Jump to content

Parikkelfilter


Oscar

Recommended Posts

Det er et service skriv, ikke noe kampanje, så blir ikke gjort uten at det er problemer med det.

Vi gjør hva fabrikanten sier, og kan ikke hvite om det evt skulle få andre følger. Det er teste og utprøvd fra Ford. Visst bare føleren blir skifta, så kan du selvsagt få problemet igjen, med kondens og ising i slangene. Service skrivene, er der for at vi skal følge dem, og det skal sjekkes om det er skriv på problemer man får inn. Om dette hadde skjedd etter garanti utløper, så gjelder akkurat det samme, nå er ikke dette så store kostnaden på, men du kunne nok kjørt det på kjøpsloven.

Håper du blir litt klokere nå

Mvh Geir Rune

 

Skjønner. Takk for informativt svar. Bilen blir ferdig i neste uke en gang. Bestilling av deler etc.

2014 Ford Kuga Titanium X 140hk

2010 Ford Kuga Titanium 2.0 TDCi 136hk
2010 Ford Fiesta Titanium 1,6TDCi 95hk

Link to comment
Share on other sites

Det jeg mente var at det er dette som oftest skjer VISS det er problemer med partikkelfilter på Kuga.

HVIS

Edited by Breda

Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler

Link to comment
Share on other sites

Tråden lå i "vis nye innlegg" for meg, så ikke på datoer jeg, bare skrev.

Ingen som beskylder deg for å skrive mest feil heller, slapp av. Ikke reager som en dame som får kjeft for fargen på skjerfet sitt nå. Si heller takk når noen hjelper deg til å bli bedre.

Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler

Link to comment
Share on other sites

Tråden lå i "vis nye innlegg" for meg, så ikke på datoer jeg, bare skrev.

Ingen som beskylder deg for å skrive mest feil heller, slapp av. Ikke reager som en dame som får kjeft for fargen på skjerfet sitt nå. Si heller takk når noen hjelper deg til å bli bedre.

 

Ikke min feil at du ikke følger med ;)

Får si det samme til deg , siden du går i motangrep med en gang.

Du får heller si takk når noen hjelper deg til å bli bedre med å lese alt, før du skriver i vei.

Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf               Prosjekttråd her
 

Link to comment
Share on other sites

Da ble det nytt filter og alle tilhørende deler på meg. Verkstedet har holdt på i nesten to dager. Så alle mine bekymringer om lettvindt løsning med eventuelle følgefeil er vekk. Strålende :)

 

Henter bilen om kort tid.

2014 Ford Kuga Titanium X 140hk

2010 Ford Kuga Titanium 2.0 TDCi 136hk
2010 Ford Fiesta Titanium 1,6TDCi 95hk

Link to comment
Share on other sites

Da ble det nytt filter og alle tilhørende deler på meg. Verkstedet har holdt på i nesten to dager. Så alle mine bekymringer om lettvindt løsning med eventuelle følgefeil er vekk. Strålende :)

 

Henter bilen om kort tid.

 

2dager? Hva mer enn filteret og delene til differansetrykks føler, ble skifta da? Er jo en rask jobb det der vanligvis

Link to comment
Share on other sites

2dager? Hva mer enn filteret og delene til differansetrykks føler, ble skifta da? Er jo en rask jobb det der vanligvis

 

Ikke sikkert de jobbet på spreng. Jeg hadde en leiebil, så det hastet ikke for min del. De ville vel være sikre og de prøvekjørte noe vet jeg, og det kan jo hende at siden jeg hadde kjørt rundt i nødmodus i nesten to uker og 100 mil, at mengden feilkoder var overveldende. Aner ikke, men nå er bilen tipp topp i alle fall.

2014 Ford Kuga Titanium X 140hk

2010 Ford Kuga Titanium 2.0 TDCi 136hk
2010 Ford Fiesta Titanium 1,6TDCi 95hk

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...