Jump to content

Sonnir´s Ford Mondeo "ST200 edition"


Sonnir

Recommended Posts

Oi.

Se her

 

syns den er prikk lik!

Noen som vet om den passer over? den fra Seat Cupra R ? :)

 

Neinei :) bilen var fin den, så trenger ikke ta den bort :)

 

Tusen Takk :D

 

Den er nok prikk lik, så da passer Seat-leppa :)

1967 Ford Taunus 17m V8 < - - - P r o s j e k t t r å d
2015 Volvo V60 D5 AWD R-Design Twin Engine

2017 Volvo V60 D5 AWD Summum Twin Engine 
 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 330
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Du er ikke glemt gutt!

 

Vi startet kl 09:00 sharp

Flott :) hehe

 

I dag har jeg handlet noe til sotingen:

Edet torkey (lofri papirrull)

Comma ruterens (Bilxtra)

Edited by Sonnir

Ford Mondeo Ghia TDI 1999 STV ST00 EDITION

Skoda 130 - Ford 2.0 IS OHC motor (bilcrossbil)

Volvo 240 - Bilcrossbil

 

Mitt Prosjekt

Min salgstråd

Link to comment
Share on other sites

I dag har Kimsa sotet bilen min! det ble kjempe bra :D anbefalles sterkt!

 

Han hadde regnet 1 time pr rute og 2 timer på baklukeruten. men brukte 1/2 time på pr rute og 2 1/2 på baklukeruten. den var meget vrien. Tone 40 ble helt perfekt mørkelse :D brukte ca 150 meter med torky papir :P haha

 

TUSEN TAKK KIMSA :D

 

Bilder :)

 

Arbeidsbord

SAM_0367.jpg

Bakdørrute sotet

SAM_0370.jpg

Høgre framdør

SAM_0371.jpg

SAM_0372.jpg

SAM_0374.jpg

Litt vrang siderute bak

SAM_0375.jpg

men ble bra :D

SAM_0379.jpg

Baklukerute

SAM_0381.jpg

etter masse slit og lei kimsa.... så :D

SAM_0378.jpg

Filing av rute/ruter

SAM_0383.jpg

 

 

FERDIG SOTET :D

SAM_0384.jpg

SAM_0385.jpg

SAM_0386.jpg

SAM_0387.jpg

 

 

Meg og Kimsa ^_^

SAM_0388.jpg

SAM_0389.jpg

SAM_0390.jpg

SAM_0391.jpg

Ford Mondeo Ghia TDI 1999 STV ST00 EDITION

Skoda 130 - Ford 2.0 IS OHC motor (bilcrossbil)

Volvo 240 - Bilcrossbil

 

Mitt Prosjekt

Min salgstråd

Link to comment
Share on other sites

pent med sotingen :D

prøvde meg på bakruten selv, men det gikk jo RETT åt skogen med vanlig film, så der ble det avogpå filmen til biltema :P

litt lys soting i mine øyne, men alt er bedre enn ikke sotet :)

Det holdt på å gå rett ått skogen med proff filmen også, men etter my slit lurte jeg den på plass.

 

Ble veldig bra ressultat, og mørkheten er akkurat passe om du ikke ønsker å bli stoppet av purken eller biltilsynet. Så til daglig bruk er dette ok, men som en show bil så kunne det nok med fordel vært mørkere.

Link to comment
Share on other sites

syns mørkheten var helt perfekt. mye penere å ha samme tone hele veien enn mørkere bak og lysere fremme. det ser bare dumt ut :) er veldig fornøyd med sotingen Kimsa gjorde :D

 

Måtte endre litt her...

 

Vasking og sommerhjul :D

SAM_0393-1.jpg

Love my car

SAM_0394-1.jpg

Dama er ivrig

SAM_0392-1.jpg

 

SOMMERHJUL :D

SAM_0397-1.jpg

SAM_0398-1.jpg

SAM_0401-1.jpgSAM_0399-1.jpg

SAM_0400-1.jpg

 

Ikke mye klaring her

SAM_0403-1.jpg

Subber som fy bare det kommer en liten hump. må false litt her :) hehe

Edited by Sonnir

Ford Mondeo Ghia TDI 1999 STV ST00 EDITION

Skoda 130 - Ford 2.0 IS OHC motor (bilcrossbil)

Volvo 240 - Bilcrossbil

 

Mitt Prosjekt

Min salgstråd

Link to comment
Share on other sites

heldig er du som har kommet så lang!har nå begynt helt fra byrjan av jeg!men har kommet litt på vei! har laga meg ny tråd også så kanskje det går bedre denne gangen! så dere får stikke innom tråden min å se i ny og ne! den blir oppdatert etter hvert som jeg får tatt bilder.. en kommentar hadde ikke skadet heller :)

Link to comment
Share on other sites

Nettopp bladd igjennom tråden din å må si jeg er imponert:) syns du har fått til en rå flott bil. Trodde aldri det med tanke på utgangs punktet :)

Men må si meg enig i at svarte lyktene hadde vært finest, men smaken er som baken :) du som skal like det.

Jeg lurte lenge i forskjellige lykter til min mondeo også å endte tilslutt opp med morette lykter som jeg har fjernet fjernlyset i ( har hovedlys å fjernlys i samme lykta nå) Valgte å fjerne fjernlysa fordi jeg ville ha luft direkte i luft filteret. Er pipercross viper filter. det ser sånn ut...

2011-03-26170008.jpg

Edited by Azz-Kill

98 mondeo v6 ghia "st200" stv

Link to comment
Share on other sites

Nettopp bladd igjennom tråden din å må si jeg er imponert:) syns du har fått til en rå flott bil. Trodde aldri det med tanke på utgangs punktet :)

Men må si meg enig i at svarte lyktene hadde vært finest, men smaken er som baken :) du som skal like det.

Jeg lurte lenge i forskjellige lykter til min mondeo også å endte tilslutt opp med morette lykter som jeg har fjernet fjernlyset i ( har hovedlys å fjernlys i samme lykta nå) Valgte å fjerne fjernlysa fordi jeg ville ha luft direkte i luft filteret. Er pipercross viper filter. det ser sånn ut...

http://i185.photobucket.com/albums/x232/azzkill/2011-03-26170008.jpg[/img]

Denne bilen skulle jeg gjerne sett mer av, og vist mer om. Berik oss gjerne, men kanskje ikke i sonnirs prosjektråd, men jeg må vite og se mer til denne.

Edited by D.Toft
ikke quote bilder
Link to comment
Share on other sites

Nettopp bladd igjennom tråden din å må si jeg er imponert:) syns du har fått til en rå flott bil. Trodde aldri det med tanke på utgangs punktet :)

Men må si meg enig i at svarte lyktene hadde vært finest, men smaken er som baken :) du som skal like det.

Jeg lurte lenge i forskjellige lykter til min mondeo også å endte tilslutt opp med morette lykter som jeg har fjernet fjernlyset i ( har hovedlys å fjernlys i samme lykta nå) Valgte å fjerne fjernlysa fordi jeg ville ha luft direkte i luft filteret. Er pipercross viper filter. det ser sånn ut...

]http://i185.photobucket.com/albums/x232/azzkill/2011-03-26170008.jpg[/img]

Tusen takk :) Så lenge etter morette, men fant ingen. hvor fikk du tak i dine? :) Flott bil!

 

Denne bilen skulle jeg gjerne sett mer av, og vist mer om. Berik oss gjerne, men kanskje ikke i sonnirs prosjektråd, men jeg må vite og se mer til denne.

Ja, jeg og vil se mer til denne :)

Ford Mondeo Ghia TDI 1999 STV ST00 EDITION

Skoda 130 - Ford 2.0 IS OHC motor (bilcrossbil)

Volvo 240 - Bilcrossbil

 

Mitt Prosjekt

Min salgstråd

Link to comment
Share on other sites

Kjøpte morettene på ebay i England. Åså bestilte eg nye hovedlinjer fra USA. Samme merke som str i, bare me rett lysbilde.

Ska se om eg får skrape sammen litt bilder å lagt meg ein tråd her ikveld. Foresten så går d å kjøpe helt nye morette lykter nå. De lager på bestilling å koster 300£ pluss frakt. Då er engelsk moms trekt fra.

98 mondeo v6 ghia "st200" stv

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...