Jump to content

Grym sierra med bmw 2.5L i sverige 567hk 772nm


Kverna

Recommended Posts

det der må vel være en av de grommeste sierraene i skandinavia ihvertfall. har sett mye på den på forumet dems å alt det arbeidet som er gjort med denne er utrolig.

 

syns motoren er knall selvom den er fra BMW. lyden i den motoren der kontra Ford V6 er jo helt sykt. Ford motoren høres sur og dau ut i forhold til den sinte rekke 6ern.

 

synd man ikke får denne på norske skilter:(

Sideways is the new forward

 

17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio)

Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd

Link to comment
Share on other sites

det der må vel være en av de grommeste sierraene i skandinavia ihvertfall. har sett mye på den på forumet dems å alt det arbeidet som er gjort med denne er utrolig.

 

syns motoren er knall selvom den er fra BMW. lyden i den motoren der kontra Ford V6 er jo helt sykt. Ford motoren høres sur og dau ut i forhold til den sinte rekke 6ern.

 

synd man ikke får denne på norske skilter:(

Man får alt på norske skilt om man kjenner noen som kjenner noen. Om man får beholde skiltene hvis man blir stoppa langs veien derimot :)

 

Uansett hører ikke 772nm i en gammel sierra hjemme på offentlig vei

Link to comment
Share on other sites

~64t norske før toll.. kjøre fra alt og alle... om nom nom

 

Jeg kommer på 68t nørske før moms...ca12t i moms...Har jeg tenkt feil?

 

Om han sikler etter denne har han vell ikke formidlet den til oss,det er i tilfelle ikke så lurt....

 

Nei hvem vil vel ha 567hk og 772nm ;)

 

Hehe...Vil heller ha norske skilt for å si det sånn...men for all del,har tenkt litt på denne idag...Har bare en frue som skal være med å bestemme litt... :whistling:

www.moldestuket.com

Link to comment
Share on other sites

25% av 68 er 17.

 

Ja,stemmer....Kjerringa sa litt over 16,regnet i hauet...

 

Fant noen filmer på youtube av den...Ingen tvil om at det er en sykt rå lyd! la inn 4 gir med hjulspinn... :D

 

Action fra 1.40...

 

 

Synd det er et stykke fra der jeg bor til nermeste bane!

Edited by Curley

www.moldestuket.com

Link to comment
Share on other sites

Rart denne ikke er solgt enda...

 

Ja,jeg vil selfølgelig ha bilen,dette er vell et Ford forum om jeg ikke har misforstått...

Hehe,BMW E-30 skal jeg ALDRI ha :rolleyes:

 

Hehe. Smaken er som baken.. Hadde aldri tenkt to ganger hvis jeg skulle velge mellom en e30 turbo eller en is turbo ;)

Link to comment
Share on other sites

Bror min har sykt sykt strøken 1990 325i M-tech2, påkosta ALT nytt, Dbillas spjeldhus, osv osv.

 

Helt sykt for en balanse det er i den bilen, holder følge med biler som S2000 i svingene, grom biler :)

 

1014.jpg

Caution, any attempt to overtake will result in a race!
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...