det kommer til å bli rått! Litt synd med innpresset på dem, men kan vel space :) Bestilt meg hvit focus sjøl ;)

 

 

 

Siden du nevner innpress. Vet du hva innpresset er på di? Hva er evt. originalt innpress på vanlige Focus felger? (16", 17", 18")

 

Bestilt meg hvit Focus jeg også ;)

Ser ut til at det blir 18" Titanium S felger fra Mondeo på vinter, så får jeg se hva det blir til sommeren :)

 

Men hvor mye måtte du ut med for 19" felgene da?

 

De er ikke billige. De ligger på rundt kr. 4000,- pr. stk. :o

Mvh

 

Espen

 

 

- Ford Focus Titanium 2.0 TDCi 163hk stv. 2012 -

 

- Ford Focus Titanium Sport 2010 - SOLGT FEBRUAR 2012 -

Link to comment
Share on other sites

Siden du nevner innpress. Vet du hva innpresset er på di? Hva er evt. originalt innpress på vanlige Focus felger? (16", 17", 18")

 

 

 

De er ikke billige. De ligger på rundt kr. 4000,- pr. stk. :o

 

Har hatt slike felger bare i sølv, mener innpresset på dem var ET60. Litt usikker på hva org focus innpress er...

88 Sierra Cosworth 2wd

Link to comment
Share on other sites

Har hatt slike felger bare i sølv, mener innpresset på dem var ET60. Litt usikker på hva org focus innpress er...

 

Ok ok. Brukte du dem på Focus eller? Med spacer? Passet det bra?

Mvh

 

Espen

 

 

- Ford Focus Titanium 2.0 TDCi 163hk stv. 2012 -

 

- Ford Focus Titanium Sport 2010 - SOLGT FEBRUAR 2012 -

Link to comment
Share on other sites

Jeg prøvde de på focus og der må du space ut foran ellers går felgen i dempern. Fant ut nå at org innpress på focus 17 toms felg er ET50.

 

Han som kjøpte de av meg har Mondeo 2008 mod og der gikk det fint ut å space :)

 

 

 

Å ja. Du prøvde dem bare på Focus? Det vil kanskje holde med en 5 mm spacer da...=) Jeg får lage meg noen.

Mvh

 

Espen

 

 

- Ford Focus Titanium 2.0 TDCi 163hk stv. 2012 -

 

- Ford Focus Titanium Sport 2010 - SOLGT FEBRUAR 2012 -

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg har bestilt meg originale hvite 19" RS felger til min nye hvite Focus. Får felger og bil ila. september!

 

 

det blir veldig bra Espen. senkes også eller?:)

12 kuga 2.0

08 mondeo 2,0 (solgt)

07 focus 1.6 (solgt)

01 passat 1,8 T (solgt)

05 focus (solgt)

88 sierra xr4x4(solgt)

99 mondeo (solgt)

Link to comment
Share on other sites

det blir veldig bra Espen. senkes også eller?:)

 

 

 

Det blir bra veldig bra. Får vel senke litt Andre...:) Tar det til våren tenker jeg....greit å ha org. høyde i vinter...;)

 

Da var felgene kommet...får vel dekk ila uken!

 

Prøvd felgen på bilen med 5 mm spacer. Passer perfekt da, men må nok ha lenger studs/pinnebolter. Noen som vet hvor jeg kan få tak i det i M12x1,25????

post-902-128569953364_thumb.jpg

post-902-128569955603_thumb.jpg

Mvh

 

Espen

 

 

- Ford Focus Titanium 2.0 TDCi 163hk stv. 2012 -

 

- Ford Focus Titanium Sport 2010 - SOLGT FEBRUAR 2012 -

Link to comment
Share on other sites

Dæven ta, det der kommer til å bli råpent! ;) Du har ikke noen bilder av bilen din?

 

 

 

Takk. Ja tror det blir veldig bra!:) Har ikke fått tatt noen ordentlige bilder enda, men når jeg får gjort det skal jeg legge dem ut.

 

Bestilte forresten studs/pinnebolter fra kollevold.no i dag. Håper jeg får dekk i morgen, så jeg får prøvd felgene før vinteren!:)

Mvh

 

Espen

 

 

- Ford Focus Titanium 2.0 TDCi 163hk stv. 2012 -

 

- Ford Focus Titanium Sport 2010 - SOLGT FEBRUAR 2012 -

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Takk. Ja tror det blir veldig bra!:) Har ikke fått tatt noen ordentlige bilder enda, men når jeg får gjort det skal jeg legge dem ut.

 

Bestilte forresten studs/pinnebolter fra kollevold.no i dag. Håper jeg får dekk i morgen, så jeg får prøvd felgene før vinteren!:)

 

Har du fått prøvd felgene på bilen. Ble du fornøyd med resultatet? Hadde vært sååå kult med noen bilder.....:D

Edited by Someone
Link to comment
Share on other sites

Ja, da var felgene på! Er super fornøyd! Neste er senking, men det er vel snart vinter så det blir ikke tatt før til neste år.

post-902-128691199447_thumb.jpg

post-902-128691201861_thumb.jpg

Mvh

 

Espen

 

 

- Ford Focus Titanium 2.0 TDCi 163hk stv. 2012 -

 

- Ford Focus Titanium Sport 2010 - SOLGT FEBRUAR 2012 -

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...