Jump to content

Koselig med peis


Complexity

Recommended Posts

Så hele serien "koselig med peis" i går, og undrer egentli på om det er noen her inne som lånte bort granadaen sin eller?^^

Var en granada 2.8 iallefall, så ganske så fin ut :)

 

(usikker på om dette hører til i media?)

Ford Scorpio 2.9GL 1988 - Solgt og vraket
Ford Sierra 2.0 CLX 4x4 1992 - Solgt

Ford Mondeo 2.0 TDCI Titanium 2006 - Solgt

Tesla Model 3 AWD LR 2019

Link to comment
Share on other sites

Så hele serien "koselig med peis" i går, og undrer egentli på om det er noen her inne som lånte bort granadaen sin eller?^^

Var en granada 2.8 iallefall, så ganske så fin ut :)

 

(usikker på om dette hører til i media?)

 

Regner nesten med at produsenten av serien har kontakten Granada klubben for å finne denne bilen. Har skjedd før det, men hvem som eier den fine Granada`n i serien veit jeg ikke. Nåværende eier har nok ikke eid den veldig lenge, da den lå ute for salg i fjor en gang. Husker jeg ikke kav gæli var det en en-eiers-bil der sønn til avdøde eier sto for salget.

Edited by grandisjohn

Det er ikke en ting jeg kan.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Stemmer det at den var tilslags i fjor. Den hadde en liten skade som følge av handling i film sto det. Skjønner nå hvor den kom fra. Bilen så grei ut den, litt mye lyd av motoren synes jeg.

Mvh. GeirS

Granada 1976, MkI 2.6 GL
Hyundai i40 2011 mod.

Volvo V90 T6 2021

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Stemmer det at den var tilslags i fjor. Den hadde en liten skade som følge av handling i film sto det. Skjønner nå hvor den kom fra. Bilen så grei ut den, litt mye lyd av motoren synes jeg.

 

 

beklager dialekten:( vanesak:p jeg er den nåværende eier av granadaen. bilen er i daglig bruk og går som en klokke. den har litt arbeidslyd når du belaster motoren som for eksempel høyt gir i bakker. den har nokk litt mer rust nå enn i serien, men er ikke så verst. fant kjøpskontrakten til tordenfilm i bilen når jeg kjøpte den så det ser ut som om di har kjøpt bilen for og bruke den i serien. har hatt lite problemer med den utenom girkasse. men har du sett serien så ser du hvorfor. bulken bak kommer til og være der som minne men måtte rette den litt siden det kom vann i bagasjerommet. alt i alt så er jeg storfornøyd med bilen og er jo litt stas med historien til bilen også:D

Edited by ford maniac
Link to comment
Share on other sites

Kan noen venligst oversette svaret til forståelig Norsk? :angry2: ford maniac: du burde lese forums reglene får du poster svar på dialekt---> REGLER

 

han sier at været blir ca som i dag. Sørlig stiv kuling 15 m/s, sterk kuling 20 i nord, minking til sørvest frisk bris 10. Regn, lokalt mye nedbør, regnbyger, snøbyger i fjellet. Fra natt til søndag sørøst bris, frisk bris 10 på kysten, om ettermiddagen dreiende sørlig. Delvis skyet, oppholdsvær. Utrygt for tåke. Fra utpå ettermiddagen regnbyger, etter hvert snøbyger i fjellet.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...